26 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר
מיק ג'אגר
ברכות על כניסתך לעשור החדש. מיק ג'אגר
(צילום: Tristan Fewings/Getty Images)
השנה הייתה 1965 כשיצא לאוויר העולם השיר (I Can't Get No) Satisfaction של להקת הרולינג סטונס, וסולן הלהקה מיק ג'אגר, שהיה אז בן 22 בלבד, החל ליהנות מחיי התהילה ביותר ממובן אחד. מאז ועד היום, ג'אגר הכריזמטי הפך לאחד הגברים הנחשקים ביותר בעולם וחגג ביום רביעי האחרון את יום הולדתו ה-80 עם רפרטואר מרשים - ואנחנו לא מתכוונים רק לדיסקוגרפיה שלו.
מוקדם יותר החודש ג'אגר עוד הספיק להציע נישואים לבת זוגו הנוכחית, רקדנית הבלט מלאני האמריק, וזה רק הזכיר לנו שכמות הנשים שעברו במיטתו היא אין סופית. אז לכבוד העשור החדש ורגע לפני שהוא צועד שוב לעבר הכומר בכנסייה, קבלו מסע נוסטלגי בעברו הרומנטי של הסולן המבוקש.
26 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר
מיק ג'אגר
הצ'ארם נוטף ממנו
(צילום: Frank Tewkesbury/Evening Standard/Getty Images)

לזוז כמו ג'אגר

רגע לפני שניכנס לו לחדר המיטות ובגלל שבכל זאת יש בנו טיפת נימוס נתחיל עם כמה מילים על ג'אגר, שעם השנים הפך לאחת הדמויות הפופולריות והמשפיעות ביותר בהיסטוריה של הרוקנרול. הוא נולד בשנת 1943 וכשהיה בן 19 החל ללמוד לתואר בראיית חשבון אך סולק לאחר שנכנס לספריה עם האופנוע שלו. מי אמר רוקנרול ולא קיבל?
לאחר שפרש מהלימודים החליט ג'אגר להגשים את החלום המוזיקלי. "מאז ומתמיד אהבתי לשיר, עוד כשהייתי ילד. הייתי חבר במקהלת הכנסייה ואהבתי להקשיב לרדיו", סיפר בעבר. כמובן שהוריו, שכאמור ייעדו לו עתיד אחר לגמרי, לא קיבלו ברוח טובה את החלטתו לפרוש מהלימודים לטובת קריירה מוזיקלית אבל לשמחתנו הרבה ג'אגר החליט ללכת אחרי החלום שלו - אותו הוא הגשים בענק.
מעבר לקולו יוצא הדופן, השיער השופע, מילות השירים שחקוקות לכולנו בראש - ג'אגר מוכר בעיקר בזכות ריקוד צעדי התרנגול המזוהים עימו והצ'ארם שנטף ממנו גרם לנשים הכי יפות בעולם ליפול בקסמיו.
26 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר
מיק ג'אגר
חלום שלנו לדעת באיזה שמפו אתה משתמש
(צילום: Rich Fury/Getty Images)

