3 צפייה בגלריה
מפורסמים שהפכו לקורס
מפורסמים שהפכו לקורס
לא תיאלץ לשלם. ליידי גאגא
(צילום: Gettyimages)
ליידי גאגא קיבלה בשורות משמחות מבית המשפט, שאולי היו אמורות להיות ברורות לרוב האנשים - מלבד אלו שברשותם ראש קרימינלי כנראה.
בית המשפט בלוס אנג'לס קבע השבוע שהזמרת לא תיאלץ לשלם 500 אלף דולר, אותם הבטיחה כפרס למי שיסייע בהשבת כלביה שנחטפו בשנת 2021. מי שהחזירה את הכלבים הייתה אישה בשם ג'ניפר מקברייד (53), שלאחר מכן התברר שהייתה מעורבת בעצמה בחטיפה.
ובכן, לא רק שמקברייד לא חשה חרטה מיוחדת בנושא אלא שלאחר שהבינה שליידי גאגא לא מתכוונת להעניק לה את הכסף, היא תבעה אותה בגין הבטחת שווא והונאה. עורך דינה טען שהכוכבת הצהירה שתעניק את הפרס למסייעים - "ללא שאלות", והפרה את הבטחתה בכך שסירבה לתת אותו למקברייד. הוא אף האשים את הזמרת בכך שהבטיחה את הפרס רק כדי שתוכל להאשים את המסייעים במעורבות בחטיפה ומעולם לא התכוונה לשלם להם.
השופטת לא התרשמה מטענותיה של התובעת וכינתה את התביעה "מיותרת לחלוטין". היא אף הזכירה שמקברייד הואשמה בשנה שעברה בגין קבלת רכוש גנוב (כלומר הכלבים של גאגא) ולא ערערה על ההאשמות. לכן אמרה השופטת, "התובעת אינה זכאית להרוויח ממעשיה הלא חוקיים על ידי כך שתתלונן על פרצה בחוזה".
3 צפייה בגלריה
ליידי גאגא
ליידי גאגא
ליידי גאגא והכלבים
(צילום: אינסטגרם)
מקברייד הגישה את התביעה בחודש פברואר האחרון ודרשה מהכוכבת לשלם לה את הפרס בנוסף ל-1.5 מיליון דולר נוספים כפיצויי נזקים. היא ניסתה לטעון שלא הייתה מעורבת בחטיפה ושלקחה את הכלבים מהחוטפים "על מנת להשיב אותם". בית המשפט לא קיבל את דבריה ובחודש יולי נתן לה זמן נוסף כדי לשנות את טיעוניה ולהבהיר את עמדתה. כעת פסקה השופטת, הולי ג'יי פוג'י, שמקברייד כשלה במשימה, שתביעתה נדחתה באופן סופי ושהיא לא תוכל לתבוע שוב את הכוכבת.
מקרה החטיפה המדובר התרחש בפברואר 2021, בזמן שהדוגווקר של שלושת הכלבים של גאגא, ריאן פישר, טייל איתם ברחוב. החוטפים תקפו את פישר, ירו בו וגנבו שניים מהכלבים. גאגא עצמה שהתה באותו הזמן באיטליה במהלך צילומי סרט. זמן קצר לאחר מכן השיבה מקברייד, שיצאה באותו הזמן עם אחד החוטפים, את הכלבים למשטרה וסיפרה שמצאה אותם קשורים. במשפט שנערך לה בשנה שעברה היא קיבלה מאסר על תנאי. ג'יימס ג'קסון, שהיה מעורב בחטיפה עצמה והיה זה שירה בפישר, נידון ל-21 שנות מאסר.
3 צפייה בגלריה
ליידי גאגא
ליידי גאגא
ליידי גאגא
(צילום: אינסטגרם)