אילון מאסק (52) ממשיך להקטין את הירושה הפוטנציאלית של ילדיו. אמש (שבת) נודע כי איש העסקים המיליארדר הביא לעולם את ילדו ה-12. האמא היא שיבון זיליס, מנהלת בכירה באחת החברות שלו, שאיתה יש לו תאומים שנולדו בשנת 2021.
שמו ומינו של העולל החדש טרם פורסמו ומאסק וזיליס טרם התייחסו לידיעה, שפורסמה באתרי החדשות מעבר לים.
3 צפייה בגלריה
אילון מאסק
אילון מאסק
"ממממ, לעצור ב-12 ילדים?". אילון מאסק
(צילום: Marc Piasecki/Getty Images)
נחזור שנתיים אחורה, ליולי 2022, אז נודע כי מאסק וזיליס הביאו ביחד תאומים בנובמבר 2021 - חודש לפני שהוא והזמרת גריימס הביאו לעולם בת שנייה, Exa Dark Sideræl, בעזרת אם פונדקאית, אחות קטנה ל-X AE A-XII.
זה ממשיך: בחודש ספטמבר האחרון נודע כי מאסק וגריימס הביאו ילד שלישי ביחד, Techno Mechanicus, לו יש כינוי קצת יותר קליט - טאו.
על בשורת התאומים אמר: "כל הכבוד למשפחות גדולות! אני רוצה כמה שיותר ילדים, אני רוצה לבלות איתם ולהיות אבא טוב". בנוגע לאבהות טובה אולי יש סיכוי (למרות שאחת מבנותיו הודיעה בעבר שניתקה איתו את הקשר) אבל כפרטנר יש לאילון מקום להשתפר. ימים ספורים לאחר לידת בנם השלישי של מאסק וגריימס, האחרונה פנתה ל-X (טוויטר) וצייצה: "תגידו לשיבון להוציא אותי מהחסימה ולאילון שייתן לי לראות את הבן שלי או שיענה לעורך הדין שלי. עד עכשיו לא נתנו לי לראות תמונה של הילדים האלה, למרות שזה קורע את משפחתי". הציוץ נמחק כעבור כמה שעות.
3 צפייה בגלריה
שיבון זיליס
שיבון זיליס
שיבון זיליס והתאומים
(צילום: אינסטגרם)
רגע לפני סיום, זה זמן נפלא לעשות סדר בילדיו ונשותיו של מאסק: למיליארדר שישה ילדים מאשתו לשעבר, הסופרת ג'סטין וילסון. למרבה הצער בנם הבכור הלך לעולמו כשהיה בן 10 שבועות בלבד מתסמונת מוות בעריסה. לאחר מכן נולדו להם תאומים בשנת 2004 ועוד שלישייה ב-2006. השניים התגרשו בשנת 2008 אחרי שמונה שנות נישואים.
בשנת 2018 מאסק וגריימס החלו לצאת ובנם הבכור נולד כשנתיים לאחר מכן. בתם השנייה נולדה בדצמבר 2021 בעזרת אם פונדקאית. בריאיון ל-Vanity Fair אמרה גריימס שהם רוצים ילדים נוספים: "תמיד רצינו לפחות שלושה או ארבעה". בספטמבר 2023 הגשימו את רצונם והביאו את ילדם השלישי.
בנובמבר 2021 נולדו למאסק תאומים נוספים עם זיליס, שעבדה בתפקיד בכיר בחברת הבינה המלאכותית שלו. גם במקרה הזה לידתם של השניים, שזכו לשמות סטריידר ואזור, נשמרה בסוד ונחשפה רק כשמונה חודשים לאחר מכן. נמשיך לעקוב!
3 צפייה בגלריה
אילון ו-X AE A-XII. אכן שם קליט (לא)
אילון ו-X AE A-XII. אכן שם קליט (לא)
אילון ו-X AE A-XII. אכן שם קליט (לא)
(צילום: אינסטגרם)