האיט גירל של שנות ה-60: מריאן פיית'פול

26 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר מריאן פיית'פול
מיק ג'אגר מריאן פיית'פול
מיק ג'אגר ומריאן פיית'פול
(צילום: PA/PA Images via Getty Images)
בשנת 1963, עוד כשהיה במערכת יחסים עם הדוגמנית כריסי שרימפטון, הצטלבה דרכו של ג'אגר בזו של הזמרת הבריטית מריאן פיית'פול. שנתיים לאחר מכן פיית'פול הקליטה את הסינגל As Tears Go By שנכתב על ידי ג'אגר והקולגה קית' ריצ'רדס. באותה התקופה שמועות סביב רומן בין השניים צצו בלי סוף אך למרות הכימיה הברורה שהייתה שם, הם החלו לצאת רק לקראת סוף 1966, אז נפרד ג'אגר מכריסי והחל להסתובב עם מריאן בפומבי.
באותן השנים הציבור היה מאוהב עד מעל הראש בג'אגר והוא חוזר על ידי נשים בכל הזדמנות, אך במשך תקופה ארוכה מאוד הייתה רק אישה אחת עבור הסולן וזו הייתה מריאן, אותה הגדירו כ"איט גירל" של שנות השישים.
בפברואר 1967 תשעה שוטרים פשטו על ביתו של ריצ'רדס ועל פי השמועות מצאו את חברי הלהקה ואת פיית'פול בעיצומו של ערב סוער שכלל סמים מכל סוג. השמועות מספרות כי המשטרה פרצה לביתו של חבר הלהקה באמצע אורגיה וג'אגר נתפס בעודו אוכל חטיף "מארס" מאיבר מינה של בת זוגו, שבמשך שנים רבות הכחישה את הסיפור וטענה שמדובר ב"פנטזיה מלוכלכת ולא שלה".
מה שכן ידוע בוודאות זה שהמשטרה פרצה לדירתו של ריצ'רדס ומצאה את החברים שותים אלכוהול וצורכים סמים בכמויות, ופיית'פול, שככל הנראה בדיוק יצאה מהמקלחת, הייתה עירומה וכיסתה את גופה בעזרת שטיח פרוותי, כך דווח בעיתון "ניו יורק טיימס". מיק וקית' נעצרו אך מי שהפכה לכותרת של היום למחרת הייתה מריאן. "הושמצתי כאישה שהתכסתה בשטיח בזמן שמיק היה כוכב הרוקנרול המגניב שעמד למשפט", אמרה.
שלוש שנים לאחר מכן מיק ומריאן נפרדו. "מיק תמך בהתחלה בקריירת המשחק שלי אבל הרגשתי שזה משהו שהוא העדיף שלא אעשה", כתבה פיית'פול בספרה האוטוביוגרפי Memories, Dreams & Reflection בשנת 2007. "הפסקתי לעבוד ונפלתי לסמים. בשנת 1969 נטלתי מנת יתר של כדורי שינה באוסטרליה ובמשך שישה ימים הייתי מחוסרת הכרה. זו הייתה תחילת הסוף של מיק ושלי".
ולא רק הסמים היו אלה שהפרידו: לקראת סוף הזוגיות של השניים, ג'אגר ניהל רומן עם הדוגמנית הגרמניה אניטה פלנברג - מה שגרם לפיית'פול לשכב עם קית' ריצ'רדס כנקמה, ואם זה לא מספיק כואב - להכתיר את אותו כהצלחה מסחררת. "הלילה שביליתי עם קית', גם עכשיו אני זוכרת את זה", אמרה בשנת 2014 ל-AZ Central, תוך כדי שהבהירה כי היא לא מתחרטת על זה לרגע. "זה היה לילה נהדר ובלתי נשכח. למעשה, זה היה הלילה הטוב ביותר בחיי".
26 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר מריאן פיית'פול
מיק ג'אגר מריאן פיית'פול
לא בתמונה: קית' ריצ'רדס, האחראי על הלילה הטוב ביותר בחייה של פיית'פול
(צילום: CORBIS/Corbis/Getty Images)

רומנים בתוך הלהקה?

