בן אפלק העביר את חפציו מהאחוזה המשותפת שלו ושל ג'ניפר לופז בבוורלי הילס, כך פרסם מגזין People בסוף השבוע האחרון. על פי הדיווחים, בזמן שלופז הייתה בחופשה באירופה, אפלק ניצל את ההזדמנות כדי להעביר את דבריו - זאת בצל הדיווחים כי בחודשיים האחרונים אפלק חי חיים נפרדים לחלוטין מלופז ומתגורר לבדו בלוס אנג'לס.
"בן ממשיך לגור בבית שכור", סיפר מקורב לשחקן למגזין, והוסיף כי הוא חי שם כבר חודשיים. מקורב אחר אמר כי "בן נראה בסדר. הוא נמצא במשרד שלו כל היום ומרוכז בעבודה. הוא מקפיד לבלות עם הילדים שלו".
2 צפייה בגלריה
בן אפלק סרפינה אפלק
בן אפלק סרפינה אפלק
אם תצטרך כתף לבכות עליה - אנחנו כאן. בן אפלק
(צילום: Backgrid)
לטובת מי שלא עקב נזכיר כי שמועות בדבר משבר בנישואיהם של אפלק ולופז מעסיקים את אתרי הרכילות בעולם כבר קרוב לחודשיים. השניים, שטרם אישרו דבר, מקפידים להגיע ביחד לאירועים של ילדיהם, אך מעבר לזה נראה כי הם מנהלים חיים נפרדים לחלוטין. בחודש מאי האחרון אישרו מקורבים לזוג כי "הנישואים של השניים אינם במקום טוב כרגע".
מוקדם יותר החודש נודע כי לופז החליטה לבטל את סיבוב ההופעות שלה ואת השבוע האחרון העבירה לבדה באירופה. בזמן הזה אפלק צולם מחוץ לביתם המשותף ותועד כשהוא "מתפוצץ" על צלם פפראצי שהחליט לסנוור אותו עם הפלאשים ביציאה משביל הגישה לביתם. נמשיך לעקוב ולקוות לסוף טוב.
2 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
בימים יפים יותר. אפלק וג'יי לו
(צילום: Mega)