3 צפייה בגלריה
ג'נה ג'יימסון ג'סי לולס
ג'נה ג'יימסון ג'סי לולס
כלה וכלה. ג'נה ג'יימסון וג'סי לולס
(צילום: אינסטגרם)
בתזמון נפלא לחודש הגאווה, כוכבת הפורנו ג'נה ג'יימסון (49) נישאה לבחירת ליבה, כוכבת הרשת ג'סי לולס (40), כך חשפו השתיים הערב (ה') ברשתות החברתיות. "התחתנתי עם האישה המדהימה ביותר", כתבה ג'יימסון לצד תמונה שלהן מהרגע המשמח.
השתיים נישאו ב-23 במאי בטקס אינטימי שנערך בלאס ווגאס. "מצאתי את האדם שאני באמת צריכה להיות איתו", אמרה כוכבת הפורנו לשעבר בריאיון למגזין People. "אני מנסה לחשוב למה יצאתי או התחתנתי עם גברים וזה אנוכי לומר אבל אני חושבת שמה שהניע אותי לזה - זה ילדים. ועכשיו, כשגיליתי את עצמי באמת, אני פשוט מקבלת את כל מה שאני מרגישה מבפנים".
הטקס כאמור נערך בלאס ווגאס, בכנסייה קטנה בנבדה, אותה כנסייה בה הוריה של ג'יימסון החליפו נדרים בעצמם. כמובן שהשתיים מתכננות לערוך חתונה גדולה ומפוארת בהמשך, אבל נכון לעכשיו הן מסתפקות ברגע הקסום שחוו. מי שליווה את ג'יימסון במורד הכנסייה היה אביה של בת הזוג, מאחר ואביה של כוכבת הפורנו הלך לעולמו. "עמדתי שם למעלה וחיכיתי לה, הסתכלתי וראיתי אותה עומדת שם. ביקשתי מאבא שלי שילך אליה מיד וילווה אותה".
בניגוד למצופה, ג'יימסון ולולס לא רצו שאלביס פרסלי יחתן אותם והעדיפו כומר מחופש לג'וני קאש. לאחר הטקס יצאו לדרכן החדשה בלמבורגיני ירוקה שהן שכרו לכבוד היום המיוחד.
3 צפייה בגלריה
ג'נה ג'יימסון ג'סי לולס
ג'נה ג'יימסון ג'סי לולס
התמונה שפרסמו מיד לאחר החתונה בחודש מאי
(צילום: אינסטגרם)
נזכיר כי בחודש פברואר האחרון ואחרי שפיזרו לא מעט שמועות, ג'יימסון ולולס אישרו כי הן אכן בזוגיות ופרסמו סרטון בו הן שוכבות במיטה זו לצד זו, ולולס אומרת למצלמה: "כנראה שמישהי לוהטת כזו לא נשארת לבד הרבה זמן, כי יש לי חברה חדשה! אני יוצאת עם ג'נה ג'יימסון, מה לעזאזל?" לצד הסרטון כתבו: "בתקווה שזו האחרונה", לצד ההאשטאגים "חברה" ו"מטרות זוגיות". בחשבון האינסטגרם הנוסף שיש לג'יימסון, היא הוסיפה לתיאור שמה את הטייטל: "הבחורה של ג'סי".
השתיים החלו לצאת די בסמוך לפרידה של ג'יימסון מבן זוגה והארוס שהיה לה בשבע שנים האחרונות, יהלומן ישראלי בשם ליאור ביטון. בשנת 2016 ג'יימסון השלימה את תהליך הגיור שלה ושנה לאחר מכן נולדה בתם המשותפת בת-אל.
3 צפייה בגלריה
ברכה והצלחה!
ברכה והצלחה!
ברכה והצלחה!
(צילום: אינסטגרם)