26 צפייה בגלריה
הרולינג סטונס
הרולינג סטונס
אוי, היו ימים. חברי להקת הרולינג סטונס
(צילום: Universal Images/Getty Images)
אפרופו ריצ'רדס, ספר חדש על הלהקה, The Stone Age, שיצא לאור בחודש אוקטובר האחרון ונכתב על ידי לסלי-אן ג'ונס מרמז על כך שהסולן האגדי ניהל מערכת יחסים מינית ולא מחייבת עם שניים מחבריו ללהקה - ריצ'רדס ומיק טיילור, שהיה חבר בלהקה בין השנים 1969 ועד 1974.
"מהרגע הראשון שפגשתי את מיק וקית' לראשונה ראיתי שמיק מאוהב בו", צוטטה פיית'פול בספר. "ידעתי תמיד איפשהו בראש שלי שמיק הוא דו מיני".
26 צפייה בגלריה
הרולינג סטונס
הרולינג סטונס
היה או לא היה רומן? ריצ'רדס וג'אגר
(צילום: Michael Putland/Getty Images)
פול לבט, מקורב לרוז, אשתו לשעבר של טיילור, התראיין גם הוא - וסיפר: "רוז סיפרה לי שהיא מצאה את בעלה במיטה עם מיק ג'אגר. למה שהיא תגיד לי דבר כזה אם היא לא ראתה את זה בעיניים שלה?", סיכם.
ולא רק עם חברי הלהקה: שמו של ג'אגר נקשר גם בשמו של דיוויד בואי, ומי שזרקה נקודות אור על אותו רומן מפתיע הייתה זמרת הליווי אווה צ'רי שסיפרה כי עשתה שלישייה עם שני המוזיקאים. בנוסף ישנן שמועות הטוענות כי ג'אגר ניהל רומן עם השחקן האוסטרי הלמוט ברגר, שהכיר לו את ביאנקה.
חברי הלהקה מעולם לא אישרו את השמועות על הרומנים הפנימיים, אך פיית'פול שיתפה בעבר בנקודת המבט שלה, ואמרה: "מכל מערכות היחסים של מיק, היחידה שבאמת חשובה לו היא עם קית'".
26 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר קית' ריצ'רדס
מיק ג'אגר קית' ריצ'רדס
בסטיז לנצח!
(צילום: Nils Petter Nilsson/Getty Images)

נערת הפוסטרים: מרשה האנט

26 צפייה בגלריה
מרשה האנט
מרשה האנט
הפנים של תנועת "שחור זה יפה". מרשה האנט
(צילום: Daily Mirror/Getty Images)
נמשיך: עוד כשהיה עם מריאן פגש ג'אגר את הדוגמנית, שחקנית והזמרת מרשה האנט, שהתבקשה על ידי להקת הרולינג סטונס להשתתף בקליפ לשיר Honky Tonk Woman. האנט סירבה בנימוס להצעה מכיוון שבאותם ימים הייתה מודל לחיקוי עבור נשים כהות עור ולא רצתה להופיע כאובייקט מיני. "לא רציתי להיראות כאילו כל הרולינג סטונס היו איתי", סיפרה בעבר.
הבאז סביב מרשה, יחד עם הביטחון העצמי וההתבטאויות החוזרות ונשנות נגד גזענות - משכו את תשומת ליבו של ג'אגר, שהחליט להופיע בפתח ביתה ללא התראה. "הוא עמד ליד הדלת, מחייך, לבוש במעיל כהה", סיפרה בספרה האוטוביוגרפי Real Life שיצא לאור בשנת 1986. "הוא הוציא את היד מהכיס, כיוון אותה אליי כמו אקדח ובאנג". זה לא לקח הרבה זמן עד שהשניים החלו לצאת יחד והאנט סיפרה כי האופי המוגשם אך הביישני של ג'אגר גרם לה להתאהב בו.
השניים יצאו יחד במשך תשעה חודשים אך ניסו לשמור על כמה שיותר פרטיות בשל ההבדלים בחייהם - כוכב רוקנרול שצורך סמים על בסיס קבוע, ומנגד דוגמה ומופת לקהילת השחורים. לאחר הפרידה, בשנת 1970, ילדה האנט את בתם הבכורה של השניים - כריס האנט ג'אגר, ובמשך עשור שלם נאבקה עם סולן הרולינג סטונס בבית המשפט כדי לגרום לו לתמוך כלכלית בבתם.
באחד הראיונות של האנט באותה התקופה היא הודתה כי למרות שההיריון היה מתוכנן - השניים לא תכננו להישאר יחד. מקורבים למוזיקאי סיפרו כי הוא אכן תכנן להציע נישואים למרשה אך הוא לא חשב שהוא אוהב אותה מספיק כדי לבלות איתה את שארית חייו.
לאחר שילדה את כריס, מרשה נכנסה לקשיים כלכליים מאחר ולא קיבלה הצעות עבודה. כשבתה הגיעה לגיל שנתיים תבעה את מיק בבית המשפט בלונדון ואילצה אותו לקבל את העובדה כי הילדה שלו. אחרי מאבק ממושך ג'אגר "נכנע" והסכים לפתוח לבתו קרן נאמנות ולשלם 17 דולר לשבוע עד שתהיה בת 21. בשנת 1978 האנט הגישה תלונה נוספת ותבעה מג'אגר לשלם 580 דולר בשבוע ולהכיר בבתו בפומבי. שנה לאחר מכן האנט זכתה במשפט והודתה שכל מה שרצתה זה לומר לבתה שהיא לא נתנה לאביה להתחמק מאחריות. בשנים שלאחר מכן ג'אגר החל להתקרב לבתו ולעיתים קרובות לקח אותה לחופשות יחד עם שאר בני משפחתו.
26 צפייה בגלריה
מרשה האנט
מרשה האנט
לא ויתרה לרגע. מרשה האנט ובתה כריס
(צילום: Hulton-Deutsch Collection/CORBIS/Corbis via Getty Images)

