האם הפאוור קאפל הנוצץ של הוליווד התפרק? זה מה שתוהים בימים אלו מדורי הרכילות, שעוסקים בשאלת סטטוס היחסים של הזמרת סברינה קרפנטר (25) והשחקן בארי קיוגן (31).
כנראה שמעבר לים לא שמעו שהיום (א') ערב ט"ו באב, כי לפי הדיווחים השניים נפרדו לאחרונה אחרי כמעט שנה של זוגיות – ומי שיזמה את הפרידה, כך אומרים, היא קפרנטר שמאסה בהתנהגות הפרועה מדי לטעמה של קיוגן.
מקורב סיפר לאתר The Sun: "בארי מתנהג כמו אידיוט כשהוא שיכור וזה הכעיס מאוד את סברינה. הוא תמיד היה חיית מסיבות ולסברינה נמאס מההתנהגות שלו. היא כובשת את המצעדים ומתרכזת בעצמה, בזמן שהיא מתכוננת לסיבוב ההופעות שלה שיתחיל בחודש הבא".
הראשון לבשר על הפרידה היה עמוד הרכילות DeuxMoi, ששיתף הודעה שקיבל ובה נכתב: "סברינה ובארי נפרדו". ההודעה עוררה גלים, בכול זאת מדובר בזוג הלוהט של הקיץ, אבל כמה שעות לאחר מכן קיוגן עשה מעשה קטן אך חכם: הוא נתן לייק לתמונה שפרסמה קרפנטר באינסטגרם. סביר להניח שהוא ידע בדיוק מה הוא עושה: כיום אין צורך להגיב באופן ישיר, פשוט עושים לייק, או לחילופין מורידים עוקב.
2 צפייה בגלריה
סברינה קרפנטר בארי קיוגן
סברינה קרפנטר בארי קיוגן
אלכוהול רק עושה צרות. סברינה קרפנטר ובארי קיוגן
(צילום: Kevin Mazur/MG24/Getty Images)
קרפנטר וקיוגן הם שניים מהכוכבים הצעירים והמצליחים היותר בתעשיית הבידור בימים אלו: היא אחראית לשניים מהלהיטים הממכרים של הקיץ, Espresso ו-Please, Please, Please, שיכללו באלבומה השישי שייצא בסוף השבוע. קיוגן מצידו כיכב בסרטים מצליחים כמו "דנקרק", "באטמן", "רוחות אינשירין" (עליו היה מועמד לאוסקר בקטגוריית תפקיד המשנה) ו"סולטברן", וביסס את מעמדו כאחד השחקנים המבוקשים בהוליווד.
הם נפגשו בחודש ספטמבר שעבר בפריז במהלך שבוע האופנה, וכמה חודשים אחרי זה נצפו מבלים ביחד בלוס אנג'לס. בטקס פרסי הגראמי שנערך בפברואר, הם צעדו בנפרד על השטיח האדום אבל בילו ביחד במהלך הערב ואפילו הצטלמו למגזין W. הם גם הגיעו ביחד לאפטר פארטי של האוסקר במרץ וקיוגן אפילו ענד צמיד חברות מעוטר בקוביות עם שמה של סברינה. במט גאלה שנערך בחודש מאי הם גם נתנו סוף סוף תמונות זוגיות רשמיות.
לפני כחודשיים יצא הקליפ של קרפנטר לשיר Please, Please, Please - שבו קיוגן מככב לצידה. "הוא אהב את השיר, הוא היה אובססיבי למילים ואני אסירת תודה על כך". היא גם החזירה לו מחמאות: "אני לא רוצה להישמע משוחדת, אבל אני חושבת שהוא אחד השחקנים הטובים ביותר של דורנו. אז לראות אותו על המסך עם השיר שלי, הפך את הקליפ להרבה יותר מיוחד".
אז הם ביחד או לא ביחד? כרגיל במקרים האלה, נמתין למה שיגיע קודם: פפראצי שלהם ביחד או עם בני זוג חדשים, תמונות רשמיות משטיח אדום, ראיון חושפני - או שניאלץ להסתפק בלייקים מרומזים. נעקוב!
2 צפייה בגלריה
סברינה קרפנטר בארי קיוגן
סברינה קרפנטר בארי קיוגן
ביחד או לא ביחד? נשמח לתשובה ברורה
(צילום: Dave Benett/VF24/WireImage)