שנה וחצי בדיוק לתוך הרומן המסקרן ביותר בהוליווד בין קיילי ג'נר לשחקן טימותי שאלמה, והשמועות סביב משבר זוגי עדיין בעיצומן.
"קיילי עושה כל שביכולתה על מנת לשמור על הזוגיות עם טימותי", אישר מקורב יודע דבר ל"דיילי מייל" והוסיף כי מקורביה חוששים מכך שיישבר לה הלב. "קיילי מאוהבת בו בטירוף והשקיעה המון במערכת היחסים הזו. היא החליטה לפרסם את הרומן ביניהם מכיוון שהייתה בטוחה שיש לזה עתיד".
יחד עם זאת, המקורב מספר שטימותי מצידו, לא שם את קיילי בראש סדר העדיפויות שלו וציין כי "אחיותיה אומרות לה להתרחק ממנו - אבל היא פשוט לא מסוגלת". מקור אחר אמר כי "משפחתה של קיילי מרגישה שהיא אדם הרבה יותר צנוע ואמיתי כשהיא נמצאת לצידו", והוסיף ש"היא כל כך אוהבת אותו ומאמינה שהוא האחד".
2 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
ביחד או שלא? טימותי שאלאמה וקיילי ג'נר
(צילום מסך)
בחודשיים האחרונים שמועות בדבר משבר ביחסים של השניים מציפות את אתרי הרכילות. נציין כי הפעם האחרונה שהשניים נראו ביחד בציבור הייתה בטקס גלובוס הזהב, שם התלחששו, אחזו ידיים ומשכו את מלוא תשומת הלב.
מאז החלו השמועות, מקורבים יודעי דבר סיפרו כי השניים החליטו לקחת פסק זמן מאור הזרקורים - בזמן שטימותי התמקד בקידום סרטו "חולית: חלק שני".
"הקריירה שלו ממריאה והוא רוצה לשגשג על סמך הכישרון שלו - לא בגלל שהוא יוצא איתה", סיפר מקורב לשחקן בחודש מרץ האחרון. "הם עדיין ביחד אבל טימותי החליט לשמור על פרופיל נמוך. חשוב לו שהסרט שלו ידבר בעד עצמו".
בחודש אפריל האחרון מקורב אחר ניסה לשפוך קצת אור סביב השמועות, ואמר: "הם כבר בקושי מבלים ביחד. אי אפשר אפילו לומר שהם בהפסקה. החיים שלהם נעשו מאוד עמוסים והם התרחקו מאוד. כמובן שברגע שלוחות הזמנים יירגעו - הכל יכול להשתנות. עדיין אכפת להם זה מזו, אז אולי הם ימשיכו מאיפה שהפסיקו".
2 צפייה בגלריה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
קיילי ג'נר טימותי שאלאמה
קיילי, אנחנו באמת מחזיקים אצבעות
(צילום מסך)