ההכנות לקראת טקס האוסקר שייערך בשבוע הבא בעיצומן, והשאלות הגדולות הן כמובן מי יהיו הזוכים והמפסידים הגדולים, או לחילופין מי יכבשו את השטיח האדום.
השנה נראה שיש סיכוי טוב שהכוכבים המדוברים של הערב לא יהיו כאלו בגלל פסלון או בגד – אלא כי יגיעו ביחד לראשונה כזוג.
לפי אתר Page Six, בראדלי קופר (49) ובת זוגו החדשה, הדוגמנית ג'יג'י חדיד (28), מתכננים להגיע ביחד למסיבות שאחרי הטקס ויעשו בהן את הופעת הבכורה שלהם כזוג.
בכל הנוגע לטקס עצמו – קופר צפוי להמשיך במנהגו מטקסים קודמים ולהביא את אימו גלוריה בתור הדייט שלו, אבל השמועות טוענות שחדיד תצטרף אליו במסיבות שלאחר מכן, דוגמת זו של מגזין "ווניטי פייר".
מקורבים לשניים סירבו להתחייב שנראה אותם צמודים על השטיח האדום של המסיבה, ואמרו: "לא בטוח שהם יצעדו ביחד על השטיח של 'ווניטי פייר', אבל הם יהיו ביחד בפנים". מקורב לחדיד הוסיף: "זה נהיה רציני יותר, הם מאוד בעניין אחד של השנייה".
2 צפייה בגלריה
בראדלי קופר ג'יג'י חדיד
בראדלי קופר ג'יג'י חדיד
בדרך אל האוסקר? בראדלי קופר וג'יג'י חדיד
(צילום: Backgrid)
לפי הדיווחים, השניים החלו לצאת ביחד באוקטובר האחרון ומאז צולמו כמה פעמים על ידי הפפראצי. עוד מספרות השמועות שחדיד כבר פגשה את אמו של קופר וששלושתם סעדו ביחד אחרי טקס גלובוס הזהב לפני כחודשיים. לאחר מכן גלוריה אף נצפתה כשהיא נועלת נעלי סניקרס מהליין בעיצובה של חדיד. דרך טובה להתחנף לחמות הפוטנציאלית לעתיד.
לכל אחד מבני הזוג יש בת אחת: לקופר יש ילדה בת 6 עם האקסית, הדוגמנית אירינה שייק, ולחדיד יש ילדה בת 3 מהזמר זיין מאליק.
עבור קופר טקס האוסקר עשוי להיות מרגש במיוחד, שכן הוא מועמד בקטגוריית השחקן הראשי על תפקידו בסרט "המאסטרו", כך שיכול להיות שהערב יהווה עבורו ניצחון כפול, גם מהבחינה האישית וגם המקצועית. זו המועמדות ה-12 שלו לאוסקר, אך עד כה רשם אפס זכיות. אולי זו תהיה השנה שלו!
2 צפייה בגלריה
בראדלי קופר ג'יג'י חדיד
בראדלי קופר ג'יג'י חדיד
"אליי או אליך?"
(צילום: Backgrid)