לא רק בישראל שחקנים מתחילים נאלצים למלצר – גם בהוליווד, או לפחות להגיע למשמרת אחת כסוג של גימיק.
השחקנית אוואנטיקה ואנדנפו (19), כוכבת החידוש לסרט "ילדות רעות", הפתיעה השבוע את לקוחות המסעדה Raising Cane’s בניו יורק שביקשו להזמין וגילו אותה בקופה. מה שכן, עם כל הכבוד, סביר להניח שרובם לא זיהו אותה.
מהמסעדה, שמתמחה בעוף, סיפרו שהיא עשתה עבודה לא רעה, הגישה אוכל ומשקאות וגם הכינה לחמים במטבח. בחשבון האינסטגרם שלהם הם כתבו: "אוואנטיקה הביאה איתה מגע של גלאם ורוד לדלפק. בהחלט היה נחמד לעבוד איתה".
1 צפייה בגלריה
אוואנטיקה ואנדנפו
אוואנטיקה ואנדנפו
במשמרת אנחנו לובשות ורוד. אוואנטיקה ואנדנפו
(צילום מסך)
בסרטון נראית הכוכבת הצעירה לבושה כמובן במדים ורודים ברוח הסרט, מחייכת אך מודה שזו עבודה לא פשוטה: "החלק הכי קשה היה לשים את המכסים על המשקאות. רואים שאני חובבנית, אמרתי 'בבקשה תפסיקו לצלם'".
בהמשך היא משוחחת בטלפון עם הבעלים של המסעדה טוד גרייבס ומספרת לו כמה היא נהנית ואוהבת את האוכל. בהודעה לעיתונות הוא החזיר לה שבחים: "היה נהדר לארח אותה במסעדה כדי לחגוג את הצלחת יציאת הסרט 'ילדות רעות'. היא כוכבת עולה ואנחנו מחכים בקוצר רוח לתמוך בה בכל מה שתעשה. השמיים הם הגבול עבורה ואני שמח שהמסעדה שלנו היא חלק מהסיפור שלה".
מלבד היותה שחקנית, ואנדנפו היא גם תלמידה באוניברסיטת ניו יורק, מה שאפשר לה לדחוס את המשמרת העמוסה בסניף הקרוב לאוניברסיטה.
בשבוע שעבר עלה לאקרנים בארה"ב החידוש לסרט האייקוני "ילדות רעות" משנת 2004, שמבוסס הפעם על המחזמר המצליח מברודווי. ואנדנפו משחקת בו את קרן, שאמנדה סייפריד גילמה במקור. הסרט ייצא אצלנו ב-1 בפברואר.