בסוף השבוע השחקן זאק אפרון אושפז בבית חולים בספרד לאחר שעבר תאונה מסתורית. לפי הדיווחים שני אנשים מצאו אותו בבריכה ומשו אותו מהמים, אך מקורביו מיהרו להרגיע ולספר שהוא לא נפגע בצורה רצינית. כעת מסביר אתר TMZ מה קרה שם בדיוק.
השחקן בן ה-36 שהה עם חברים בווילה באיביזה וכנראה קיבל השראה משחייני האולימפיאדה: ככול הנראה הוא קפץ לבריכה אך עשה זאת בצורה לא טובה ונפגע בחזה, מה שגרם לריאות שלו להתמלא במים.
חבריו סיפרו שהוא "הראה סימני מצוקה" ואנשי אבטחה שהיו במקום מיהרו לסייע לו. לאחר מכן הוא הובהל לבית החולים "ליתר ביטחון", שם עשו לו צילומי רנטגן כדי לוודא שלא נשארו מים בריאותיו. הרופאים שיחררו אותו אך הוא נאלץ להישאר במקום זמן נוסף, מכיוון שבחוץ חיכו לו צלמים שגילו שאושפז שם.
לאחר מכן אפרון ביקש להרגיע את עוקביו ופרסם תמונה שלו מתאמן שלצידה כתב: "שמח ובריא, תודה על איחולי ההחלמה". באותו ערב הוא נצפה במסעדה בעיר ואתמול (ב') הוא חזר לארה"ב. דוברו של הכוכב מסר לאתר People בפשטות: "הוא בסדר".
בשנים האחרונות אפרון עבר שלל תאונות ופציעות, ובין היתר שבר את הלסת, קרע את הצולבת, פרק את הכתף, שבר את פרק כף היד ונפגע בגבו. זאק, אולי תתחיל לשחק גולף, שמענו שזה רגוע יותר.
1 צפייה בגלריה
נראה קצת מסוכן, לא? זאק אפרון
נראה קצת מסוכן, לא? זאק אפרון
נראה קצת מסוכן, לא? זאק אפרון
(צילום: splashnews)