11 צפייה בגלריה
סנדרה בולוק
סנדרה בולוק
היסטוריה רומנטית כואבת. סנדרה בולוק
(צילום: Monica Schipper/Getty Images)
זה לקח לה עשרות שנים ורשימה מובחרת של גברים ששברו את ליבה עד שסנדרה בולוק מצאה את האחד שלה, או כמו שהכריזה בשנת 2021: "מצאתי את אהבת חיי". למרבה הצער, גם זה נגמר.
אמש (ב') נודע כי בן זוגה של בולוק בשמונה השנים האחרונות, הצלם בריאן רנדל (57), הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת ה-ALS (ניוון שרירים). "בצער רב אנחנו נאלצים לחלוק שב-5 באוגוסט בריאן רנדל מת בשלווה לאחר מאבק של שלוש בשנים במחלה", מסרו בני משפחתו. "בריאן בחר לשמור על פרטיות בכל הנוגע למסע שלו במאבק ב-ALS ואלו מאיתנו שטיפלו בו עשו כמיטב יכולתם על מנת לכבד את בקשתו. אנחנו אסירי תודה לרופאים שניווטו איתנו בנוף המחלה ולאחיות המדהימות שהפכו לשותפות שלנו ולעיתים קרובות הקריבו את משפחותיהן על מנת להיות לצידנו. אנו מבקשים פרטיות על מנת להתאבל ולהשלים עם הפרידה מבריאן".
בולוק עצמה טרם התייחסה למותו של אהובה, אך אחותה של השחקנית, ג'סין בולוק-פראדו, נפרדה מרנדל בפוסט נוגע ללב בחשבון האינסטגרם שלה, ולא שכחה לשבח את אחותה. "אני משוכנעת שבריאן מצא את מקום הדיג הטוב ביותר בגן עדן וכבר משליך את הפיתיון שלו לתוך נהרות מלאים בסלמון", פתחה בהומור. "ALS היא מחלה אכזרית אבל יש קצת נחמה בידיעה שהיו לו את מיטב המטפלים שכללו את אחותי המדהימה וצוות שלם של אחיות שהיא בחרה".
רנדל ובולוק מעולם לא מיסדו את הקשר, וכשהתארחה בתוכנית Red Table Talk סיפרה השחקנית כי מעולם לא היה לה צורך בזה. "אנחנו חולקים שלושה ילדים, שניים שלי ואחת של רנדל וזה הדבר הכי טוב. אני לא רוצה להגיד לאף אחד 'תעשו את זה בדרך שלי', אבל אני לא צריכה חתיכת נייר כדי להיות אמא ובת זוג מסורה".
רנדל השאיר אחריו בת, סקיילר (30) וכאמור את שני ילדיה המאומצים של בולוק, לואיס (13) ולילה (10), להם היה אב לכל דבר. "בריאן הוא דוגמה עבור הילדים - גם כשאנחנו לא מסכימים. זה קשה להיות שותף להורות כי אני רק רוצה לעשות את זה בעצמי אבל לפעמים אני צריכה לשבת ולהקשיב", אמרה.
11 צפייה בגלריה
בריאן רנדל סנדרה בולוק
בריאן רנדל סנדרה בולוק
הלב שלנו איתך. סנדרה,בריאן, לואיס ולילה
(צילום: CMaidana / BACKGRID)
ואם כבר נגענו ברזומה הרומנטי של בולוק, נציין כי הוא מעולם לא היה שמח במיוחד והשחקנית ידעה את חלקה באכזבות מבני הזוג. אלו הם כמה מהשמות שהיו בדרך.

האירוסים שבוטלו: טייט דונובן

11 צפייה בגלריה
סנדרה בולוק טייט דונובן
סנדרה בולוק טייט דונובן
מה עשית עם הטבעת? בולוק וטייט דונובן
(צילום: Vinnie Zuffante/Michael Ochs Archives/Getty Images)
בשנת 1990 החלה בולוק לצאת עם השחקן טייט דונובן (The O.C, Damages). השניים הכירו על הסט של הסרט "שיקוי אהבה מס' 9" ויצאו במשך שלוש שנים ואפילו הספיקו להתארס בדרך - אירוסים שלא יצאו לפועל.
"אני לא יכולה להסביר למה הדברים הסתיימו כמו שהם הסתיימו", אמרה בריאיון למגזין Vanity Fair בספטמבר 2022. "טייט שנא להיות באור הזרקורים, אבל כשהיו מראיינים אותי - האדם האחרון שרציתי לדבר עליו הייתי אני, אז הייתי מדברת עליו במשך שלוש שעות טובות". את השמועות על כך שהסיבה שהובילה לפרידה הייתה ההצלחה של בולוק, היא הפריכה שוב ושוב. "אני לא חושבת שההצלחה שלי הרסה לאהבה שלנו. זה ממש לא זה. אני מכבדת את טייט. זה שזה לא עבד לא אומר שאי-אפשר להישאר חברים. שנינו עשינו טעויות וחייבים להמשיך".
אגב, דבר אחד חיובי מאוד יצא מהזוגיות עם דונובן וזה ההיכרות שערך בין בולוק לאקסית אחרת שלו, ג'ניפר אניסטון, ומאז השתיים הפכו לחברות טובות מאוד. "טייט היה אדם סבלני מאוד, במיוחד בהתחשב בכך שהוא יצא עם שתינו", סיכמה בולוק בהומור.