אהבה ממבט ראשון: ביאנקה מורנה דה מסיאס

26 צפייה בגלריה
ביאנקה מורנה דה מאסיה
ביאנקה מורנה דה מאסיה
ביאנקה מורנה דה מאסיה
(צילום: Gilbert Pressenda/AP)
שבועות ספורים לפני שמרשה ילדה את בתו הבכורה, ג'אגר פגש את ביאנקה פרז מורנה דה מסיאס, סטודנטית למדעי המדינה בניקרגואה. השניים נפגשו באפטר פארטי אחרי הופעה של הרולינג סטונס ומקורבים מספרים כי "זו הייתה אהבה ממבט ראשון".
חודשים ספורים לאחר שהכירו כבר התחילו השניים לדבר על נישואים ופחות משנה לאחר מכן, ב-12 במאי 1971, השניים נישאו בבניין העירייה בסן טרופה שבצרפת. כבר ביום חתונתם החלו הצרות כשביאנקה חזרה לסוויטת ירח הדבש בזמן שמיק נשאר לרקוד עם חבריו. "הנישואים שלי הסתיימו ביום החתונה", אמרה בריאיון ל"ניו יורק דיילי" בשנת 1986. ולמרות זאת, האהבה ניצחה - לפחות באותה התקופה ובאוקטובר 1971 ילדה את בתם ג'ייד שיינה ג'אגר.
ב-1979 הגישה ביאנקה מסמכי גירושים וציינה את בגידותיו של מיק כסיבה לפרידה.
26 צפייה בגלריה
 ביאנקה מורנה דה מאסיה מיק ג'אגר ג'ייד
 ביאנקה מורנה דה מאסיה מיק ג'אגר ג'ייד
נשואים אך לא מרוצים
(צילום: Gettyimages)

