חצי שנה לאחר גירושיהם המפתיעים של סופיה ורגרה (51) וג'ו מנגניילו (47), הכוכבת חשפה את הסיבה לפרידתם.
ורגרה, שמקדמת בימים אלו את "גריזלדה", הסדרה החדשה בכיכובה שתעלה בנטפליקס ביום חמישי הקרוב, התראיינה למגזין הספרדי El País ואישרה את השמועות שסיפרו שהכוכב רצה ילדים בעוד שהיא לא הייתה מעוניינת: "הנישואים שלי התפרקו כי בעלי צעיר יותר, הוא רצה ילדים ואני לא רציתי להיות אמא מבוגרת. הרגשתי שזה לא הוגן כלפי התינוק. אני מכבדת את כל מי שעושה את זה, אבל עבורי זה לא התאים".
לכוכבת יש ילד אחד מנישואיה הראשונים, והיא אמרה: "ילדתי את בני כשהייתי בת 19. הוא עכשיו בן 32, ואני מוכנה להיות סבתא, לא אמא. אז אם האהבה תגיע, הוא צריך להגיע עם ילדים משלו". היא הוסיפה: "אני כמעט בגיל המעבר, ככה הטבע פועל. כשבני יהפוך לאבא, אני רוצה שהוא יביא אליי את התינוק למעט זמן, אחזיר לו אותו ואמשיך בחיי. זה מה שאני צריכה לעשות".
2 צפייה בגלריה
סופיה ורגרה ג'ו מנגניילו ואניטי פייר אוסקר
סופיה ורגרה ג'ו מנגניילו ואניטי פייר אוסקר
לא היו באותו ראש. סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
(צילום: Jon Kopalof\GettyImages)
ורגרה ומנגניילו הפכו לזוג באמצע שנת 2014, התארסו בחג המולד של אותה השנה והתחתנו בנובמבר 2015. בחודש יולי האחרון השניים הודיעו שהם מתגרשים אחרי שבע שנות נישואים. בהודעה משותפת שהוציאו לתקשורת אמרו: "קיבלנו את ההחלטה הקשה להתגרש. בתור שני אנשים שאוהבים ודואגים זה לזה מאוד, אנחנו מבקשים לכבד את הפרטיות שלנו בזמן שאנחנו מנווטים לעבר השלב החדש הזה בחיינו". יומיים לאחר מכן הגיש השחקן בקשת גירושים וציין את הסיבה כ"חילוקי דעות שאינם ניתנים לגישור".
בזמן שחלף מאז הפרידה שניהם התאוששו והמשיכו הלאה: ורגרה החלה לצאת עם המנתח האורטופדי ג'סטין סלימן בעוד שמנגניילו נשאר בתעשיית הבידור ויוצא עם השחקנית קייטלין אוקונר (33).
בשנת 2015 נתבעה ורגרה על ידי ארוסה לשעבר ניק לוב, שדרש ממנה לא להשמיד את הביציות שהקפיאה בזמן שהיו ביחד בשנת 2013, בטענה שהוא מעוניין בילדים. כשנה לאחר מכן הוא ביטל את התביעה רק כדי לתבוע מחדש בצורה אחרת: לוב הגיש את התביעה החדשה בשם הביציות, שזכו לשמות "אמה" ו"איזבלה", בטענה שבמדינות כמו לואיזיאנה לעוברים יש זכויות שוות לאלה של ילדים שכבר נולדו - כך שטכנית ורגרה נתבעה על ידי שתי הביציות שלה.
בשנת 2021 פסק בית המשפט לטובתה של הכוכבת, מה שאפשר לה להשמיד את הביציות כפי שתכננה.
2 צפייה בגלריה
סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו
(צילום: Gotham/Getty Images)