5 צפייה בגלריה
קייל ריצ'רדס מאוריציו אומנסקי
קייל ריצ'רדס מאוריציו אומנסקי
היה ונגמר. קייל ריצ'רדס ומאוריציו אומנסקי
(צילום: Phillip Faraone/Getty Images)
קייל ריצ'רדס (54), כוכבת הריאליטי "עקרות בית אמיתיות", ובעלה ב-27 השנים האחרונות, סוכן הנדל"ן מאוריציו אומנסקי (53), נפרדו, כך דווח אמש (ב') בכל אתרי הרכילות מעבר לים, ובהמשך, הוציאה הכוכבת פוסט הבהרה: "בנוגע לשמועות שיצאו עלינו היום, כל הטענות לגירושים אינן נכונות. עם זאת, הייתה לנו שנה קשה, המאתגרת ביותר בנישואינו. שנינו אוהבים ומכבדים זו את זה מאוד ואף אחד מהצדדים לא עשה משהו שגוי".
בהצהרה המשותפת שנתנו השניים, הוסיפו וכתבו: "למרות שאנחנו תחת העין הציבורית, אנחנו מבקשים להיות מסוגלים לעבוד על הבעיות שלנו באופן פרטי. למרות שזה מבדר להעלות השערות - בבקשה, אל תספרו שקרים. תודה על האהבה והתמיכה".
5 צפייה בגלריה
קייל ריצ'רדס
קייל ריצ'רדס
"בבקשה, אל תיצרו סיפורים שקריים"
(צילום: אינסטגרם)
לפני שנמשיך נציין כי לאחרונה החלו לצוץ שמועות בדבר רומן שניהלה ריצ'רדס עם מורגן ווייד, זמרת קאנטרי בת 28. ואם זה לא מספיק, אותן שמועות טוענות כי השתיים עשו יחד קעקוע ואף מסתובבות עם טבעת זהה. על פי הדיווחים, השתיים החלו לבלות יחד לאחר שווייד הכירה לריצ'רדס את מאמן הכושר שלה ומאז הן צמודות זו לזו.
5 צפייה בגלריה
קייל ריצ'רדס מורגן ווייד
קייל ריצ'רדס מורגן ווייד
זה קורה? מורגן וויד וקייל ריצ'רדס
(צילום: אינסטגרם)
ולא רק ריצ'רדס תחת מתקפה: נזכיר כי בחודש אוגוסט האחרון שמועות בדבר רומן שניהל בעלה של קייל עם מעצבת האופנה דורית קמסלי - משתתפת נוספת ב"עקרות בית נואשות בוורלי הילס" - הציפו את אתרי הרכילות מעבר לים. את השמועה החליטה להפיץ היזמית דנה ווילקי, קולגה נוספת מתוכנית הריאליטי. "משהו לא בסדר איתך? או שאת פשוט כל כך אומללה שאין לך משהו יותר טוב לעשות?", הטיחה קמסלי בווילקי, לאחר שהאחרונה פרסמה תמונה מעוצבת בפוטושופ בה רואים את קמסלי ובעלה של קייל צמודים אחד לשנייה.
וזה ממשיך: "את פשוט אחד האנשים הכי צמאים לרכילות שפגשתי אי פעם. קייל ומאוריציו הם חברים שלנו והילדים שלי קוראים להם דוד ודודה. את חושבת שזה בסדר שהילדים שלי יצטרכו לשמוע את השקר הנורא הזה? אם זו הדרך היחידה שלך להרוויח כסף אז בסדר, אבל לפחות תהיי הוגנת ותפסיקי לפרסם סיפורים שקריים במיוחד שאת יודעת שאין שום אמת מאחורי זה. זה עצוב, פתטי ובסוף זה יינשך אותך בישבן בחזרה".
נציין כי קמסלי לא הייתה היחידה שניסתה להעמיד את ווילקי במקומה, עוקבים רבים של תוכנית הריאליטי התייצבו להגנתה של קייל והאשימו את ווילקי בחוסר כבוד. "שום דבר שיוצא לך מהפה לא אמין", כתב מעריץ אחד, ואחרת הוסיפה: "הפוסט שלך שקרי ופגע בכל כך הרבה ילדים. זה לא מצחיק".
5 צפייה בגלריה
קייל ריצ'רדס מאוריציו אומנסקי
קייל ריצ'רדס מאוריציו אומנסקי
את האמת, מי בגד במי?
(צילום: Gregg DeGuire/Getty Images)
"קייל ומאוריציו אכן פרודים כבר זמן מה - אבל הם עדיין חיים תחת אותה קורת גג", סיפר מקורב לזוג ל-People Monday. "הם נשארו חברים טובים והם מבינים מה צפוי להיות להם ולבני משפחתם".
בשנת 1994 הכירה ריצ'רדס סוכן הנדל"ן, שמהר מאוד הפך להיות בעלה השני. השניים נישאו בינואר 1996 והביאו לעולם שלוש בנות: אלקסיה (27), סופיה (23) ופורטיה (15). בנוסף, אומנסקי מתפקד כאביה החורג של פארה אלג'ופרה (34), בתה של ריצ'רדס מנישואיה הראשונים לגורייש אלג'ופרה.
5 צפייה בגלריה
קייל ריצ'רדס מאוריציו אומנסקי
קייל ריצ'רדס מאוריציו אומנסקי
קייל, מאוריציו ושלוש בנותיהם
(צילום: Tommaso Boddi/Getty Images)