למרות שהכתובת הייתה על הקיר (ובכל אתר רכילות אפשרי) עדיין הייתה בנו תקווה שהפרידה של ג'ניפר לופז ובן אפלק היא לא יותר מסתם שמועה אכזרית. לצערנו אמש (ג') השמועה הפכה לרשמית ולופז הגישה בקשת גירושים.
במסמכים משפטיים שהגיעו ל"דיילי מייל", לופז ציינה שהשניים נפרדו לפני ארבעה חודשים, מה שמסביר את תקופת השמועות הארוכה. במשך הזמן הזה, מקורבים משני הצדדים ניסו לשפוך קצת אור (ורכילות) על המצב. עד כה היו אלה בעיקר מקורביו של אפלק שהפנו אצבע מאשימה ללופז וטענו כי העבודה והפרסום חשובים לה יותר מהזוגיות, אך כעת הגיע תור הצד של הזמרת להגיב.
"בן לא הראה עניין בתיקון הנישואים - ועכשיו ג'ניפר מוכנה להמשיך הלאה", מסר מקור יודע דבר למגזין People. "היא מאוד מאוכזבת ועצובה אבל בן לא נתן לה שום סימן לכך שהוא רוצה להמשיך את הנישואים האלה. הוא לא הראה שום מחויבות או רצון לגרום לנישואים שלהם לעבוד וזה הגיע לנקודה שהיא הייתה צריכה להתרכז בעצמה".
4 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
אנחנו מסרבים להשלים עם זה. בן אפלק וג'ניפר לופז
(צילום: Kevin Winter/Getty Images)
את מסמכי הגירושים, שכאמור היו מוכנים כבר מאז חודש יולי האחרון, הגישה לופז לבית המשפט העליון של מחוז לוס אנג'לס, בדיוק ביום השנה לחגיגות טקס החתונה השני שלהם שנערך בג'ורג'יה.
"הם ממשיכים הלאה בנפרד", אישר המקורב. "ג'ניפר מנסה למצוא בית חדש ולהתחיל מחדש. למרות מה שקורה, עובר עליה קיץ טוב. היא יצאה לחופשה ויכולה כעת להתמקד במה שאחרי. היא נהנתה לבלות עם המשפחה והחברים שלה. תמיד יש לה גישה טובה - גם כשהדברים לא מושלמים".
4 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
נייחל לקאמבק
(צילום: Frazer Harrison/Getty Images)
עם זאת, מקורבים לאפלק חוזרים וטוענים כי מה שהוביל לפירוק הנישואים של השניים היו מכתבי האהבה שהשחקן כתב ללופז במהלך השנים - והחלטתה לחשוף אותם לעולם כולו במהלך הסרט התיעודי "סיפור האהבה הגדול שלא סופר מעולם", למרות התנגדותו של אפלק.
"בן לא רצה שיספרו את סיפור האהבה שלהם. הוא ראה אותה מניחה את כל מכתבי האהבה שלהם על השולחן כדי שאחרים יוכלו לצפות ולקרוא, וזה הכעיס אותו מאוד. היא שמה את התהילה מעל האהבה", הסביר המקורב. "הוא ביקש ממנה לא לעשות את הסרט הזה כי הוא רצה לשמור את הדברים האלה פרטיים, ביניהם. אבל היא עשתה את זה בכל זאת. הוא ביקש ממנה לקחת צעד אחורה משטיחים אדומים - והיא לא הקשיבה. היא גררה אותו תמיד בכל מקרה. זה אף פעם לא קשור לבן - הכול תמיד היה סביבה".
אפלק, כך מספרים מקורביו, שמר את כל המכתבים שכתב ללופז במהלך 13 שנות נישואיו לג'ניפר גארנר, ולאחר מכן כשהשניים חזרו הוא כרך את כל המכתבים לספר ונתן ללופז.
4 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
"אם רק לא היית מפרסמת את המכתבים"
(צילום: Monica Schipper/Getty Images)
עכשיו הגיע הזמן להחליף את מכתבי האהבה במסמכי גירושים - ואם זה לא מספיק, אז בכאלה שלא כוללים הסכם ממון - וזה הזמן לציין שהרבה מאוד כסף מונח פה על הפרק. נכון לכתיבת שורות אלה, הונה האישי של לופז מסתכם ב-400 מיליון דולר, והונו האישי של אפלק עומד על 150 מיליון דולר. על פי הדיווחים, לופז ויתרה על מזונות מאפלק וגם ביקשה מהשופט לא לשלם לו כאלה.
בחודשים האחרונים מחפשים לופז ואפלק רוכש עשיר במיוחד שיקנה מהם את האחוזה היוקרתית שרכשו ב-60 מיליון דולר. במקביל אפלק קנה בית שלו, אחוזה מפוארת לא פחות תמורת 20.5 מיליון דולר, בזמן שג'ניפר עדיין מחפשת בית משלה.
4 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
עד הסיבוב הבא
(צילום: Mega)