ההכנות לטקס פרסי הגראמי שייערך בלוס אנג'לס הלילה (יום ב', ב-3 לפנות בוקר שעון ישראל) בעיצומן. רשימת המשתתפים בערב היוקרתי עדיין לא נחשפה במלואה וכמובן שכולם סקרנים לדעת מי יהיו הזוכים הגדולים, אבל דבר אחד חשוב ביותר כבר מוכן: סידור הישיבה.
מארגני האירוע פרסמו אתמול (שבת) תמונות וסרטונים בהם נראים חלק מהמושבים והשולחנות באולם ועליהם תמונות הכוכבים, אשר מסמנות את המקום בו כל אחד מהם ישב. אז אלו כוכבים יחלקו שולחן ולמי תהיה הזדמנות טובה לקשקש ולרכל על שאר הנוכחים?
ובכן, השולחן שבו ללא ספק הכי היינו רוצים לשבת הוא זה שבו ישבו זו לצד זו אדל וליזו - שולחן מספר 27 ליתר דיוק. בשולחן הצמוד אליהם יהיה הארי סטיילס, כך שאבק כוכבים בהחלט לא יחסר שם באזור.
המועמדת הגדולה של הטקס ביונסה תשב כמובן עם בעלה ג'יי זי, טיילור סוויפט תשב ביחד עם היוצר ג'ק אנטונוף איתו היא מרבה לשתף פעולה, וחברי הילדות קנדריק למאר ומפיק הקולנוע והמוזיקה דייב פרי יחלקו גם הם שולחן.
עוד צמדים: ג'ייק הארלו ואניטה, שאניה טווין ואל אל קול ג'יי, מרי ג'י בלייג' והזמרת H.E.R, קארדי בי וג'ון לג'נד (כריסי טיגן כנראה תישאר בבית עם התינוק שרק נולד) וקווין לטיפה תשב ליד ויולה דייויס – שהדרתה מרשימת המועמדות לאוסקר עוררה סערה קטנה, אבל אולי תקבל פיצוי אם תזכה הלילה בקטגוריית אלבום הספוקן וורד הטוב ביותר.
עוד צפויים להגיע ונשמרו להם שולחנות: אחד המועמדים הבולטים של הערב באד באני שקיבל שולחן שלם רק לעצמו, כמו גם אוליביה רודריגו שזכתה לאותה פריביליגיה, וגם דווין ג'ונסון, נלי, להקת הניינטיז סולט נ' פפה, ודיפלו.
לא ברור מי בדיוק מחליט על סידורי הישיבה ומה החשיבה מאחוריהם – בעוד שיש זוגות מתבקשים כמו ביונסה וג'יי זי או סוויפט ואנטונוף, צמדים כמו טווין ואל אל קול ג'יי ואפילו אדל וליזו הם קצת יותר מפתיעים – גם אם מעניינים לא פחות. מה שבטוח, מטרת המארגנים היא למקם את כל הכוכבים הגדולים כמה שיותר צמוד לבמה ולקבץ אותם יחדיו על מנת שלמצלמות יהיה קל לקלוט כמה שיותר מהם ביחד.
בדרך לגראמי עוצרים לחגוג
הטקס הלילה הוא לא ההזדמנות היחידה עבור הסלבס כדי לראות ולהיראות - בסוף השבוע נערכו כמדי שנה שלל מסיבות מקדימות, אליהן הגיעו הכוכבים - לא רק מוזיקאים אלא מכל קשת עולם הבידור, שחלקם אפילו טרחו וחגגו ביותר ממסיבה אחת.
אחד האירועים הנחשבים היה "אנשי השנה של Musicares", בה אורחי הכבוד היו המוזיקאים בארי גורדי ומוקי רובינסון. הגיעו לפרגן: ג'ון לג'נד שגם הופיע, טום הנקס וריטה וילסון, אלטון ג'ון, שריל קרואו, ברנדי קרליל, האחיות היילי וקלואי ביילי, ולא שייכת לעולם הבידור אבל גם ננסי פלוסי, על תקן הפוליטיקאית יקירת הדמוקרטים.
במקום אחר בעיר נערכה המסיבה המתחרה של מגזין Vogue, בה היו וויני הארלו והזמרת H.E.R (שמעטרת את הגיליון הנוכחי של המגזין בפיליפינים) ומסיבה גדולה נוספת של ארגון Black Music Collective בה נכחו אמבר ריילי, באסטה ריימס, האחיות ביילי, סיירה, ד"ר דרה, 2 צ'יינז, וויל איי אם, סנופ דוג וטייגה.
במסיבה של ספוטיפיי היו בין היתר אניטה, בקי ג'י, מאשין גאן קלי, ג'ארד לטו, טרבור נואה ובאז לרמן, בזו של תקליטי וורנר נכחו ביבי רקשה, מיסי אליוט, וויז קאליפה וצ'ארלי פות',
ובזו שערכו מעצבת האופנה סטלה מקרטני בשיתוף עם אדידס היו דמי לובאטו ובן זוגה ג'ורדן לוטס, נואה סיירוס, אלישה קיז ואביה של המעצבת פול מקרטני, שפגש שם את חברו הוותיק ושותפו ללהקת הביטלס רינגו סטאר.
בשקית ההפתעות: ניתוח לשאיבת שומן, עגלת תינוק וגומייה לשיער
הגראמי נחשב לטקס הפרסים החשוב ביותר של עולם המוזיקה כך שלא פלא שכוכבים רבים רוצים להגיע אליו גם אם אינם מועמדים – אבל מעבר ליוקרה שבלקבל הזמנה, יש כנראה משהו שאטרקטיבי עבורם אפילו יותר: חבילת המתנות שמקבל כל אחד מהמשתתפים. לפי הדיווחים – שוויו של כל מארז מוערך ב-60 אלף דולר, קצת יותר יקר משקיות המתנות שקיבלנו בימי ההולדת הכיתתיים בבית הספר היסודי.
החבילה כוללת יותר מ-50 מתנות המתפרשות על כל התחומים שעשויים להוות עניין עבור הסלבס, למשל גיפט קארד לניתוח פלסטי שניתן להמיר גם לשאיבת שומן, בנוסף לתלוש בשווי 10 אלף דולר לטיפולים ושיפוצים קוסמטיים נוספים. ההורים לתינוקות בהוליווד דוגמת ג'ון לג'נד (ופריס הילטון, אולי שווה גם לך להגיע), יאהבו את המתנה הבאה: עגלה של מותג יוקרה בשווי יותר מ-1,200 דולר.
עוד בין המתנות: כפכפים, ויטמינים, צעצועים לילדים ואפילו גומיות לשיער – אבל כאלו שמחיר לאחת מהן עומד על 25 דולר, בנוסף לבשמים, משקפי שמש, מוצרים לטיפוח העור, שואב אבק רובוטי בשווי 500 דולר וראש מקלחת בשווי 325 דולר.
לאש פרי, ראש מחלקת השיווק של חברת Distinctive Assets האחראית על חבילות המתנה היוקרתיות האלו סיפר: "המתנות שלנו ידועות בכך שהן מהנות, נהדרות, שימושיות ומיוחדות, אבל יש להן גם מטרה גדולה יותר – רבים מהמותגים שכללנו בה הם מגוונים וכוללים קשת רחבה של עסקים קטנים שירוויחו הרבה מהחשיפה שיקבלו באירוע הגדול של עולם המוזיקה. מדובר בשיווק למפורסמים עם מטרה מאחוריה". מה שנקרא: פריבילגיות של עשירים, אבל עם אג'נדות מאחוריהן.