5 צפייה בגלריה
ריהאנה אייסאפ רוקי
ריהאנה אייסאפ רוקי
בקרוב הורים לשניים. אייסאפ רוקי וריהאנה
(צילום: Mega)
שנה לאחר שילדה את בנה הבכור ובעיצומו של היריון שני, נחשפה תעודת הלידה של בנם של ריהאנה ואייסאפ רוקי והגיעה לידי אתר ה"דיילי מייל". וזה הזמן לומר יפה שלום לריזה (RZA) את'לסטון מיירס, שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו הראשון.
5 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
נעים להכיר. ריהאנה ורזא את'לסטון מיירס
(צילום: Mega)
על פי הדיווחים מעבר לים, נראה כי השניים קראו לבנם הבכור על שמו של המפיק והראפר ריזה - ראש ההרכב המוזיקלי Wu-Tang (וו טאנג קלאן). מעריציה האדוקים של הזמרת היו קשובים לסימנים שפיזרה במהלך השנה האחרונה כשלבשה בגדים המייצגים את ההרכב מאז הלידה. זה הזמן לציין כי האבא הטרי, אייסאפ רוקי, שיתף בעבר פעולה עם Raekwon בשיר Fly International Luxurious Art והוא מעריץ מושבע של ההרכב.
כמו כן, בשנת 2008 סיפרו חברי ההרכב בריאיון ל-MTV News כי הם מקווים לשתף פעולה עם ריהאנה בגרסה מחודשת לסרט "הדרקון האחרון". "יש לנו את אותה התפיסה המוזיקלית", אמר ריזה, אך הסרט בסופו של דבר לא יצא לפועל.
בנוסף חושפת תעודת הלידה של את'לסטון כי הוא נולד במרכז הרפואי Cedars-Sinai שבלוס אנג'לס.
5 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
שם קליט סך הכל
(צילום: Mega)
נזכיר כי בחודש פברואר האחרון, במהלך הופעת המחצית של הזמרת בסופרבול חשפה ריהאנה כי היא בהיריון שני. ימים ספורים לאחר מכן יצא לאור ריאיון השער שלה למגזין "ווג בריטניה", בו דיברה על האתגרים בחיי האימהות. "אני ערה, צופה ב'עקרות הבית האמיתיות'. אלו השעות שלי", היא מודה ומספרת: "אני לא זוכרת את החיים שהיו לי לפני כן. זה מטורף, אני מנסה להיזכר, אבל ההרגשה, הרצונות, הדברים שנהניתי מהם, אני כבר לא מזדהה איתם בגלל שמנטלית את כבר לא מרשה לעצמך ללכת לשם, כי כל אלו כבר לא חשובים".
על הלידה עצמה, סיפרה: "זה היה יפהפה. היה לי קשה להאמין, מאדם אחד הפכתי לשניים. נכנסים לבית החולים כזוג ויוצאים בתור משפחה, זה מטורף".
5 צפייה בגלריה
ריהאנה, בן זוגה אייסאפ רוקי ובנם על שער "ווג בריטניה"
ריהאנה, בן זוגה אייסאפ רוקי ובנם על שער "ווג בריטניה"
"לגדל גבר שחור צעיר זו אחריות מפחידה מאוד"
(צילום מסך)
כשנשאלה מדוע הסכימה להופיע השנה בסופרבול ומה השתנה, סיפרה: "יש עדיין הרבה דברים שצריך לתקן אבל יש הרבה כח בשבירת הדלתות האלה, וכשיש ייצוג לקהילה השחורה ברמה כל כך גבוהה בשני סופרבולים ברצף (במחצית של השנה שעברה הופיעו מרי ג'יי בלייג', קנדריק למאר, ד"ר דרה, סנופ דוג ואמינם), זה שולח מסר חזק".
היא הוסיפה: "לגדל גבר שחור צעיר זו אחריות מפחידה מאוד. את שואלת את עצמך 'איפה אני מגדלת את ילדיי? זה העולם שבו הם יחיו?' וזה השפיע עליי, הידיעה שאני יכולה לעשות הכל - אפילו להופיע בסופרבול במהלך היריון".
ריהאנה ואייסאפ החלו את דרכם המשותפת כידידים טובים אך שינו את הסטטוס לזוג בסוף 2020, אחרי כמעט שנה שלמה במהלכה הכחישו בתוקף את השמועות כי הם יחד. בינואר 2022 חשפו כי הם מצפים לילד ראשון יחד.
5 צפייה בגלריה
ריהאנה
ריהאנה
תשקלי שוב את עניין השם
(צילום: Alberto E. Rodriguez/Gettyimages)