רעידת אדמה בהוליווד: אחרי שבע שנות זוגיות, דקוטה ג'ונסון וסולן להקת קולדפליי כריס מרטין נפרדו, כך פורסם מוקדם יותר היום (ו') באתרים מעבר לים.
הדיווחים סביב הפרידה מגיעים חמישה חודשים לאחר שנודע שהשניים התארסו ואחרי ששמועות בדבר משבר ביחסים הציפו את הביצה ההוליוודית בחודש מאי האחרון. אתר החדשות "דיילי מייל" אישר כי על פי מידע מהימן שהגיע אליו "מרטין אישר שהקשר ביניהם הסתיים והגיע הזמן להמשיך הלאה".
"בחודשים האחרונים כריס ודקוטה ניסו נואשות לגרום למערכת היחסים הזו לעבוד", אישר מקורב לזוג ל"מייל אונליין". "תמיד תהיה להם אהבה זה לזה, אבל שניהם הגיעו למסקנה שהקשר לא יכול להחזיק עוד. שניהם אנשים עסוקים מאוד, כריס היה באירופה עם קולדפליי ולשניהם יש סדרי עדיפויות שונים, תשוקות ומחויבות כלפי המקצוע שלא משתלבות. הם באמת רצו שזה יעבוד אבל זה לא עבד והם הבינו שעדיף להמשיך הלאה".
3 צפייה בגלריה
דקוטה ג'ונסון כריס מרטין
דקוטה ג'ונסון כריס מרטין
אבל למה?! דקוטה ג'ונסון וכריס מרטין
(צילום: Backgrid)
נוסיף כי בסוף השבוע שעבר ג'ונסון נתפסה בעדשת הפפראצי כשהיא מטיילת עם הכלב ברחובות מאליבו - ללא טבעת האירוסים שלה, מה שבאופן טבעי הגביר את חרושת השמועות.
3 צפייה בגלריה
דקוטה ג'ונסון
דקוטה ג'ונסון
עם הכלב ובלי הטבעת. דקוטה ג'ונסון
(צילום: RMBI / BACKGRID)
נזכיר כי הרומן בין ג'ונסון למרטין נחשף באוקטובר 2017 - בישראל. כן כן, קראתם נכון. השניים הגיעו ביחד להופעה של ניק קייב שנערכה על אדמת הקודש וצלמי הפפראצי חדי העין תיעדו מיד את השניים - שלא הסתירו לרגע את הזוגיות הנרקמת.
עם זאת, מאז החלו לצאת ביחד השניים ניסו לשמור על כמה שיותר פרטיות בכל הנוגע לזוגיות שלהם, ובשנת 2018 הייתה זו הפעם הראשונה שג'ונסון הסכימה להתייחס (בערך) למצב הזוגי שלה ובמהלך ריאיון למגזין Tatler סיפרה שהיא "מאוד מאושרת".
והיה גם משבר בדרך: ביוני 2019 החלו לצוץ דיווחים מעבר לים בדבר פרידה של השניים. מרטין סיפר לחבריו כי הוא "שוב רווק", מה שהפתיע מאוד את כולם. "עד לא מזמן כריס ודקוטה דיברו על נישואים", סיפר מקורב לשניים לעיתון The Sun, והוסיף: "ופתאום הם החליטו לפרק הכול ולהיפרד, זה ממש הפתיע את כולנו".
הפרידה לא החזיקה מעמד והשניים חזרו זה לזרועותיה של זו חודשיים לאחר מכן, באוגוסט של אותה השנה. זה הזמן לציין שעל פי הדיווחים, מי שדחפה לקאמבק בין השניים היא גווינת' פלטרו, אשתו לשעבר של הזמר ואם ילדיו. "גווינת' היא זו שדחפה אותם לחזור אחד לשנייה, היא מאושרת כשכריס מאושר והיא רוצה את הטוב ביותר עבורו", סיפר מקורב למגזין Us weekly.
בחודש מרץ האחרון ואחרי שלל שמועות - מקורב יודע דבר אישר ל"מירור" שהשניים התארסו. "הם שמרו על האירוסים בסוד, אבל לאחרונה התחילו לספר למעגלים הקרובים שלהם. הם מאוהבים מהיום הראשון אז היה מתבקש שייקחו את הצעד הבא. הם לא ממהרים לתכנן את החתונה אבל נהנים מזה שהפכו את המחויבות שלהם לרשמית". כעת כאמור השניים הפרידו כוחות אבל אנחנו בהחלט מחזיקים אצבעות לקאמבק נוסף!
3 צפייה בגלריה
דקוטה ג'ונסון כריס מרטין
דקוטה ג'ונסון כריס מרטין
בחייאת תשקלו את זה שוב
(צילום: Backgrid)