4 צפייה בגלריה
פריסילה פרסלי ריילי קיאו
פריסילה פרסלי ריילי קיאו
ניתקו כל קשר. פריסילה פרסלי ונכדתה ריילי קיאו
(צילום: GettyImages)
ליסה מארי פרסלי, בתו של הזמר אלביס פרסלי, הלכה לעולמה במפתיע לפני כמה שבועות והשאירה אחריה משפחה מאוד מסוכסכת - וסבתא שמסרבת לדבר עם נכדתה.
לפני כחודש וחצי פרסלי בת ה-54 מתה מדום לב ולמרות שהשאירה אחריה צוואה מסודרת, אמה פריסילה פרסלי (77) מסרבת להשלים עם השינויים שערכה בה בתה כמה שנים לפני מותה. כחלק מאותם שינויים, הסירה ליסה מארי את אמה מתפקיד המוציאה לפועל של צוואתה ומינתה במקומה את שני ילדיה הבוגרים, השחקנית ריילי קיאו (33) ואחיה בנג'מין, אותם גם הגדירה בתור יורשיה הבלעדיים. מקורביה הסבירו לאתר People את הצעד בכך שמערכת היחסים של השתיים הייתה רעועה במשך שנים רבות, ושהיא "לא הרגישה שפריסילה רוצה בטובתה".
4 צפייה בגלריה
פריסילה פרסלי ריילי קיאו ליסה מארי פרסלי
פריסילה פרסלי ריילי קיאו ליסה מארי פרסלי
תמונה משפחתית אחרונה. ריילי קיאו, פריסילה פרסלי וליסה מארי פרסלי
(צילום: GettyImages)
בנג'מין הלך לעולמו לפני כשנתיים (אך הצוואה לא עודכנה מאז), מה שהופך את ריילי (33) ליורשת היחידה. לפרסלי יש שתי בנות נוספות צעירות יותר, התאומות פינלי והארפר (14). השתיים הן אחיותיה למחצה של ריילי, מבעלה הרביעי של ליסה מארי, מייקל לוקווד.
ימים ספורים לאחר מותה של ליסה מארי, אמה מיהרה להגיש בקשה לבית המשפט בניסיון לערער על "חוקיות ותוקף" הצוואה החדשה – שממנה היא נעדרת לחלוטין ובין היתר מעניקה לריילי בעלות על אחוזת גרייסלנד שבממפיס (ביתו של אביה המנוח שהפכה לאטרקציית תיירות פופולרית מאוד) ועל 15 אחוז מנכסיו של הזמר. ליסה מארי ירשה את רכושו של אביה בשנת 1993 כשמלאו לה 25 – ירושה שכללה גם 100 מיליון דולר, אך לפי הדיווחים בשנותיה האחרונות היא נכנסה לחובות והותירה אחריה סכום קטן בהרבה.
הצעד של פריסילה לא התקבל בעין יפה על ידי נכדתה, כך סיפרו השמועות, וכעת מדווח אתר Page Six שהשתיים נמצאות בנתק מוחלט: "הן לא מדברות וזה מאוד עצוב. זה בדיוק הזמן שבו ריילי זקוקה לסבתא שלה", סיפר מקורב לשתיים. הוא הוסיף: "תמיד הייתה להן מערכת יחסים טובה, אך כעת המצב שונה לחלוטין. ריילי לא מעוניינת במלחמה, אבל היא גילתה צד חדש בסבתא שלה".
4 צפייה בגלריה
ליסה מארי פרסלי
ליסה מארי פרסלי
היורשת הבלעדית. ליסה מארי פרסלי וריילי קיאו
(צילום: Gettyimages)
הופעתה הפומבית האחרונה של ליסה מארי הייתה בטקס גלובוס הזהב שנערך ימים ספורים לפני מותה. בטקס נכחה גם אמה, והשתיים אף חלקו שולחן: "כשקרובי משפחתן ראו אותן יושבות ביחד בטקס, הם מאוד הופתעו", סיפר מקורב. פריסילה צפויה להגיע לטקס האוסקר שייערך ב-13 במרץ, ובו הסרט "אלביס" הוא אחד המועמדים הבולטים. לא ברור אם קיאו תהיה נוכחת גם היא.
לפי הדיווחים, מאחורי הכוכבת, שהפכה לאחרונה לאם טרייה, עומד צוות משפטי גדול ויש באפשרותה להגיב לתביעה של סבתה עד סמוך למועד הדיון הראשון בעניין, שיתקיים ב-13 באפריל בלוס אנג'לס.
4 צפייה בגלריה
ריילי קיאו
ריילי קיאו
הדיון הראשון - בחודש אפריל הקרוב. ריילי קיאו
(צילום: GettyImages)