3 צפייה בגלריה
איפה הכסף? ג'יימי פוקס
איפה הכסף? ג'יימי פוקס
איפה הכסף? ג'יימי פוקס
(צילום: gettyimages)
כשקמרון דיאז החליטה לסיים פסק זמן של 9 שנים מתעשיית הקולנוע לטובת סרט משותף עם ג'יימי פוקס – סביר להניח שהיא לא חשבה שהאקשן והדרמה הגדולים לא יהיו מול המצלמות אלא דווקא מאחורי הקלעים. לפי הדיווחים, צילומי הסרט הושבתו לאחרונה לאחר שלל צרות שפקדו את ההפקה – ובראשן חשד לניסיון גניבה של עשרות אלפי דולרים מהשחקן הראשי.
אתר Daily Mail מדווח שאחד מעובדי ההפקה פוטר לאחרונה לאחר שלפי החשדות ניסה לגנוב מפוקס רכוש בשווי של 33 אלף ליש"ט (קרוב ל-40.5 אלף דולר). לאחר שנודע על כך למפיקי הסרט הם פתחו בחקירה פנימית שבעקבותיה גם פנו אל המשטרה. אתר The Sun מדווח כי ייתכן והעובד החשוד אף היה מעורב במקרים דומים נוספים, וגנב ממפורסמים אחרים.
מקור מתוך ההפקה סיפר ל-The Sun שהבעיות תקפו את צילומי הסרט, אשר נערכים בלונדון, כבר בימי הצילום הראשונים: "היו הרבה עיכובים, בעיקר בגלל צילומי החוץ במזג האוויר החורפי, אבל המקרה האחרון היה החמור ביותר".
החדשות על ניסיון הגניבה מגיעות לאחר שבשבוע שעבר דווח שפוקס "רתח מזעם" על הסט והביא לפיטוריהם של 4 אנשים, ביניהם אחד ממפיקי הסרט ושני במאים. מקורב סיפר לאתר Daily Mail "קרו כמה מקרים שגרמו לג'יימי להשתולל בכעס. הוא דרש שיפתרו את הבעיות באופן מיידי ופיטר 4 אנשי צוות. לכמה מהעובדים נמאס מההתנהגות שלו וג'יימי כבר הרבה פחות פופולרי על הסט". לעת עתה, לא ברור אם המקרה המדובר קשור לניסיון הגניבה מהכוכב.
3 צפייה בגלריה
"הרבה פחות פופולרי על הסט"
"הרבה פחות פופולרי על הסט"
"הרבה פחות פופולרי על הסט"
(gettyimages)
ומה עם דיאז? כמו שאפשר לשער, נראה שהיא מתחרטת על הרגע שבו נתנה לפוקס לשכנע אותה לשוב מהפרישה שלה. אחד ממקורביה סיפר לאתר Daily Mail שהכוכבת לא נהנית ושהיא מתקשה להתמודד עם ימי הצילום הארוכים ובעיקר עם המרחק מבעלה בנג'י מאדן ובתם רדיקס בת ה-3: "קשה לה להצטלם מדי יום במשך 10 שעות והיא שונאת להיות רחוקה מבתה. קמרון אוהבת להיות אמא יותר מכל דבר אחר בעולם".
גם הדרמות הגדולות על סט הצילומים בהן פוקס מעורב לא תרמו מן הסתם לתחושותיה, ולמרות שהמקור מבהיר שבאופן אישי אין לה בעיות עם הכוכב, כל מה שקורה איתו בכל זאת משפיע עליה: "ג'יימי הוא הסיבה שהיא עושה את הסרט והם עדיין מאוד קרובים, אבל היא שונאת דרמה ועימותים. בגלל זה היא פרשה מהתחום. היא כבר הוכיחה את עצמה בתעשייה ואין לה משהו נוסף להוכיח".
הסרט האחרון של דיאז יצא בשנת 2014, אבל רק בשנת 2018 היא הודיעה באופן רשמי שפרשה מהתחום. את השנים האחרונות בילתה במחיצת משפחתה ובעיסוקים צדדיים כמו ליין יינות שהשיקה בשנת 2020. בשנה שעברה נודע שפוקס שכנע אותה לחזור להוליווד על מנת לעשות איתו סרט משותף נוסף – השלישי שלהם יחדיו אחרי "יום ראשון הגדול", שיצא ב-1999 והיה הצלחה גדולה, ו"אנני", שיצא בשנת 2004 והוכתר ככישלון מהדהד. כנראה שסרט משותף רביעי כבר לא יהיה.
3 צפייה בגלריה
קמרון דיאז
קמרון דיאז
הקאמבק הזה הולך להיות קצר. קמרון דיאז
(צילום: GettyImages)