6 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם דיוויד בקהאם ברוקלין בקהאם ניקולה פלץ
ויקטוריה בקהאם דיוויד בקהאם ברוקלין בקהאם ניקולה פלץ
לראות ולא להאמין. ויקטוריה, ניקולה, ברוקלין ודיוויד
(צילום: אינסטגרם)
לשפשף את העיניים ולא להאמין: אחרי חודשים ארוכים של שמועות בדבר קרע משפחתי, ויקטוריה בקהאם שמה קץ לריכולים (או לפחות מנסה) בעזרת תמונה חדשה באינסטגרם. מעצבת האופנה (ולנצח פוש ספייס) פרסמה תמונה שלה ושל בעלה, כדורגלן העבר דיוויד בקהאם, יחד עם בנם הבכור ברוקלין ואשתו ניקולה פלץ ובירכה אותם לכבוד יום נישואיהם הראשון שחל אתמול (א') ה-9 באפריל.
"זה כל כך מיוחד להיות ביחד כדי לחגוג את יום הנישואים הראשון שלכם. אנחנו אוהבים אתכם", כתבה ויקטוריה וצירפה אימוג'י של לב. "היום היה כל כך כיף", הגיבה לה פלץ, והוסיפה: "אנחנו אוהבים אותך כל כך".
התמונה המשותפת של הארבעה גרפה למעלה מחצי מיליון לייקים תוך שעות ספורות ולמעלה מאלף תגובות - ספק שמחות ספק ציניות. "אוקיי, כולם יכולים לנשום לרווחה", כתבה אומנית בשם אליסה סטבלר, ועוקבת אחרת בשם דיאנה בירכה והעירה באותה נשימה: "ברכות! אבל ויקטוריה, למדי את הילדה איך להתלבש".
תגובה נוספת שחזרה על עצמה בכמה גרסאות שונות הייתה "ויקטוריה נראית צעירה יותר מניקולה" ואחת נוספת שגרפה לא מעט לייקים הייתה "ויקטוריה ודיוויד נראים הרבה יותר טוב משני הצעירים האלה". אאוץ'. נציין כי ברוקלין שיתף את התמונה של אימו בסטורי ואילו ניקולה פרסמה אותה כפוסט - יחד עם עוד כמה תמונות משפחתיות.
6 צפייה בגלריה
ברוקלין בקהאם ניקולה פלץ
ברוקלין בקהאם ניקולה פלץ
באמת לא הבנו את הלוק. ניקולה וברוקלין
(צילום: אינסטגרם)
ברגעים אלה ממש נופשת משפחת בקהאם על יאכטה מפוארת במיאמי ועל פי הדיווחים ויקטוריה, דיוויד, רומיאו והארפר צפויים להצטרף לארוחת חג הפסחא של ברוקלין וניקולה יחד עם שאר משפחת פלץ בסוף השבוע הקרוב באחוזה של הוריה של ניקולה בפאלם ביץ'. הארוחה, שזכתה באתרי הרכילות מעבר לים בטייטל "פסגת שלום", נועדה כדי לאחד בין כולם ולהתגבר על הקרע שנוצר.
6 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם דיוויד בקהאם ברוקלין רומיאו הארפר
ויקטוריה בקהאם דיוויד בקהאם ברוקלין רומיאו הארפר
ניקולה מצלמת? משפחת בקהאם בהרכב מלא
(צילום: אינסטגרם)
6 צפייה בגלריה
ויקטוריה בקהאם
ויקטוריה בקהאם
משאירה אבק לכלה שלה. ויקטוריה בקהאם
(צילום: אינסטגרם)
לטובת מי שלא עקב אחרי הסכסוך המשפחתי הצהוב ביותר (אחרי הסכסוך המלכותי, כמובן) נזכיר כי זמן קצר מאוד לאחר החתונה של ברוקלין וניקולה החלו לצוץ שמועות בדבר סכסוף בין הכלה לחמתה. על פי הדיווחים הסכסוך נוצר לאחר שפלץ לבשה שמלת כלה של ולנטינו הוט קוטור במקום ללבוש שמלה בעיצובה של בקהאם. "ובכן, תכננתי ללבוש את שמלת הכלה של ויקטוריה. ובאמת שכל כך התרגשתי מהאפשרות ללבוש שמלה שחמותי לעתיד יצרה ועיצבה. חשבתי שזה יהיה סיפור יפה", סיפרה פלץ בריאיון למגזין GRAZIA USA בחודש ספטמבר האחרון, והוסיפה כי יחד עם אמה קלאודיה וחברתה הטובה ביותר, הסטייליסטית לסלי פרמאר, הן החלו לעצב את השמלה - עד שהכל התפוצץ. "התחברנו כולנו כדי לעצב ואז, לאחר כמה ימים בהם לא שמעתי מוויקטוריה כלום, היא צלצלה לאמא שלי להגיד לה שהאיטלקייה שלה לא תוכל להגיע. אמרתי לעצמי שלצערי זה לא יכול לקרות וניסיתי לחשוב מה המצעד הבא. הייתי מעריצה גדולה של ולנטינו הוט קוטור והיה לי מזל גדול שיכולתי לנסוע לאיטליה כדי לעצב שמלה - וזה באמת מה שקרה".
פלץ הוסיפה: "כשקראתי את כל מה שאמרו, דברים כמו זה שאף פעם לא תכננתי ללבוש שמלה של ויקטוריה, זה פגע ברגשות שלי. אני מנסה לא לתת לזה מקום אבל זו פשוט לא האמת. זה מבאס מאוד שאנשים חושבים ככה - זה ממש לא נכון".
ברוקלין, שישב בקרבת מקום במהלך הריאיון, שמע את שמה של אימו נזרק לחלל האוויר, והבהיר: "אשתי היא ללא ספק בראש סדר העדיפויות שלי ואני לא רוצה לראות אותה נסערת. כשאנשים אומרים דברים כאלה מגוחכים אנחנו פשוט מדברים על זה וממשיכים הלאה. אנחנו הגב אחד של השנייה, במאה אחוז, ואנחנו פשוט ממשיכים בזה ביחד".
6 צפייה בגלריה
ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
ניקולה פלץ ברוקלין בקהאם
ביחד נגד כולם
(צילום: Gettyimages)
מקורבים לוויקטוריה סיפרו כי המעצבת "רותחת מזעם" לאחר שכלתה למעשה האשימה אותה ב"גוסטינג" אך כוכבת להקת הספייס גירלז בחרה להתעלם ולהמשיך בשגרת חייה הראוותנית. מקורב נוסף סיפר לעיתון כי השתיים באמת דיברו על שמלה אבל בשלב מאוד מוקדם ויקטוריה "הסבירה לניקולה בנימוס שהאיטלקייה שלה לא תוכל להגיע", והוסיף כי דיוויד, שלטענתו הוא "קול ההיגיון במשפחה", ניסה להרגיע את אשתו אך נפגע גם כן מהקרע שנוצר. "ניקולה התחתנה עם שבט בקהאם. ויקטוריה ודיוויד פנו אליה כדי לנסות לסדר את זה אך ויקטוריה לא מבינה מדוע ניקולה בוחרת להמשיך להזין את השמועות במקום לשים להן סוף". כולנו תקווה שתשרדו את חג הפסחא, באמת.
6 צפייה בגלריה
מתים לדעת איך הסיפור הזה יסתיים
מתים לדעת איך הסיפור הזה יסתיים
מתים לדעת איך הסיפור הזה יסתיים
(צילום: Gettyimages)