2 צפייה בגלריה
ג'ואי פאטון
ג'ואי פאטון
ג'ואי פאטון
(צילום: אינסטגרם)
ג'ואי פאטון (46) אמנם לא היה הכוכב הגדול של להקת אן סינק (נו, אתם יודעים מי זה היה), גם לא השני (ג'יי. סי. שאזיי, ויש שיגידו - הכוכב האמיתי שלה) והוא כנראה גם לא השלישי שתחשבו עליו בהקשר הזה (לאנס באס?), אבל פה ושם הוא עדיין בעין הציבור - ובריאיון לאתר People הוא מספר שלאחרונה עשה מייק אובר רציני, שבמקרה או שלא - תוזמן היטב ליציאת השיר החדש של הלהקה מזה 20 שנה.
פאטון עבר שאיבת שומן מהסנטר ומהבטן ועשה השתלת שיער, לאחר שהבין שהגיל נותן בו את אותותיו: "לפני שנתיים השיער למעלה התחיל להתדלדל, ובכל פעם שהופעתי בטלוויזיה נאלצתי להשתמש בספריי כדי למלא אותו. זה היה מעצבן מאוד, שנאתי את זה. אז החלטתי לעשות השתלה כדי למלא את זה". יחד עם זאת הוא מבהיר: "אני לא מנסה לשנות את המראה שלי או את מי שאני. אני רק מנסה לערוך את עצמי מעט".
פאטון מספר שהוא מרוצה מאוד מהתוצאה: "אני בהחלט רואה תוצאות. לבטן שלי הייתה בליטה חמודה ועכשיו היא איננה ואותו הדבר עם הגב שלי. זה מטורף, כי מעולם לא חשבתי שאעשה משהו כזה אבל אז יש את השומן הלא רצוי שנשאר גם אם אתה מוריד במשקל ולא משנה כמה דיאטה אתה עושה, דברים כאלו שאי אפשר להיפטר מהם".
הוא מוסיף: "אני רק מנסה להיראות קצת טוב יותר בבגדים שלי, זה משהו שאני רוצה עבור עצמי. היו כל כך הרבה אנשים בתעשייה שאמרו לי שאני צריך לרדת במשקל או להיראות בצורה מסוימת. אז אולי ירדתי קצת במשקל אבל עדיין אהיה אותו אדם שתמיד הייתי, אני לא הולך לרזות באופן קיצוני. אלא אם מישהו ילהק אותי לסרט של מארוול!", הוא מתבדח ומוסיף: "היו אנשים שאמרו לי שלא אקבל עבודות מסוימות אם לא אאבד כמות מסוימת של משקל, אבל תמיד מצאתי דרך להתקבל אליהן. יש מקום לכולם וחוץ מזה – להתבגר זה חלק מהחיים. כולם מתבגרים בדרך זו או אחרת".
"מטורף לגלות כמה גברים עוברים טיפולים כאלה", אומר פאטון. "הם לא מדברים על זה כי הרבה מהם מתביישים או נבוכים אבל אין להם סיבה. אני אף פעם לא חושש לספר דברים כאלה לאנשים, למי אכפת?". כמובן שלרצון לשתף לא הזיקה העובדה שהחברה שבה עשה פאטון את התהליך גייסה אותו כדי לפרסם את שירותיה.
פאטון ושאר חברי להקת אן סינק הוציאו לאחרונה שיר חדש מזה 20 שנה, עבור הסרט "טרולים 3" שבו ג'סטין טימברלייק מככב. האיחוד עורר במעריצי הלהקה תקווה לשירים נוספים ואולי אפילו ליותר מכך, אך פאטון מאכזב: "כולם שואלים אותי אם עשיתי את כל זה כדי להתכונן למסע הופעות, אבל לא, אין כזה. למען האמת אפילו לא שוחחנו על כך עדיין. נכנסתי לכושר עבור עצמי, בגלל שהחל מגיל מסוים הגוף לא יכול להתאושש כמו בגיל צעיר יותר. לא שאני אומר שעשינו הרבה סקס, סמים ורוקנרול, אבל היינו מסוגלים לעשות הרבה יותר כשהיינו צעירים".
יחד עם זאת, יש באופק שיתוף פעולה מפתיע – הוא ואיי ג'יי מקלין מלהקת בקסטריט בויז עומדים לצאת לסיבוב הופעות משותף: "כנראה שנעשה סיבוב קטן בכל מיני ערים ונהנה. עשינו מופע של שנות התשעים והתגובות היו טובות, אז למה לא לשתף פעולה ולעשות דברים עם להקות אחרות? החיים קצרים מדי!"
מאז האלבום האחרון של אן סינק בשנת 2001, פאטון התחתן והפך לאב לשתי בנות. לאורך השנים כיכב בתוכניות ריאליטי ושיחק במחזות זמר וסרטים – כולל סרטי "החתונה היוונית שלי" שהשלישי שבהם יצא לאחרונה. מוקדם יותר השנה לקח חלק במופע שנקרא: Boys No More, שם הופיע ביחד עם יוצאי להקות בנים אחרות מהניינטיז: ניק לאשיי מלהקת 98 Degrees, וואניה מוריס מלהקת Boys 2 Men וג'ואי מקנטייר מלהקת New Kids On the Block.
2 צפייה בגלריה
ג'ואי פאטון ניק לאשיי ואניה מוריס ג'ואי מקנטייר
ג'ואי פאטון ניק לאשיי ואניה מוריס ג'ואי מקנטייר
כבר לא בנים. פאטון עם ניק לאשיי, וואניה מוריס וג'ואי מקנטייר
(צילום: AP)