קשר שמתחיל בבגידה מסתיים בבגידה (פלוס ילד): ג'רי הול

26 צפייה בגלריה
ג'רי הול מיק ג'אגר
ג'רי הול מיק ג'אגר
ג'רי הול ומיק ג'אגר
(צילום: Paul Benoit/AP)
אז עם מי מיק ג'אגר בגד בביאנקה? התשובה היא דוגמנית העל והשחקנית האמריקנית ג'רי הול. השניים החלו לצאת בשנת 1977, כשג'אגר עוד היה נשוי לביאנקה והול הייתה מאורסת למוזיקאי בריאן פרי. הם נפגשו שנה קודם וסולן הרולינג סטונס הזמין אותה ואת הארוס לארוחת ערב. "בריאן הוחמא מתשומת הלב של מיק אבל הוא גם ראה שמיק נפעם ממני. זה בטוח לא היה נעים עבורו", כתבה הול בספרה האוטוביוגרפי Jerry Hall: My Life In Pictures שיצא לאור בשנת 2010.
השניים התאהבו ונכנסו לקשר שנמשך 23 שנה. הם נישאו בטקס הודי בשנת 1990, טקס שעם השנים נקבע על ידי בית המשפט הבריטי כפסול בעקבות ניירת חסרה והביאו לעולם ארבעה ילדים - אליזבת 'ליזי' סקרלט ג'אגר, ג'יימס לירוי אוגוסטין ג'אגר, ג'ורג'יה מיי איישה ג'אגר וגבריאל לוק ביורגארד ג'אגר.
26 צפייה בגלריה
ג'רי הול
ג'רי הול
אמא במשרה מלאה. הול
(צילום: Georges De Keerle/Getty Images)
הול סיפרה בעבר כי הציבה לג'אגר אולטימטום בעקבות התמכרותו לסמים. "אמרתי לו שאני לא מוכנה לראות אותו יותר ושילך ויחזור אליי נקי - והוא הצליח. היה לו כוח רצון מדהים".
בשנת 1982 השניים נפרדו לתקופה קצרה והול החלה לצאת באותם הימים עם בעל חווה עשיר בשם רוברט סנגסטר, אך שנה לאחר מכן השניים חזרו זה לזו.
בסופו של דבר ג'אגר והול נפרדו סופית, זה היה ב-1999 וסולן הלהקה שוב נתפס בבגידה - רגע לאחר לידת בנם הרביעי. "חשבתי לעצמי שזהו, עשיתי את שלי, שירתי את המטרות שלו", אמרה הדוגמנית במיל' בריאיון ל"גרדיאן" בשנת 2010.
דיווחים מעבר לים טענו כי הפעם ג'אגר בגד בהול עם לא אחרת מאשר קרלה ברוני, שלימים הפכה להיות הגברת הראשונה של צרפת. "הרגשתי שאני נהיית חולה כשהבנתי שמיק עדיין רואה את קרלה", אמרה הול לכתבי הרכילות לאחר הפרידה, אך ברוני מצידה הכחישה. "הוא סוג של מאובן, אשתו יכולה לשמור עליו", עקצה.
26 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר ג'רי הול
מיק ג'אגר ג'רי הול
"שירתי את המטרות שלו"
(צילום: Ron Galella Collection/Getty Images)
אחרי שהדרמה סביב הרומן עם קרלה נגמרה - החלו לצוץ שמועות חדשות על כך שהדוגמנית הברזילאית לוסיאנה מורד חימנז בהיריון ממיק, שהתגלו כנכונות. "לא אהבתי את המחשבה של להיפרד אחרי 23 שנה וארבעה ילדים, אבל לא הייתה ברירה", סיכמה הול.
במאי 1999 נולד לוקאס, פרי אהבתם (האסור) של ג'אגר וחימנז. בדיקות DNA אישרו כי ג'אגר הוא אכן האב המאושר וגם הובילו סופית לפרידה מהול.
26 צפייה בגלריה
לוסיאנה חימנז לוקאס ג'אגר
לוסיאנה חימנז לוקאס ג'אגר
רומן אסור. לוסיאנה חימנז ובנה לוקאס ג'אגר
(צילום: Andre Penner/AP)
למרות הבגידות החוזרות, הול תמיד דיברה בצורה חיובית על מיק כאבא. "הוא אוהב את הילדים שלו, הוא היה ממש טוב בלעזור להם בשיעורי הבית. הוא אוהב היסטוריה, היה יוצא איתם לטיולים עם הכלבים, אהב טיולי אופניים ומשחקי קריקט".
26 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר ג'ורג'יה ג'אגר
מיק ג'אגר ג'ורג'יה ג'אגר
אבא טוב בסך הכל. מיק ובתו ג'ורג'יה
(צילום: Dave J Hogan/Getty Images)
26 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר ליזי ג'אגר
מיק ג'אגר ליזי ג'אגר
עזר בשיעורי הבית. מיק ובתו ליזי
(צילום: Getty Images)

