הריב הבלתי נגמר בין כוכבות הסדרה "מכושפות" קיבל בסוף השבוע חיזוק נוסף, כשאליסה מילאנו הגיבה לראשונה לדבריהן של שאנן דוהרטי והולי מארי קומבס. השתיים שוחחו לאחרונה בתוכנית הפודקאסט של דוהרטי, והאשימו את מילאנו באווירה הרעילה שהייתה על הסט ובכך שגרמה לפיטוריה של דוהרטי אחרי העונה השלישית, בשנת 2001.
הכוכבת בת ה-51 התארחה בשבוע שעבר בפאנל שנערך בפלורידה ונשאלה על דבריהן של השתיים. היא ענתה: "ידעתי שזה יעלה בצורה כזו או אחרת. אני רוצה להיות מאוד מחושבת בדרך שבה אני מגיבה לזה, ורק אגיד שאני עצובה. לא בהכרח עצובה עבורי או כיצד זה משפיע או לא משפיע על חיי, אלא עצובה בעיקר עבור המעריצים, על כך שסדרה שכל כך חשובה לכל כך הרבה אנשים, מוכתמת על ידי רעילות שמתרחשת עד היום, כמעט רבע מאה אחרי. מצער אותי שיש אנשים שלא יכולים להתגבר על זה, שאנחנו לא יכולות פשוט לחגוג את הצלחת הסדרה שהייתה חשובה לנו כל כך".
עוד היא אמרה: "עבדתי כל כך קשה במשך 25 השנים האחרונות כדי לרפא את הטראומה שחוויתי, לא רק במהלך הצילומים, אלא את כל הטראומות שלי. עבדתי קשה מאוד כדי לרפא את החלקים האלה בגלל שאני מבינה שאנשים פגועים פוגעים באחרים, והמטרה שלי היא להיות אדם בריא שעוזר לאחרים להחלים".
אחרי שהסרטון מהכנס פורסם בסוף השבוע ברשת, מילאנו כתבה אתמול (שבת) באינסטגרם שלה: "אני לא מכירה אף סדרה שכל כך הצליחה כמו 'מכושפות' ושהשחקנים שלה עדיין מדברים על החוויה הרעה שלהם רבע מאה לאחר מכן. עבורי כל זה קרה לפני 15 סרטים ו-13 סדרות טלוויזיה שעשיתי מאז, 11 שנים לפני 15 שנות הנישואים שלי ו-13 שנים לפני שילדתי בפעם הראשונה. זה קרה לפני כל כך הרבה זמן, שכל התייחסות לסיפורים האלה, מצד כל אחד, תהיה רק היסטוריה משוכתבת. רק אוסיף בביטחון מלא, שהכול היה מתועד – הייתה לנו מגשרת מקצועית (נאמר לי שהולי ושאנן לא מוכנות להשתתף באף הליך גישור), ועל הסט היה מפיק/בייבי סיטר שהגיע כדי לחקור את כל הטענות. לאחר מכן המגשרת המליצנ אילו שינויים כדאי לעשות, אחרי שאספה עדויות מכל השחקנים והצוות. הסטודיו, ארון ספלינג והרשת עשו את ההחלטה להגן על הלהיט הבינלאומי שהייתה 'מכושפות'. לא היה בכוחי לגרום לפיטורים של אף אחד. אחרי ששאנן עזבה, היו לנו עוד חמש עונות מצליחות, ואני אסירת תודה על כך".
היא חתמה בדברים: "אני רוצה להודות למעריצים שנאלצו להתמודד עם הכאוס ולא יכולים פשוט לאהוב ולהנות מהסדרה כמו שצריך. כמו תמיד, אני מאחלת להולי, שאנן ורוז שלווה ואור במסע האישי והמקצועי שלהן. לכולנו יש שדים גדולים יותר להילחם בהם".
בפודקאסט של דוהרטי, היא וקומבס סיפרו בין היתר שמילאנו ואמה ניסו להפריד ולסכסך ביניהן וקומבס סיפרה שאחד המפיקים אמר להן: "אליסה אמרה לנו שזו היא או שאנן, ושהיא תתבע אותנו על אווירת עבודה עוינת".
בסופו של דבר כאמור, דוהרטי אכן הייתה זו שפוטרה ומילאנו נשארה בסדרה עד תומה, חמש שנים לאחר מכן. יש לציין שגם השחקנית רוז מקגוון, שהצטרפה לאחר עזיבתה של דוהרטי, האשימה את מילאנו בדברים דומים וסיפרה שהתנהגותה העכירה את האווירה והכעיסה את הצוות.
מילאנו עלתה לאחרונה לכותרות בנושא אחר, גם הוא לא מחמיא במיוחד – כשנודע שפתחה דף מימון המונים וביקשה ממעריציה לתרום לעלות טיול קבוצת הבייסבול של בנה מיילו בן ה-12, בטענה שהיא לא מסוגלת לממן זאת בעצמה.
לאחר שחטפה הרבה ביקורת מהגולשים, בכל זאת – מדובר בכוכבת הוליוודית עם לא מעט כסף בחשבון הבנק, היא הגיבה: "עד כמה שהייתי שמחה לשלם עבור כל הקבוצה ומשפחותיהם את הנסיעות, המלון, האוכל השתייה, המדים וכל הדברים שקבוצות עושות בטיולים מהסוג הזה. אין לי את היכולת לעשות זאת. אולי ביום מן הימים".
1 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי הולי מרי קומבס אליסה מילנו מכושפות
שאנן דוהרטי הולי מרי קומבס אליסה מילנו מכושפות
שאנן דוהרטי, הולי מרי קומבס ואליסה מילנו
(צילום: GettyImages)