אחרי שחטפה את בנה בן ה-47 מהמלון בו שהה - הזמרת שר הגישה בקשה לשלוט בכספו של אלייז'ה בלו אלמן, כך פורסם אמש (ד'). על פי הדיווחים, הזמרת זוכת האוסקר טוענת כי "אלייז'ה אינו מסוגל לנהל את המשאבים הכספיים שלו בשל בעיות נפשיות חמורות ובשל התמכרותו לסמים", כך נכתב במסמכים שהגישה.
אתר TMZ חשף כי בנה של שר זכאי להכנסה קבועה מקרן נאמנות שהקים אביו המנוח, המוזיקאי גרג אלמן, אך הזמרת מבקשת למנוע את העברת הכספים בשלב זה מתוך חשש כי בנה ישתמש בכסף לטובת סמים ולא עבור מחייה. בנוסף טוענת שר כי כאימו של אלייז'ה, היא נמצאת בעמדה הטובה ביותר לשמש כאפוטרופסית והוסיפה כי גם שניים מאחיו של בנה הציעו אותה לטובת התפקיד.
במקביל האשימה הזמרת את פרודתו של אלייז'ה, מריאנג'לה קינג, שלדבריה מערערת את ניסיונותיו של אלייז'ה לקבל את העזרה הנפשית לה הוא זקוק. בית המשפט קבע דיון ל-6 במרץ 2024.
3 צפייה בגלריה
שר אלייג'ה
שר אלייג'ה
לא יידע להתנהל עם הכסף. שר ובנה אלייז'ה
(צילום: Vince Bucci/Gettyimages)
לטובת מי שפספס נזכיר כי בחודש ספטמבר האחרון דווח שהזמרת האייקונית שכרה ארבעה גברים במטרה לחטוף את בנה מהמלון בו שהה יחד עם אשתו בנפרד. מסמכים שהגיעו ל"דיילי מייל" חשפו כי קינג, הכלה, הצהירה לבית המשפט בלוס אנג'לס שדן בגירושים שלה ושל אלמן, כי הכוכבת הייתה מודאגת מבריאותו של בנה. בחצי השנה האחרונה אלמן התגורר במלון שאטו מרמונט המפורסם בעיר, שם צולם מתפרע - ולאחר מכן עבר למכון גמילה בפסדינה, לאחר שהתמוטט על המדרכה המובילה לכניסה למלון. "בהתחלה הוא היה נראה כאילו הוא מת - אבל הוא למעשה רק התעלף. צוות המלון הרים אותו והכניס אותו פנימה", סיפור עובר אורח שהיה במקום.
בהצהרה שנתנה לבית המשפט סיפרה אשתו בנפרד של אלייז'ה על השתלשלות האירועים. "ב-30 בנובמבר 2022, בליל יום הנישואים שלנו, הגיעו ארבעה גברים לחדר שלנו במלון והוציאו את אלייז'ה בכוח מחדרנו. אחד מאותם ארבעה גברים אמר לי שהם נשלחו על ידי אמא שלו. כרגע אינני מודעת לשלומו של בעלי או למקום הימצאו. אני מבינה את המאמצים של המשפחה שלו לוודא שהוא בסדר - ואני רוצה את הטוב ביותר עבור בעלי".
3 צפייה בגלריה
שר אלייג'ה
שר אלייג'ה
הבן הסורר
(צילום: Kevin Winter/Gettyimages)
אלייז'ה הוא הצעיר מבין ילדיה של שר, ואביו הוא בעלה השני של הזמרת, גרג אלמן. השניים התגרשו בשנת 1979 ואלמן הלך לעולמו במאי 2017 בעקבות סיבוכים במחלת הסרטן ממנה סבל.
3 צפייה בגלריה
שר גרג אלמן
שר גרג אלמן
שר וגרג אלמן
(צילום: Michael Ochs Archives/Gettyimages)