"מין ללא רגש": קרלה ברוני

26 צפייה בגלריה
קרלה ברוני
קרלה ברוני
קרלה ברוני
(צילום: Scott Garfitt/AP)
למרות שקראה לו מאובן, קרלה ברוני אכן ניהלה רומן עם ג'אגר. מי שהכיר לה אותו היה הזמר האגדי אריק קלפטון, בשנת 1990. היכרות שהוא התחרט עליה בהמשך. "קיבלתי טלפון ממכרה שלנו שסיפרה לי שקרלה יוצאת עם מיק וזה רציני. האובססיה לזוגיות שלהם אכלה אותי במשך אותה השנה", סיפר קלפטון בביוגרפיה Mick: The Wild Life and Mad Genius of Jagger שכתב כריסטופר אנדרסן.
"זה היה סקס ללא רגש", אמרה ברוני לאנדרסן. "הייתי בשנות העשרים לחיי, לא חשבתי על מערכת יחסים. אני לא חושבת שהייתי אחראית לפרידה של מיק והול, היו אולי עוד עשר נשים בו זמנית".
26 צפייה בגלריה
קרלה ברוני
קרלה ברוני
למי קראת מאובן?
(צילום: Petros Giannakouris/AP)

אהב אותה עד יומה האחרון: לורן סקוט

26 צפייה בגלריה
לורן סקוט מיק ג'אגר
לורן סקוט מיק ג'אגר
לורן סקוט ומיק ג'אגר
(צילום: Richard Drew/AP)
בשנת 2001 פגש ג'אגר את מעצבת האופנה האמריקנית לורן סקוט. השניים החלו לצאת והרומן ביניהם נמשך עד יומה האחרון של סקוט, שהחליטה לשים קץ לחייה במרץ 2014. ג'אגר היה אז בסיבוב הופעות באוסטרליה, כשגילה את הבשורה הטרגית. "אני עדיין מנסה להבין איך המאהבת שלי והחברה הכי טובה שלי הייתה יכולה לסיים את חייה בצורה הזו", אמר בהצהרה רשמית ל-Vanity Fair. "בילינו הרבה שנים נפלאות יחד ועשינו חיים משוגעים. הייתה לה נוכחות מדהימה והכישרון שלה זכה להערצה רבה, לא פחות ממני. לעולם לא אשכח אותה".
סקוט לא השאירה מכתב פרידה או הסבר. בשעה 08:30 של אותו היום היא שלחה הודעה לעוזרת שלה וביקשה ממנה להגיע. כשהעוזרת, בריטני פנברה, הגיעה - היא מצאה אותה מתה. סקוט תלתה את עצמה בעזרת צעיף משי שחור וכשהעוזרת הגיעה היא מצאה אותה מוטלת על הרצפה.
מקורביה של סקוט סיפרו כי היא אומנם שקעה בחובות אבל זה לא מה שהוביל אותה לשים קץ לחייה מכיוון שעדיין היו לה נכסים וכמו כן את ג'אגר, שתמיד שמח לעזור לה. אחרים טענו כי למרות שהיא מעולם לא דיברה על הבאת ילדים לעולם - השמועות על כך שג'אגר אינו מסוגל לנהל מערכת יחסים ארוכת טווח מנעה ממנה להביא ילד. "לורן הייתה נוכחת מאוד בחייהם של כל שבעת ילדיו של מיק ג'אגר", סיפר מקורב למעצבת. "הייתה לה מערכת יחסים טובה מאוד עם ילדיו. לא אימהית - פשוט טבעית. אבל היא כנראה רצתה יותר מזה".
לאחר מותה הטרגי שמועות טענו כי היא נטלה את חייה בעקבות פרידה מהמוזיקאי - שמועות שחבריה ביטלו על הסף. "הייתי פחות בהלם אם האפיפיור היה מחליט להיות מוסלמי. הם היו נהדרים יחד, היא הייתה מוארת בכל פעם כשמיק היה נכנס לחדר", אמר החבר, והוסיף: "במחשבה שנייה, אולי עדיף אם היה קרע ביניהם - כך לפחות היה הסבר למעשה שלה".
26 צפייה בגלריה
לורן סקוט מיק ג'אגר
לורן סקוט מיק ג'אגר
"הם היו נהדרים יחד"
(צילום: Visual / FameFlynet/Splashnews)

