בפעם הבאה שתנסו להשתחל למסעדה יוקרתית ויסרבו לכם בגסות, תתנחמו בעובדה שזה קרה גם לאחת והיחידה, הטניסאית האולימפית והאייקונית סרינה וויליאמס.
מוקדם יותר השבוע, במסגרת שהותה בפריז לטובת משחקי האולימפיאדה, וויליאמס, בעלה אלכסיס אוהניאן ושני ילדיהם - אולימפיה (6) ואדירה (עשרה חודשים), הגיעו למסעדת גג במלון חמישה כוכבים בפריז - אך לא הוכנסו.
"איכס", כתבה וויליאמס לצד תמונה של המלון, והוסיפה: "כבר מנעו ממני בעבר להיכנס למסעדות טובות שהיו ריקות, אבל מעולם לא עם ילדיי. תמיד יש פעם ראשונה".
מטעם המלון THE PENINSULA צייצו תגובה לזעמה של וויליאמס וטענו כי השולחנות הפנויים היחידים שהטניסאית ראתה היו שייכים למסעדת הגורמה שלהם L'Oiseau Blanc - שלטענתם הייתה בתפוסה מלאה.
מקסים מנבי, חבר צוות במסעדה היוקרתית, טען כי לא בכניסה כלל לא זיהו את וויליאמס: "כשסרינה הגיעה היו רק שני שולחנות פנויים והם הוזמנו על ידי לקוחות של המלון. הקולגה שלי לא זיהתה אותה והיא מרגישה נורא - אבל היא אמרה לה את מה שהייתה אומרת לכל לקוח אחר - כלומר, לחכות למטה בבר עד שייתפנה שולחן. זה ממש לא היה אישי".
זמן קצר לאחר מכן, אתם יודעים - אחרי שהאסימון נפל, מסעדת המלון צייצה: "גברת וויליאמס היקרה, בבקשה קבלי את התנצלותנו על האכזבה שחווית הערב. למרבה הצער, בר הגג שלנו אכן היה בתפוסה מלאה והשולחנות היחידים שראית היו שייכים למסעדה. בבקשה קבלי את התנצלותנו הכנה. יהיה לנו הכבוד לארח אותך".
כמובן שזה לא נגמר בזה - שכן מאחורי כל מפורסם אהוב יש סוללת מעריצים שמוכנים תמיד עם היד על המקלדת - וכך קרה גם הפעם כשהגולשים מיהרו לצאת להגנתה של וויליאמס. "אני שמח שלא היית צריכה לבזבז שם כסף", צייץ מעריץ שנפגע בשם הכוכבת, ואחר הוסיף: "עדיף לך לא לשבת שם - האוכל שם באיכות ירודה". עוקבת אחרת הבהירה: "זו סרינה וויליאמס. וכשסרינה וויליאמס מגיעה - אתם מפנים לה שולחן".
2 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
את קצת חיה בסרט, לא? סרינה וויליאמס
(צילום: Matthew Stockman/Getty Images)
ונסיים עם שאלה מוזרה כזו, תהייה קטנה שרצה לנו בראש - עם כל הכבוד (ויש כבוד) לסרינה וויליאמס, האם זה אומר שהמסעדה הייתה צריכה לבטל סועדים אחרים בגלל שמדובר בה? וויליאמס, טיפ מאיתנו: תמיד להישאר עם הרגליים על הקרקע - או לפחות לא לנסות למנוע ארוחת ערב מאחרים.
2 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס, אלכסיס אוהניאן ובתם אולימפיה בטקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024
סרינה וויליאמס, אלכסיס אוהניאן ובתם אולימפיה בטקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024
אולימפיה, לא ללמוד מאמא!
(צילום: Karwai Tang/WireImage)