היה עסוק מדי: דון פדילה

11 צפייה בגלריה
סנדרה בולוק דון פדילה
סנדרה בולוק דון פדילה
זוגיות קצרה ומרעננת. בולוק ודון פדילה
(צילום: Ron Galell/Getty Images)
אחרי הפרידה מדונובן בולוק הבהירה שייקח לה זמן לבטוח במישהו חדש, אך בניגוד לציפיות, זה לקח כמה חודשים ספורים עד שהחלה לצאת עם הסופר דון פדילה. השניים גם הגיעו יחד להקרנת הבכורה של הסרט "הרשת" (The Net) בכיכובה של בולוק.
הם ניהלו רומן קצר במשך 10 חודשים לפני שנפרדו. "דון הוא איש מאוד מתוק", אמרה בריאיון ל-Detour לאחר הפרידה. "היה לנו קשה יחד, הוא כל הזמן עבד וכמעט לא ראיתי אותו".

תמיד יישארו חברים טובים: מת'יו מקונוהי

11 צפייה בגלריה
סנדרה בולוק מת'יו מקונוהיי
סנדרה בולוק מת'יו מקונוהיי
מכבדים אחד את השני. בולוק ומת'יו מקונוהי
(צילום: Frank Trapper/Getty Images)
בשנת 1996, זמן קצר לאחר הפרידה מפדילה, החלה בולוק לצאת עם השחקן מת'יו מקונוהי, שאליו חברה על הסט של "עת להרוג". פאן פאקט: באותה תקופה היו בכלל שמועות שמקונוהי יוצא עם קולגה אחרת מהסרט, השחקנית אשלי ג'אד.
למרות שבאותה התקופה הם נחשבו לשניים מהשחקנים המצליחים ביותר בהוליווד, בני הזוג שמרו על מערכת היחסים שלהם בסוד במשך קרוב לשנתיים. "יש להם כבוד ואהבה גדולה מאוד אחד כלפי השנייה", אמר מקורב באותה התקופה.
"מאוד אכפת לי ממתיו", אמרה בולוק בריאיון למגזין "קוסמופוליטן" בשנת 2003. "זה לא משנה איפה הוא נמצא בחיים שלו או איפה אני - הוא יכול להיות נשוי אפילו, אבל אני יודעת שתמיד נישאר קרובים".

ניסוי וטעייה: בוב שניידר

11 צפייה בגלריה
סנדרה בולוק בוב שניידר
סנדרה בולוק בוב שניידר
רומן חולף. בולוק ובוב שניידר
(צילום: Ronald Siemoneit/Getty Images)
בשנת 1999 החלה בולוק לצאת עם המוזיקאי בוב שניידר, קשר שעליו שמרה בסוד ועמוק מתחת לרדאר. "בניגוד לאיך שרומנים מתנהלים אצל מפורסמים, לבוב ולי יש מערכת יחסים מאוד שקטה", אמרה בריאיון ל-Cinema. "זה משהו שלמדתי לעשות תוך כדי ניסוי וטעייה". גם הרומן הזה לא החזיק מעמד והשניים נפרדו שנתיים לאחר מכן, בשנת 2001.

לא פגש מישהי שתשתווה לסנדרה: ריאן גוסלינג

11 צפייה בגלריה
סנדרה בולוק ריאן גוסלינג
סנדרה בולוק ריאן גוסלינג
אנחנו שלולית. בולוק וריאן גוסלינג
(צילום: Gregg DeGuire/Getty Images)
זמן קצר לאחר הפרידה משניידר החלה בולוק לצאת עם אחד הגברים הנחשקים ביותר בתבל, ואנחנו מדברים כמובן על השחקן ריאן גוסלינג.
השניים התאהבו על הסט של "נוסחה לרצח" והזוגיות שלהם נמשכה פחות משנתיים, אבל בולוק לגמרי הצליחה להשאיר חותם. "היו לי שתי בנות זוג מהטובות ביותר בכל הזמנים. לא פגשתי אף אחד שיכולה להשתוות להן", אמר גוסלינג בריאיון ל"טיימס" בשנת 2011, והתכוון לבולוק ולאקסית רייצ'ל מקאדמס.
הסיבה לפרידה מעולם לא נחשפה, אך בריאיון עבר רמז גוסלינג שתעשיית הבידור היא האשמה. "שואו ביזנס הוא האיש הרע. כששני אנשים נמצאים בתעשיית הבידור זה הרבה יותר מדי שואו ביזנס. זה לוקח את כל האור ושום דבר לא יכול לצמוח".

