3 צפייה בגלריה
אמנדה ביינס
אמנדה ביינס
חדשות עצובות. אמנדה ביינס
(צילום: GettyImages)
השחקנית אמנדה ביינס, כוכבת הסדרה "אחיות או לא להיות" וסרטים כמו "יש לה ביצים" ו"מה שבחורה רוצה", אושפזה הבוקר (ב') בכפייה במוסד פסיכיאטרי לאחר שנמצאה משוטטת עירומה ברחוב, כך מדווחים אתרים בחו"ל.
עדי ראייה סיפרו לאתר TMZ כי הבחינו בביינס מסתובבת בדרום לוס אנג'לס כשהיא ללא בגדים. לפי הדיווחים ביינס הייתה זו שביקשה סיוע – היא עצרה רכב, אמרה לנהג שעברה התמוטטות עצבים וביקשה שיקרא עבורה לעזרה. השוטרים שהגיעו למקום לקחו אותה לתחנת המשטרה הקרובה, שם עברה בדיקה בידי מומחה לבריאות הנפש שהחליט שיש לאשפז אותה.
מקורב לכוכבת לשעבר סיפר ל-TMZ שהיא תישאר באשפוז לפחות ב-72 השעות הקרובות, ואז יוחלט אם לשחרר אותה או להאריך את שהותה במקום. ארוסה לשעבר של ביינס, פול מייקל, סיפר לאתר Page Six שהיא לא לקחה את התרופות שלה בתקופה האחרונה.
3 צפייה בגלריה
אמנדה ביינס
אמנדה ביינס
בימים אלו חוגגת שנה להסרת האפוטרופסות
(צילום: אינסטגרם)
ממש בימים אלו ביינס חוגגת שנה לתאריך שבו הוחלט לשחרר אותה מהמשמורת של הוריה, שבה הייתה נתונה במשך 9 שנים. אמה של ביינס הפכה להיות האפוטרופוסית שלה בשנת 2013 לאחר שאובחנה עם הפרעה דו קוטבית.
האבחון הגיע לאחר שביינס בין היתר הציתה את החניה של השכן שלה – אירוע שבו כלבה כמעט ונלכד באש, נהגה שיכורה ואושפזה מספר פעמים במוסדות בריאותיים ובמכוני גמילה. בעקבות האבחון הרפואי, אמה לין הפכה לאפוטרופוסית שלה ובכך קיבלה שליטה על ענייניה הרפואיים והכלכליים של בתה.
בניגוד למקרה של בריטני ספירס, שנאלצה להיאבק באביה שהיה האפוטרופוס שלה וסירב לשחרר אותה, במקרה של ביינס המשמורת הוסרה לאחר שגם אמה וגם הרופא שלה תמכו בצעד הזה, והרופא אף הגיש לבית המשפט המלצה מטעמו לשחררה: "מצבה השתפר והיא כבר לא זקוקה להגנת בית המשפט", כתב במסמכים שהוגשו לשופט. נכון לכתיבת שורות אלה לא ברור אם הוריה של ביינס נמצאים עמה ואם יבקשו להחזיר את האפוטרופסות.
ביינס הייתה כוכבת נוער מצליחה בסוף שנות ה-90 ובתחילת שנות ה-2000. היא כיכבה בערוץ ניקלודיאון בסדרה All That ואף קיבלה בערוץ תוכנית משלה שנקראה על שמה, ושודרה במשך 3 עונות. לאחר מכן היא כיכבה בסדרת הלהיט לנוער "אחיות או לא להיות" לצידה של ג'ני גארת', ובסרטים מצליחים כמו "מה שבחורה רוצה", "יש לה ביצים", "היירספריי" ו"באה בקלות". בשנת 2010 היא הודיעה שהיא פורשת מעולם הבידור, ושנתיים לאחר מכן החלה ההתדרדרות במצבה הנפשי.
בסוף השבוע האחרון ביינס הייתה אמורה לקחת חלק בכנס מעריצים גדול של סדרות וסרטים משנות ה-90, אך ביטלה את השתתפותה ברגע האחרון, והודיעה שהיא חולה.
3 צפייה בגלריה
אמנדה ביינס
אמנדה ביינס
אמנדה ביינס
(צילום: GettyImages)