העניינים ממשיכים להסתבך עבור דייב גרוהל. אחרי הצהרה הנוגעת ללב שלו על כך שהוא יעשה כל מה שביכולתו כדי לגרום לאשתו לסלוח לו אחרי שבגד בה והביא תינוקת מחוץ לנישואים - כעת נחשף רומן חדש-ישן שניהל עם אנליס נילסן, כוכבת פורנו שאיתה היה בקשר שנמשך כ-15 שנה.
תמונה ישנה של השניים, שצולמה לפני כמה שנים פורסמה שוב, לצד התכתבות שניהל גרוהל עם אישה אלמונית אותה כינה "מושלמת", וחבריו בטוחים שמדובר בנילסן.
3 צפייה בגלריה
דייב גרוהל
דייב גרוהל
בתמונה: איש נשוי שבוגד באשתו עם כוכבת פורנו
(צילום: אינסטגרם)
טיילר אמונס, שהיה שותף לדירה של נילסן, סיפר ל"דיילי מייל" שהיא פגשה את גרוהל בבית שבלוס אנג'לס והוסיף שנילסן שיתפה עם חבריה צילומי מסך של התכתבויות אינטימיות שלה ושל גרוהל. "ראיתי הרבה מאוד הודעות טקסט שהם החליפו", סיפר השותף. כשחבריה אמרו לה שהם מזהים שמדובר בגרוהל - נילסן השיבה ש"היא לא דיברה עם דייב שנים".
נילסן מצידה הודתה בפגישות עם גרוהל אך הכחישה בתוקף את הטענות שמדובר ברומן. כמו כן חשוב להבהיר כי נכון לכתיבת שורות אלה - אין שום הוכחה שנילסן היא זו שילדה את תינוקת המסתורין של גרוהל.
אמונס המשיך: "ההודעות היו מאוד אינטימיות. היה כתוב שם 'אני אוהב אותך' ולפעמים גם דברים מיניים. זה לא היה חד פעמי, זה היה רומן שנמשך שנים. יום אחד חזרתי מהעבודה והם היו ביחד בסלון, ישבו על אותה הספה. היא דיברה עליו לעיתים קרובות".
קלייר וילסון, חברה (לשעבר) נוספת של נילסן, טוענת כי היא הודתה בפניה ברומן לכאורה עם גרוהל. "היא אמרה לי, 'אני המותק שלו'. היא הייתה מאוד גאה בזה". וילסון הוסיפה שבזמנו החמיא לה מאוד שהיא הייתה חלק מהסוד, אבל לא לקח זמן רב עד שגילתה שכול החברים ידעו עליו. "היא דיברה על כך כל כך הרבה, הראתה לנו התכתבויות, זה הפך כבר לבדיחה פנימית בחבורה".
חבר נוסף אמר: "היא התרברבה על כך שהיא המאהבת של דייב גרוהל", וציין כי היה ידוע ש"הוא מאוד לא נאמן".
3 צפייה בגלריה
דייב גרוהל
דייב גרוהל
צילום מסך של אחת מההתכתבויות המסתוריות
(צילום: אינסטגרם)
עד שנגלה האם נילסן היא האישה שהביאה לו ילדה מחוץ לנישואים, נסתפק בכמה פרטים על הגברת שככול הנראה הולכת לככב לא מעט בכותרות בקרוב: נילסן ניהלה אתר פורנו בשם Good Girls בין השנים 2020-2006, שהציג בעיקר נשים צעירות, מקועקעות שלובשות תלבושות שונות.
בשנת 2016 זכתה לתשומת לב תקשורתית לאחר שהקימה אתר של נשים ששיתפו סיפורים אינטימיים בשם Girls Night Out.
גרוהל ואשתו נישאו בשנת 2003 והביאו לעולם שלוש בנות. עם זאת, הרומן עם נילסן החל אחרי החתונה ולטענת יודעי דבר נמשך עד שנת 2019.
3 צפייה בגלריה
דייב גרוהל ג'ורדן בלום
דייב גרוהל ג'ורדן בלום
אי אפשר לסמוך עליו. דייב גרוהל
(צילום: Kevin Winter/Getty Images for Global Citizen VAX LIVE)