תשכחו מהאלבום החדש (והמתיש?) של טיילור סוויפט, אתמול (שבת) התרחש האירוע המוזיקלי החשוב באמת של השנים האחרונות: חמישיית הספייס גירלז סוף סוף התאחדו! כלומר בערך, אבל זה כנראה הכי קרוב להופעה אמיתית שנקבל מהן.
האיחוד המסעיר והנדיר התרחש במסגרת אירוע גדול אחר: מסיבת יום הולדתה ה-50 של ויקטוריה בקהאם. מאה אורחים הגיעו לחגוג עם פוש ספייס את החלפת הקידומת שלה במועדון האקסקלוסיבי Oswald שבלונדון, אבל כמובן שאת ההצגה גנבו חברותיה ללהקה האייקונית: אמה בנטון, ג'רי הורנר, מלאני בי ומלאני סי. הן הגדילו לעשות וביצעו ליפסינק ללהיט שלהן Stop, כולל התנועות שנראה שהן עדיין זוכרות היטב (חוץ מג'רי, שלא ממש ניסתה). על תיעוד הרגע המלהיב הזה היה אחראי בעלה של ויקטוריה, דייויד בקהאם, שנראה שמח לא פחות מאיתנו.
זו הפעם הראשונה מזה שנים שכול הנשים נמצאות ביחד – כשהן נפגשו באירועים בשנים קודמות, הן לרוב היו בהרכב חסר.
"לוויקטוריה היה חשוב מאוד שכולן היו שם. הן חלק חשוב מאוד בחייה והן חלקו כל כך הרבה ביחד", סיפר מקורב לכלת השמחה. "זו הייתה תקופה מיוחדת, כך שלחגוג איתן את יום הולדתה ה-50 היה נהדר עבורה. זה הפך את הכול למושלם".
7 צפייה בגלריה
מלאני בי
מלאני בי
תודה שבאת. מלאני בי
(צילום: W8Media/MEGA)
7 צפייה בגלריה
מלאני סי אמה בנטון
מלאני סי אמה בנטון
יפות בשחור. מלאני סי ואמה בנטון
(צילום: W8Media/MEGA)
7 צפייה בגלריה
ג'רי הורנר
ג'רי הורנר
למה את נראית מופתעת? ג'רי הורנר
(צילום: WP Pix\Splashnews )
בין האורחים שזכו לראות את האיחוד המופלא הזה היו אווה לונגוריה, גיא ריצ'י, ג'ייסון סטיית'האם ואשתו רוזי הנטינגטון-וייטלי, גורדון רמזי וטום קרוז – שמצא את עצמו בלב רגע דרמטי משלו, כשצלם פפראצי נלהב מדי נפל לרצפה בזמן שניסה לצלם אותו. קרוז לא היסס וסייע לצלם לקום על רגליו.
כריסטיאן הורנר, מנהל קבוצת הפורמולה 1 רד בול ובעלה של ג'רי שזוכה לאחרונה מהאשמות של התנהגות לא נאותה במקום העבודה – לא הגיע איתה.
7 צפייה בגלריה
טום קרוז
טום קרוז
"הופה, תיזהר שם". טום קרוז מסייע לצלם במצוקה
(צילום: W8Media/MEGA)
ונחזור לכלת השמחה שנאלצה להיעזר באקססורי פחות אופנתי ומהנה: קביים, שאיתם היא מתניידת מאז ששברה את רגלה במהלך אימון לפני חודשיים. בסיום הערב, בעלה התגייס לעזרתה ועשה לה שק קמח ביציאה מהמועדון.
לפי הדיווחים, עוגת יום הולדת גדולה הייתה על השולחן ובין המשקאות שהוגשו היו יינות שאטו מוטון רוטשילד בשווי של 3,000 ליש"ט לבקבוק, בנוסף לשמפניות בשווי 500 ליש"ט לבקבוק. דייויד וארבעת ילדיה של וויקטוריה, ברוקלין (25), רומיאו (21), קרוז (19) והארפר (12) נשאו נאומים, ואתר The Sun מדווח: "לא נשארה עין יבשה באולם".
7 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם
ויקטוריה בקהאם
נכנסת עם קביים. ויקטוריה בקהאם
(צילום: WP Pix\Splashnews )
7 צפייה בגלריה
דייויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
דייויד בקהאם ויקטוריה בקהאם
יוצאת בשק קמח. ויקטוריה ודייויד בקהאם
(צילום: WP Pix\Splashnews )
בלטה בחסרונה: ניקולה פלץ, אשתו של ברוקלין. לפי השמועות היא וחמותה לא ממש מסתדרות, אבל הסיבה הרשמית לכך שלא הגיעה הייתה שסבתה חשה ברע ולכן היא נסעה להיות לצידה. "יום הולדת שמח לחמותי היפה", כתבה פלץ בסטורי שפרסמה באינסטגרם. "אני כל כך עצובה שאני לא שם לחגוג לך ולחבק אותך. שולחת לך את כל אהבתי. אני מתגעגעת לכולכם כל כך".
7 צפייה בגלריה
ניקולה פלץ
ניקולה פלץ
שולחת אהבה מהסטורי. ניקולה פלץ
(צילום: אינסטגרם)
המסיבה הייתה רק אירוע אחד בתוך חגיגות יום ההולדת, שנמשכו על פני כמה ימים וכמה מדינות: ביום רביעי שעבר, יום ההולדת עצמו, דייויד שכר מטוס פרטי שהטיס את המשפחה לצפון צרפת, לטובת ארוחת ערב במסעדת La Colombe d'Or שבעיירה סן פול דה ואנס. בסוף הארוחה, בעלות של 200 ליש"ט לסועד, הם חזרו למטוס ושבו ללונדון.
מקורב למשפחה סיפר: "דייויד לא חסך בהוצאות. הוא רצה שהחגיגות יהיו מיוחדות ככל האפשר, מכיוון שהיא זו שיוצאת מגדרה כדי לדאוג לכולם". הוא הוסיף: "ויקטוריה ציפתה לערב הזה במשך שבועות רבים. היא התרגשה מאוד מכך שכל אהוביה היו איתה במקום אחד".