בוגדני שמכור למין: ג'סי ג'יימס

11 צפייה בגלריה
סנדרה בולוק ג'סי ג'יימס
סנדרה בולוק ג'סי ג'יימס
סנדרה בולוק וג'סי ג'יימס
(צילום: Pascal Le Segretain/Getty Images)
בשנת 2003 ואחרי שלל רומנים משמעותיים אך קצרים - בולוק החלה לצאת עם ג'סי ג'יימס, מכונאי ואישיות טלוויזיונית. השניים נפגשו במקרה, כשבולוק הביאה את בן הסנדקות שלה לטיול בלונג ביץ'. מי שקיבל את פניה היה ג'יימס, שערך לה סיור פרטי במקום והחל לחזר אחריה במרץ.
על פי השמועות, בולוק דחתה את חיזוריו של ג'יימס, אב לארבעה, פעמיים, אך לבסוף ובעזרת משחק וירטואלי הכולל 20 שאלות הוא הצליח לחדור לליבה. "זה לא היה משהו שרציתי, הרגשתי שאני צריכה או חיפשתי. אבל הוא היה אדם חזק ממני מבחינה רוחנית וברמת הסובלנות", אמרה בריאיון עבר למגזין Vanity Fair.
ג'יימס מצידו סיפר כי הוא חשש שבולוק תתגלה כאישה סנובית ומתנשאת - אך הופתע (מאוד) לטובה. "דיברתי איתה במשך כמה דקות וזה היה כמו לקבל מכה בראש עם לבנה", אמר בריאיון לנייט-ליין. "הנה, אישה שהיו לי הנחות לגביה והיא הכי רחוקה מזה".
בשנת 2005 ואחרי חיזורים ממושכים בולוק וג'יימס מיסדו את הקשר ונישאו בחתונה אינטימית עם 270 אורחים, בהם בני משפחה וחברים קרובים.
חמש שנים מאוחר יותר, במרץ 2010 וימים ספורים לאחר שבולוק קטפה את פרס האוסקר על תפקידה בסרט "הזדמנות שנייה", מספר נשים טענו כי ג'יימס ניהל איתן רומן. חודש לאחר מכן הוא אשפז את עצמו במכון גמילה באריזונה כדי להתמודד עם התמכרותו לסקס. ג'יימס הפך בן רגע לאיש השנוא ביותר באמריקה, שבגד ב"אמריקה'ס סוויטהארט" והתנצל רבות ובאופן פומבי בפני בולוק, שלא קיבלה את התנצלותו והתגרשה ממנו שלושה חודשים לאחר מכן, ביוני של אותה שנה. "כן, בגדתי באשתי. כן, קמתי, לקחתי על זה את האחריות והתנצלתי. זהו, סוף הסיפור", אמר בריאיון ל"דיילי מייל" בשנת 207.
זמן קצר לפני שנחשפה פרשת הבגידה, בולוק וג'יימס החלו בהליך לאימוץ ילד. ההליך הושלם לאחר הגירושים ובולוק גידלה את בנה, לואיס, כאם יחידנית. בשנת 2015 אימצה בולוק בת נוספת כאמור.
11 צפייה בגלריה
סנדרה בולוק
סנדרה בולוק
אמא במשרה מלאה
(צילום: אינסטגרם)
הנישואים לג'יימס והבגידה הפומבית המביכה גרמו לבולוק להתרחק מאוד מאור הזרקורים בכל הנוגע לחייה האישיים. את הזוגיות עם רנדל, היא כבר שמרה מתחת לרדאר. השניים הכירו בשנת 2015, כשהוא הגיע לצלם את חגיגות יום הולדתו של לואיס, בנה הבכור של השחקנית. זמן קצר לאחר שנפגשו והחלו לצאת חשפו את מערכת היחסים שלהם לציבור הרחב ואף הגיעו יחד לחתונה של ג'ניפר אניסטון וג'סטין ת'רו.
11 צפייה בגלריה
סנדרה בולוק בריאן רנדל
סנדרה בולוק בריאן רנדל
סנדרה בולוק ובריאן רנדל
(צילום: W Blanco/DUNKIND/BACKGRID)
11 צפייה בגלריה
בריאן רנדל
בריאן רנדל
אבא לכל דבר. בריאן עם לואיס ולילה בולוק
(צילום: ROMA / MEGA)