בריטני ספירס עברה לא מעט בשנים האחרונות, ואחד המשברים העיקריים היה כנראה הנתק מילדיה, שון פרסטון (18) וג'יידן (17), שבשנה שעברה עברו עם אביהם קווין פדרליין להוואי אחרי שהחליטו לנתק איתה הקשר.
כעת מגיעות הבשורות הטובות: אתר Daily Mail מדווח שבחודשים האחרונים ספירס שיקמה את הקשר עם בניה, ושלמרות המרחק הגיאוגרפי ביניהם, הם נפגשו כבר כמה פעמים: "היא טסה להוואי והם הגיעו ללוס אנג'לס וביקרו אותה בביתה", סיפר מקורב. "הכול בסדר ביניהם. בריטני מדברת איתם ועובדת על שיקום הקשר שלהם כבר תקופה ארוכה. לילדים יש הרבה אהבה לאימם והיא אוהבת אותם. הכול הסתדר והם מצפים להמשיך ולהיות ביחד".
4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
לפני הנתק. בריטני ספירס וילדיה, שון פרסטון וג'יידן
(צילום: אינסטגרם)
לפי הדיווחים, מי שהיה החוליה המקשרת בין שני הצדדים הוא אחיה של הכוכבת, בריאן ספירס (47): "בריאן היה אינטגרלי בהצלחת האיחוד. אכפת לו מאוד מבריטני ומהאחיינים שלו". עוד סיפר המקורב שבריטני, שכבר יודעת דבר או שניים על התמודדות עם מדורי הרכילות, הייתה נחושה להסתיר את העובדה שהיא והילדים חזרו להיות בקשר: "היא רצתה לשמור על כך בסוד מכיוון שהיא חששה לסכן את הסיכוי לפיוס. אבל היא חזרה להיות אמא שלהם עוד בפברואר".
ספירס רמזה על הסולחה המשפחתית בשבוע שעבר, כשפרסמה תמונה של בריאן וכתבה: "שלחתי את התמונה לילדים שלי ואני חושבת שהם קינאו כי הם אמרו שזה פילטר ושהיא לא אמיתית". תסלחו לנו, כן? אבל הילדים האלה ימצאו כל סיבה לריב איתה.
4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס שון ספירס ג'יידן ספירס
בריטני ספירס שון ספירס ג'יידן ספירס
הכול בזכות דוד בריאן
(צילום: אינסטגרם)
השנים האחרונות בחייה של ספירס היו סוערות – היא השתחררה מהאפוטרופסות של אביה, התחתנה, התגרשה ובזמן כל הדרמה הזוגית, גם נודע שילדיה ניתקו איתה את הקשר. הם ופדרליין אף נתנו ריאיון קשה ודיברו על היחסים הבעייתיים עם ספירס: "הילדים החליטו לא לראות אותה כרגע. עברו כמה חודשים מאז שהם ראו אותה לאחרונה", אמר אז פדרליין.
ג'יידן אמר אז: "אני לחלוטין חושב שאפשר לתקן את זה, זה פשוט ייקח הרבה זמן ומאמץ. אני רוצה שהיא תבריא מבחינה נפשית. כשזה יקרה אני מאוד רוצה לראותה שוב". שון מצידו, הביע תמיכה בסבו ואמר שהוא רק רצה בטובתה של ספירס".
כאמור, שון וג'יידן גרים בהוואי ביחד עם אביהם, אשתו מזה עשר שנים ויקטוריה פרינס ושתי בנותיהם. סך הכול יש לפדרליין שישה ילדים משלוש נשים שונות (יש לו עוד שני ילדים בוגרים מכוכבת "מואישה" שאר ג'קסון).
פדרליין ניסה להסביר את הנתק בכך שהילדים היו נבוכים מהתמונות הפרובוקטיביות שספירס אוהבת להעלות לאינסטגרם: "אמרתי להם שאולי זו דרך נוספת עבורה להביע את עצמה, אבל זה לא משפר את מה שהם מרגישים. זה לא פשוט. קשה לי לדמיין איך זה להיות נער מתבגר וללכת לתיכון במצב כזה". בנוסף לריאיון, הוא גם פרסם סרטונים שצילמו ילדיהם בזמן שהתווכחו עם ספירס שש שנים קודם לכן. "הגיע הזמן שתכבדו אותי", היא אומרת להם שם.
אחרי שידור הריאיון, ספירס הגיבה: "עשיתי כמיטב יכולתי להיות האדם הטוב ביותר שיכלתי להיות, בהתחשב בכך שהחזיקו בי כבת ערובה במוסדות רפואיים. אני מקווה שיום אחד ילדיי יבינו את הסיבות שבגללן אני מתנהגת כמו כל אישה שהוחזקה כך".
על דברי התמיכה של שון בסבו היא אמרה: "אם אתה יכול להגיד באמת ובתמים שמה שסבא וסבתא שלך עשו לי היה בסדר ולהגיד שהם לא אנשים רעים, אז כנראה שבאמת נכשלתי כאמא ואני מקווה שיום אחד אתה ואבא שלך תצליחו להבין מה נכון".
4 צפייה בגלריה
קווין פדרליין
קווין פדרליין
דוש נצחי. קווין פדרליין
(צילום מסך)
ולצד האיחוד עם ילדיה, יש דווקא מישהו שעוזב את ספירס: עורך דינה מת'יו רוזנגרט שסייע לה להשתחרר ומהאפוטרופסות וייצג אותה בשלוש השנים האחרונות.
לפי הדיווחים, כעת שהמאבק על המשמורת תם באופן רשמי, אין לה צורך בשירותיו כרגע. הוא מסר: "היה לי הכבוד לכהן בתור נציגה של בריטני ולעבוד איתה במטרה להשיג את מטרותיה המשפטיות ולהשיב לה את זכיותיה הבסיסיות והאזרחיות. כפי שאמרתי תמיד, הקרדיט על כך מגיע לבריטני".
4 צפייה בגלריה
הפרחים - לבריטני!
הפרחים - לבריטני!
הפרחים - לבריטני!
(צילום: GettyImages)