לפני עשרה חודשים, רבים הופתעו לשמוע שסופיה ורגרה (51) וג'ו מנגניילו (47), בין הפאוור קאפל הגדולים והפוטוגניים של הוליווד, החליטו להתגרש אחרי שבע שנות נישואים. בהמשך סיפרה ורגרה שאחת הסיבות לפרידה הייתה חילוקי דעות לגבי עתידם המשפחתי: הוא רצה ילדים והיא לא.
השבוע התראיינה הכוכבת לגיליון "היפים ביותר" השנתי של מגזין People, שעל שערו היא גם מופיעה, והסבירה את חוסר הרצון שלה: "יש בחיים דברים שנראים כמו רעיון טוב אבל הם לא. כבר הייתי אמא, אני יודעת מה זה אומר להיות אמא טובה או לנסות להיות האמא הכי טובה שאת יכולה להיות, וזה דורש הרבה הקרבה והרבה אנרגיה". היא המשיכה ואמרה: "הודות למדע, היום נשים יכולות להביא ילדים כשהן מבוגרות יותר. פעם, משום מה, כשהיית בת 50 והגעת לגיל המעבר, הטבע אמר לגוף שלך שהגיע הזמן שתפסיקי עם זה. יש סיבה לזה שהטבע עושה את זה".
יחד עם זאת, היא מיהרה להבהיר: "ככה זה עבורי, ואני לחלוטין מכבדת את אלו שרוצות להיות אימהות אחרי גיל 50. בגלל הקריירה שלי, הדרך שבה אני חיה את חיי ואיך שהיו הנישואים שלי, לא חשבתי שזה הוגן להביא ילד לעולם, ולא הייתי יכולה לתת לו מאה אחוז".
בעוד שלמנגניילו אין ילדים, ורגרה היא אמא למנולו בן ה-32, בנה מבעלה הראשון ג'ו גונזלס. למרות שאיננה מעוניינת בעוד ילד, היא דווקא מצפה בקוצר רוח להפוך לסבתא: "למרות שאני כבר קצת כזו עם מה שהוא עושה לי. למנולו יש כלב ולפעמים בסופי שבוע הוא משאיר אותו אצלי, כמו שהייתי משאירה אותו אצל אמא שלי בסופי שבוע כדי שמדי פעם אוכל לצאת לבלות".
מאז הגירושים שלהם, ורגרה ומנגניילו המשיכו הלאה: הוא בזוגיות עם השחקנית קייטלין אוקונר והיא עם המנתח האורטופדי ג'סטין סלימן. כשנשאלה אם יש סיבה שבגללה תפסול בן זוג פוטנציאלי, ורגרה הבהירה: "אני לא רוצה עוד ילדים". מצד שני, היא דווקא תשמח אם יהיו לו כמה משלו: "שיהיה בריא, עם כסף ועם ילדים. זה כול מה שאני רוצה".
1 צפייה בגלריה
סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
(צילום: Gotham/Getty Images)