ג'ניפר לופז ובן אפלק מוכרים את ביתם המשותף, כך דווח אמש (שבת) באתר TMZ. הדיווח על מכירת הבית, ששוויו מוערך ב-65 מיליון דולר, מגיע במקביל לשמועות על משבר זוגי חריף שהשניים עוברים - ובצל ניסיונותיהם לעבוד על הקשר.
אתר TMZ פרסם כי השניים פנו לעזרתו של מתווך דירות בשם סנטיאגו ארנה כדי שיעזור להם למכור את הנכס המפואר שהם רכשו לפני כשנה.
האחוזה היוקרתית ממוקמת בלוס אנג'לס ומקורות יודעי דבר מספרים כי לאפלק ולופז לקח כמעט חודשיים עד שמצאו את הבית. במהלך תקופת החיפוש הם בחנו למעלה משמונים נכסים.
2 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
בבקשה תשלימו ודי. בן אפלק וג'ניפר לופז
(צילום: Gettyimage)
הדיווחים על רצונם של אפלק ולופז למכור את האחוזה מחזקים את השמועות כי נישואיהם של השניים אכן לקראת סופם, זאת לאחר שבדיוק לפני שבוע הודיעה לופז כי היא דוחה את סיבוב ההופעות שלה. מקורבים לזמרת סיפרו כי ההחלטה הזו התקבלה כדי שתוכל להיות לצד משפחתה ולנסות לעבוד על היחסים עם בן.
"בן רוצה שג'ניפר תשנה את אופי הקריירה שלה", סיפר מקורב ל"דיילי מייל", והוסיף שזה לא מגיע ממקום אנוכי. "הוא רוצה את הטוב ביותר עבור ג'ניפר והוא מרגיש שהיא עושה הרבה מאוד פרויקטים בינוניים ומוקפת באנשים שמקבלים עבורה החלטות - והן לא תמיד טובות".
מקור אחר הוסיף: "ג'ניפר עושה לפעמים חמישים דברים במכה אחת. בנוגע לבן - הוא לא עובד מבחירה והיא עובדת יתר על המידה כך שסדרי העדיפויות שלהם שונים, למרות שהיא מסורה מאוד לנישואיה ולילדיה אך מאוד עסוקה".
למרות השמועות הרבות, לופז ואפלק נצפו ביחד כמה פעמים בשבועות האחרונים, ותמיד כשהם עונדים את טבעות הנישואים.
2 צפייה בגלריה
אל תשברו לנו את הלב
אל תשברו לנו את הלב
אל תשברו לנו את הלב
(צילום: אינסטגרם)