הריקוד שהוביל לפרידה: בר רפאלי

26 צפייה בגלריה
בר רפאלי מיק ג'אגר
בר רפאלי מיק ג'אגר
לא בתמונה: עדי עזרא הזועם. בר רפאלי ומיק ג'אגר
(צילום: טוויטר)
מתוך 80 שנות אהבה זה רק הגיוני שתהיה גם נציגות ישראלית בחייו הרומנטיים של הסולן האגדי - ופה נכנסת לתמונה הדוגמנית המקומית שלנו, בר רפאלי.
ביוני 2014 הגיעו חברי להקת הרולינג סטונס להופעה בישראל ומיד לאחר ההופעה המשיכו לחגיגות האפטר פארטי על הגג של מסעדת "מיסטר אנד מיסיס לי" שבתל אביב. אחת הנוכחות במסיבה הייתה לא אחרת מרפאלי, שיום לפני כן חגגה את יום הולדתה.
מקורות מתוך המסיבה סיפרו שמיק ג'אגר היה לבבי במיוחד ורקד עם כל האורחים בטירוף, עם תשומת לב יתרה לכלת השמחה, איתה זמן ניכר על רחבת הריקודים.
הריקוד הצמוד עם שובר הלבבות לא עבר חלק בגרון לבן זוגה דאז, עדי עזרא - שלימים הפך לבעלה - אבל באותם רגעים היה נוכח במסיבה ופחות אהב את החיבור של בר ומיק. מקורות שנכחו באותו הערב סיפרו כי ריב קולני התפרץ בין רפאלי ועזרא עד לנקודה בה הוא התפרץ לרחבה ומשך אותה הצידה.
התקרית בין השניים הובילה לפרידה שסוקרה היטב באתרי הרכילות מעבר לים: "בר רפאלי נפרדה מבן הזוג לאחר שהאשים אותה שרקדה צמוד מדי למיק ג'אגר", כך דיווח אתר ה"דיילי מייל". נזכיר כי הנ"ל התרחש לפני כמעט עשור, וכשרפאלי עוד הייתה דוגמנית בינלאומית.
26 צפייה בגלריה
בר רפאלי מיק ג'אגר
בר רפאלי מיק ג'אגר
דיווחים מעבר לים
(צילום מסך)

אחרונה חביבה? מלאני האמריק

26 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר מלאני המריק
מיק ג'אגר מלאני המריק
מיק ג'אגר ומלאני המריק
(צילום: Johns PKI / SplashNews)
בשנת 2014 ובמהלך הופעה בטוקיו פגש ג'אגר את רקדנית הבלט מלאני האמריק ושנתיים לאחר מכן הביאו לעולם את בנם המשותף דוורו.
מוקדם יותר החודש הגיעו השניים יחד לפרמיירה של מופע הבלט "כמו מים לשוקולדה" שנערכה בניו יורק ואנשי התקשורת שהיו במקום התקשו להתעלם מהטבעת העצומה שהאמריק ענדה. רקדנית הבלט עצמה צחקקה בכל פעם כשנשאלה האם הטבעת מסמלת על אירוסים, וטענה כי מדובר ב"טבעת הבטחה", מקורות יודע דבר מספרים אחרת. "מלאני הייתה בתיאטרון הבלט האמריקני וסיפרה לחבריה שהיא מאורסת למיק", סיפר מקורב ל"מירור". "היה לה ברור שמדובר בטבעת אירוסים וגם המשפחה שלה יודעת שהם מאורסים וכולם מאוד מתרגשים".
אותו מקורב רכלן מיהר להוסיף כי "אין לזוג תוכניות להתחתן כרגע, אבל עבור מלאני המשמעות להיות מאורסת - זה אומר המון". נכון לכתיבת שורות אלה ג'אגר או האמריק לא אישרו את הבשורה.
נכון לכתיבת שורות אלה השניים מנהלים מערכת יחסים יציבה כבר תשע שנים - אך האם תהיה זו הזוגיות האחרונה של המוזיקאי בן ה-80? לא נעים לומר, אבל אנחנו בספק. בכל זאת, לא כל אחד יכול לזוז כמו ג'אגר.
26 צפייה בגלריה
מיק ג'אגר מלאני המריק
מיק ג'אגר מלאני המריק
הפעם זה לנצח?
(צילום: Johns PKI / SplashNews)