3 צפייה בגלריה
אילון מאסק
אילון מאסק
הפתעה! הורים לשלושה. אילון מאסק וגריימס
(קרדיט: Gettyimages)
חייו של אילון מאסק נראים לעיתים דרמטיים ופתלתלים כמו אופרת סבון מתישה במיוחד, והנה בסוף השבוע האחרון קיבלנו טוויסט נוסף בעלילה: מתברר שלמיליארדר בן ה-52 ולבת זוגו לשעבר הזמרת גריימס (35) יש ילד משותף נוסף, שלישי במספר, שעל לידתו הם שמרו בסוד.
את המידע המפתיע חושף העיתונאי וולטר אייזקסון בספר ביוגרפי על מאסק שעומד לצאת בימים הקרובים, אך מי שדיווח על כך לראשונה אתמול (שבת) היה מגזין New York Times שקיבל עותק מוקדם לביקורת.
אייזקסון מספר בספרו שלרוע מזלו של העולל, מאסק וגריימס המשיכו במסורת הענקת שמות מוזרים לילדיהם, ואחרי שקראו לבנם בן ה-3: X Æ A-12 (או בכינוי הקצר יותר: X) ולבתם בת השנה Exa Dark Sideræl (או בכינויה: Y), בנם הטרי קיבל את השם Techno Mechanicus וגם לו יש כינוי חיבה משלו: טאו. נכון לכתיבת שורות אלו, לא ברור אם הספר מפרט מתי הוא נולד ובאילו נסיבות. וחכו, יש עוד תפנית דרמטית שתכף נגיע אליה, אבל קודם: שיעור היסטוריה קצר ומעט מסובך בהיסטוריית האבהות של מאסק, תחזיקו מעמד.
מאסק וגריימס הפכו לזוג בשנת 2018 ובנם הבכור נולד כשנתיים לאחר מכן. בתם נולדה בדצמבר 2021 בעזרת אם פונדקאית אך כמו במקרה הנוכחי, גם על לידתה השניים שמרו בסוד וגילו זאת לעולם רק כמה חודשים לאחר הלידה בריאיון לאתר Vanity Fair. גריימס אמרה בריאיון שהם רוצים ילדים נוספים: "תמיד רצינו לפחות שלושה או ארבעה", אך ביום פרסומו נודע שהיא ומאסק נפרדו. כעת מסתבר שזה לא מנע מהם להגשים את החלום המשותף.
3 צפייה בגלריה
אילון מאסק
אילון מאסק
יהיה ילד משותף רביעי?
(קרדיט: Gettyimages)
טאו הוא אמנם ילדו השלישי המשותף של מאסק עם גריימס, אבל מספר 11 בשרשרת ילדיו הארוכה. יש לו 6 ילדים נוספים עם אשתו לשעבר, הסופרת ג'סטין וילסון: למרבה הצער בנם הבכור הלך לעולמו כשהיה בן 10 שבועות בלבד מתסמונת מוות בעריסה, לאחר מכן נולדו להם תאומים בשנת 2004 ועוד שלישייה ב-2006. השניים התגרשו בשנת 2008 אחרי שמונה שנות נישואים.
בשנה שעברה עלתה בתו הטרנסג'נדרית ויוויאן (19) לכותרות כשאמרה שניתקה איתו את הקשר: "אני לא מעוניינת לחיות או להיות בקרבת אבי הביולוגי בשום אופן", הצהירה כשהגישה בקשה למשרד הרישום בקליפורניה על מנת לשנות את שמה ואת רישום זהותה המינית. הסיבה לכך לא ברורה ומאסק לא הגיב על כך.
בנובמבר 2021 - חודש לפני לידת בתו השנייה עם גריימס - נולדו למאסק תאומים נוספים עם שיבון זיליס, שעבדה בתפקיד בכיר בחברת הבינה המלאכותית שלו. גם במקרה הזה לידתם של השניים, שזכו לשמות סטריידר ואזור, נשמרה בסוד ונחשפה רק כשמונה חודשים לאחר מכן.
הבטחנו דרמה נוספת והנה היא כאן: יתכן וגריימס תרצה לשקול מחדש אם היא מעוניינת להביא עם מאסק ילד רביעי, שכן בסוף השבוע היא הגיבה לפוסט של אייזקסון שפרסם תמונות של מאסק עם X ועם שיבון ושני ילדיהם, וכתבה: "תגידו לשיבון להוציא אותי מהחסימה ולאילון שייתן לי לראות את הבן שלי או שיענה לעורך הדין שלי. עד עכשיו לא נתנו לי לראות תמונה של הילדים האלה, למרות שזה קורע את משפחתי".
מאוחר יותר היא מחקה את הציוץ, אבל כרגיל – האינטרנט זוכר הכל.
3 צפייה בגלריה
גריימס מצייצת על אילון מאסק
גריימס מצייצת על אילון מאסק
גריימס מצייצת על אילון מאסק
(צילום: טוויטר)