2 צפייה בגלריה
בדרך לבית המשפט? אילון מאסק וגריימס
בדרך לבית המשפט? אילון מאסק וגריימס
בדרך לבית המשפט? אילון מאסק וגריימס
(קרדיט: Gettyimages)
הזמרת גריימס (35) פותחת חזית חדשה נגד בן זוגה לשעבר אילון מאסק (52) ומבקשת מבית המשפט לפסוק בנושא ההורות המשותפת שלהם על שלושת ילדיהם.
לפי אתר Page Six שקיבל לידיו את מסמכי התביעה, הכוכבת פנתה לבית המשפט בשבוע שעבר בבקשה "להגדיר את מערכת היחסים ההורית" – שמטרתה לקבוע בצורה חוקית מי הורי הילדים במידה והם לא נשואים. לעתים מדובר בצעד משפטי לקראת תביעות בנושאי משמורת ודמי מזונות, אך עד כה לא ברור אם גריימס אכן דורשת זאת וגם לא ידוע אם מאסק השיב לתביעה.
בני הזוג לשעבר החלו לצאת ביחד בשנת 2018 והיו ביחד לסירוגין עד שנפרדו סופית לפני כשנתיים. בנם הראשון נולד במאי 2020 ובתם השנייה נולדה בעזרת פונדקאית כשנה וחצי לאחר מכן. לפני כחודש התברר שלמרות שהם פרודים, לאחרונה הם הביאו לעולם ילד שלישי ושמרו על לידתו בסוד – עד שהעניין התגלה בביוגרפיה שנכתבה על מאסק על ידי העיתונאי וולטר אייזקסון.
אין ספק שגריימס מאוד לא מרוצה מהתנהלותו של האקס שלה בזמן האחרון והזהירה אותו מראש ובאופן פומבי שהיא תפנה לבית המשפט - לפני כחודש היא סיפרה בטוויטר שמאסק מונע ממנה לראות את בנם וכתבה לאייזקסון: "תגיד לאילון שייתן לי לראות את הבן שלי או שיענה לעורך הדין שלי". לאחר מכן היא מחקה את הציוץ.
2 צפייה בגלריה
אילון מאסק
אילון מאסק
רואים שכבר אז היא לא הייתה מרוצה ממנו
(קרדיט: Gettyimages)