3 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
אל תלחיצו אותנו בבקשה! בן אפלק וג'ניפר לופז
(צילום: Mega)
"אתה יכול להשיג הכל - ועדיין להיות אומלל". בסוף השבוע האחרון נתפסו ג'ניפר לופז ובעלה, השחקן בן אפלק, כשהם בעיצומו של ויכוח - שוב. השניים, שנסעו ביחד בכבישי בוורלי הילס, עצרו ברמזור אדום וצולמו כשהם מתווכחים ולא חוסכים בתנועות ידיים.
תייר אירופאי שהבחין בהם ניצל את הזדמנות הפז שנקרתה בדרכו, שלף את הטלפון ומיהר לצלם את השניים. אפלק, שהיה מאחורי ההגה, נצפה כשהוא מניף את ידיו לכל עבר ואילו לופז הפנתה מדי פעם את מבטה לעברו אך שמרה על איפוק. "זה היה די ברור, לפי שפת הגוף של בן, שהוא מתוסכל ועצבני", סיפר התייר ל"דיילי מייל". "היו המון תנועות ידיים ובן נראה מאוד נסער בזמן שג'יי לו נראתה עצובה. הם היו כל כך שקועים בוויכוח שלא הסתכלו לצדדים אפילו פעם אחת".
סרטון הווידיאו של השניים מגיע פחות מ-24 שעות אחרי שאפלק נצפה כשהוא טורק את דלת רכבו בכעס, לאחר שאשתו נכנסה לרכב. הסרטון של השניים הפך לוויראלי והמעריצים החלו לדאוג: "בן פשוט אומלל בנישואים האלה", טענה מעריצה בטוויטר. "הוא תמיד נראה כאילו נמאס לו", כתב מעריץ נוסף, ואחר הוסיף: "הוא נמנע מלהסתכל על ג'יי לו - הם בוודאות בריב".
ביום רביעי האחרון הגיעו בני הזוג לפרמיירה של סרטה החדש של השחקנית - The Mother, וגם שם נראו השניים מתוחים. ברחבי הרשת מיהרו לפרש את שפת הגוף שלהם ולהביע דאגה לעתיד הזוגיות, אך מקורבים לזוג ניסו להרגיע וטענו כי הכל נמצא על מי מנוחות. "השמועות על כך שהם כל הזמן רבים - שקריות", אמר מקורב לשניים ל"דיילי מייל". "הם נמצאים במקום טוב להפליא והם מאוד אוהבים ותומכים אחד בשנייה".
3 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
"השמועות על כך שהם כל הזמן רבים - שקריות"
(צילום: Jon Kopaloff/GettyImages)
נזכיר כי באפריל 2022 וכמעט 20 שנה לאחר שנפרדו וביטלו את החתונה, לופז ואפלק התארסו בשנית. "זה סיפור אהבה יפהפה שקיבל הזדמנות שנייה. מעולם לא הרגשתי טוב יותר. אני מרגישה בת מזל ומאושרת וגאה להיות עם בן", אמרה לופז בריאיון לכתבת השער של People בפברואר של אותה השנה.
שלושה חודשים לאחר מכן מיסדו השניים את הקשר ונישאו בחתונה סודית בלאס וגאס. "עשינו זאת", כתבה לופז לצד תמונה מהאירוע. "האהבה יפהפייה, האהבה היא אדיבה ומסתבר שהאהבה היא גם סבלנית. סבלנית במשך עשרים שנה".
לופז הוסיפה: "זו הייתה החתונה הכי טובה שהייתה יכולה להיות. הלילה הכי טוב של חיינו. זה היה בדיוק מה שרצינו. טסנו לווגאס ועמדנו בתור להוצאת הרישיון ביחד עם עוד ארבעה זוגות, כולם במסע לעבר בירת החתונות של העולם".
3 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
אז הכל בסדר, כן?
(צילום: Jon Kopaloff/GettyImages)