5 צפייה בגלריה
אפטר פארטי אוסקר
אפטר פארטי אוסקר
הכתובת הייתה על הקיר. נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה
(צילום: Gettyimage)
נטלי פורטמן (42) ובעלה, הכוריאוגרף בנג'מין מילפייה (46), נפרדו - כך דיווח הערב (ב') מגזין Us Weekly. הפרידה מגיעה שבועות ספורים לאחר שמגזין צרפתי דיווח כי מילפייה בגד בפוטרמן עם כוכבת צרפתייה צעירה בשם קמיל אטיין. "לאחר שפורסמו החדשות על הרומן שלו, נטלי ובנג'מין ניסו לעבוד על הנישואים שלהם - אבל כרגע הם פרודים", כך אישר מקורב לשניים למגזין.
מוקדם יותר החודש ואחרי תקופה ארוכה של שמועות בדבר הנישואים שלהם, פורטמן נתפסה בעדשת המצלמה באירוע Angel City FC שבסידני - כשהיא ללא טבעת הנישואים שלה. לשניים יש שני ילדים משותפים, אלף (12) ועמליה (6).
5 צפייה בגלריה
נטלי פורטמן
נטלי פורטמן
שום זכר לטבעת
(צילום: Hanna Lassen/Getty Images)
בחודש יוני האחרון אתר הרכילות הצרפתי Voici פרסם פרטים על הרומן של מילפייה ובאייטם שעלה כמה שעות אחרי חשף גם את זהותה של המאהבת. על פי האתר, מילפייה וקמיל אטיין הכירו באופרה הלאומית של פריז, שם הוא עבד במשך שנים בתור מנהל המחול. למרות שהוא התפטר לפני כשנתיים, מקורות יודעי דבר טוענים כי הוא עדיין בקשר הדוק עם המקום - וכאמור, הצוות.
עוד פורסם כי פורטמן גילתה על הרומן של בעלה בחודש מרץ האחרון, אך מקורב לשחקנית מסר כי היא עדיין מחוייבת לנישואים שלה, למרות הבגידה. "נטלי מאמינה שהרומן של בנג'מין היה קצר, טיפשי וחסר חשיבות", מסר המקורב למגזין. "נטלי הושפלה מהשמועות אך בכל זאת הייתה נחושה בדעתה לבדוק האם היא מסוגלת לבנות את האמון שלה בבעלה מחדש, הכל כדי שהילדים שלהם לא יגדלו בבית 'הרוס'".
מקור אחר דווקא טען כי פורטמן לא ידעה לומר האם היא ובעלה יוכלו לשקם את מערכת היחסים שלהם בעקבות הבגידה. "כרגע הם מדברים על זה ומנסים לעבוד על זה למען הילדים", אמר והוסיף כי מילפייה מתחרט על מעשיו.
5 צפייה בגלריה
קמיל אטיין
קמיל אטיין
בתמונה: המאהבת, קמיל אטיין
(צילום: Kristy Sparow/GettyImages)
נציין כי רק בחודש יולי האחרון ולקראת צאתו של "כרמן", סרט ראשון בבימויו שמבוסס על האופרה המפורסמת, התראיין מילפייה ל-ynet ודיבר על הזוגיות עם פורטמן. "אני חושב שיש לנו הרבה תחומי עניין משותפים. גם אם יש דברים שאנחנו לא מסכמים לגביהם, אנחנו מדברים עליהם וחולקים אותם", אמר. "ברור שההשראה היא דו-כיוונית וזו הסיבה שאנחנו כל כך הרבה זמן ביחד. וההשראה ההדדית הזאת וחילופי הרעיונות היא משהו חשוב לכל נישואים מוצלחים אני חושב".
5 צפייה בגלריה
בימים יפים יותר
בימים יפים יותר
בימים יפים יותר
(צילום: Backgrid)
פורטמן ומילפייה הכירו על הסט של "ברבור שחור" בשנת 2009, אז החל הרומן של השניים. ביוני 2011 נולד בנם הבכור אלף ושנה לאחר מכן, באוגוסט 2012 השניים התחתנו בטקס יהודי בקליפורניה.
בינואר 2014 נחשף כי מילפייה החל תהליך גיור למען ובהשראת אשתו, ושלוש שנים מאוחר יותר השניים הרחיבו את התא המשפחתי והביאו לעולם את בתם השנייה, עמליה.
5 צפייה בגלריה
נטלי פורטמן בנג'מין מילפייה
נטלי פורטמן בנג'מין מילפייה
יעשו הכל בשביל הילדים
(צילום: Backgrid)