בסוף השבוע נודע שבריטני ספירס הגיעה להסדר עם אביה, ג'יימי ספירס (71), בקרב המשפטי ביניהם בנוגע לאפוטרופסות שהייתה לו עליה במשך יותר מעשור. עם היוודע הבשורה, התעוררו מחדש השמועות על מצבה הנפשי והפיננסי – שטוענות דברים סותרים, חלקן מדאיגות ואחרות מרגיעות. ומה ספירס מרגישה בנוגע לכל זה? ובכן, היא לא שמחה.
ביום שישי נודע שהכוכבת החליטה להעניק לאביה את מה שדרש ממנה: שני מיליון דולר שיכסו את הוצאותיו המשפטיות, בעוד שהיא לא תקבל ממנו שום פיצוי.
אתר TMZ סיפר שספירס לא קיבלה את ההחלטה בלב שלם ואף זעמה על כך שנאלצה להיכנע לדרישותיו של אביה, במיוחד לאור העובדה שעורך דינה, מת'יו רוזנגרט, הבטיח לה שיש לה בסיס מוצק לתביעה נגדו. לפי הדיווחים – שכרו של רוזנגרט עמד על יותר מארבעה מיליון דולר, כך שלספירס היו לא מעט הוצאות במאבקה לצדק, שלא קיבלה. יחד עם זאת, שווי נכסיה מוערך בסכום שבין שישים לשבעים מיליון דולר – כך שהמיליונים האלו אולי מכעיסים אבל פחות כואבים לה בכיס.
רוזנגט הודיע לאחר מכן לתקשורת: "זו הייתה זכות וכבוד לייצג ולהגן על בריטני ספירס. למרות שהאפוטרופסות בוטלה בנובמבר 2021, משאלתה להיות חופשייה הוגשמה. כפי שרצתה, כעת היא לא תאלץ להגיע לדיונים משפטיים או להיות מעורבת בתהליכים משפטיים בסוגיה הזו יותר. בריטני ניצחה כשבית המשפט השעה את אביה וכשזכויותיה הבסיסיות והחוקתיות הושבו לה".
עורך דינו של אביה, מסר מצידו: "ג'יימי מאושר שזה נגמר. הוא היה שמח לעמוד למשפט כדי להוציא את האמת לאור ושהעולם יראה מה באמת קרה, ולא ידיעות שקריות וחסרות אחריות. ג'יימי אוהב את בתו מאוד ועבד ללא הרף על מנת להגן עליה".
3 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
בריטני ספירס
(צילום: GettyImages)
למרות דבריו האופטימיים של עורך דינה, ספירס כנראה הייתה פחות מרוצה מההסדר ועם היוודע החדשות, פנתה לאינסטגרם שלה שבו כתבה בין היתר: "חינכו אותי לדעת מה מותר ומה אסור, אבל השניים שלימדו אותי את זה היו אלו שפגעו בי. המשפחה שלי פגעה בי! לא היה צדק וכנראה שלעולם לא יהיה. האנשים שישבו ולא עשו מאומה חופשיים לגמרי".
היא גם הסבירה שהיא חוששת להתעמת באופן אישי עם האנשים שהיו אחראיים לאפוטרופסות, ולכן מעדיפה לתקוף אותם באינסטגרם. היא גם הוסיפה שהייתה רוצה לחזור לבית ילדותה שבלואיזיאנה, אבל פוחדת להגיע לשם: "הלוואי שהייתי יכולה לבקר בו, אבל הם לקחו ממני הכול".
מאוחר יותר כמנהגה בקודש - היא מחקה את הפוסט, ופרסמה במקומו תמונה של בקבוק וכוס יין, וכתבה: "בסופו של דבר תבינו שאהבה מרפאת הכול, ושיין אמיתי זה גם נחמד". ספירס סיפרה בעבר שאביה אסר עלה לשתות אלכוהול במהלך המשמורת, וכעת כותבת: "זה אכזרי ועצוב שהמשפחה ממני מנעה ממני את הדברים הטובים במשך כל כך הרבה זמן, מהסוג שמרפא את הנשמה. זה מצער ולמען האמת זה עניין גדול. חלפו רק שנתיים מאז שהמשמורת תמה, ובמבט לאחור על כל מה שעברתי, זה לא הרבה זמן. אני לוקחת כל יום ביומו ומרפאת את עצמי לאט".
3 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
"לוקחת כל יום ביומו ומרפאת את עצמי לאט"
(צילום: GettyImages)
בזמן שספירס מתמודדת עם המפלה המשפטית, עליה גם להתמודד עם חרושת שמועות בנוגע למצבה הנפשי והפיננסי. בעוד שאתר TMZ טוען שמקורביה סיפרו שהם מודאגים לגביה ושהיא על סף פשיטת רגל – כלי תקשורת אחרים, ביניהם Entertainment Tonight, מדווחים שאין סיבה לדאגה: "היא רחוקה מאוד מלהיות מרוששת. למען האמת, היא עומדת לקבל הרבה מאוד כסף ממכירות האוטוביוגרפיה שלה", סיפר מקורב לכוכבת.
לפי הדיווחים, בחצי שנה שחלפה מאז שיצא הספר – הוא מכר למעלה מ-2.5 מיליון עותקים בארה"ב ובבריטניה בלבד. "מפיקי קולנוע כבר רבים על זכויות ההסרטה שלו", סיפר המקורב. הוא גם הוסיף שספירס לא כל כך מתוסכלת מכך שהקרב המשפטי עם אביה הסתיים, למרות התוצאות המאכזבות שלו: "רווח לה שזה נגמר והיא שמחה שזה מאחוריה, וברוך שפטרנו".
3 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
"היא שמחה שזה מאחוריה, וברוך שפטרנו"
(צילום: GettyImages)