ג'סטין טימברלייק נמצא בתחילתו של קאמבק ויש לו לפחות מעריצה אחת לא צפויה: האקסית המיתולוגית בריטני ספירס.
הזמר הוציא בשבוע שעבר את השיר Selfish, סינגל ראשון מתוך אלבומו החדש, אבל התגובות ברחבי הרשת לא היו בדיוק אלו שהוא קיווה להן. במקום להאזין לשיר החדש ולהקפיץ אותו לצמרות המצעדים, הגולשים ומעריציה המושבעים של ספירס הוציאו מהארכיון את השיר שלה בעל אותו השם שיצא לפני כ-13 שנה - לא מוכר במיוחד שנכלל רק במהדורה המיוחדת של אלבומה השביעי Femme Fatale - והפכו אותו ללהיט ויראלי. עד מהרה, השיר של ספירס עקף את זה של טימברלייק במצעדי המכירות והיה די ברור איזה מהשירים הקהל מעדיף.
אבל מי פחות התלהבה מהתחרות? מסתבר שספירס. הבוקר (ב') היא שיתפה את הופעתו של טימברלייק בתוכנית האירוח של ג'ימי פאלון וכתבה: "אני רוצה להתנצל על חלק מהדברים שכתבתי בספר שלי. אם פגעתי במישהו שאכפת לי ממנו, אני מתנצלת מעמקי נשמתי. אני גם רוצה להגיד שאני מאוהבת בשיר החדש של ג'סטין טימברלייק Selfish. הוא ממש טוב ואיך זה שכל פעם שאני רואה את ג'סטין וג'ימי ביחד אני צוחקת כל כך?".
ספירס אפילו פרגנה לשיר חדש נוסף של טימברלייק, Sanctified, איתו הוא הופיע ביום שבת בתוכנית Saturday Night Live, והוכיחה שהיא ממש עוקבת אחרי הקריירה של האקס.
2 צפייה בגלריה
דווקא מפרגנת. בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק
דווקא מפרגנת. בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק
דווקא מפרגנת. בריטני ספירס וג'סטין טימברלייק
(gettyimages)
בשנה שעברה יצא ספרה האוטוביוגרפי של ספירס, The Woman in Me, שהפך לרב מכר גדול שבו היא כתבה בין היתר על הזוגיות שלה ושל טימברלייק, סיפרה שעברה הפלה בעידודו מכיוון שלא רצה להפוך לאבא, שבגד בה עם אישה אחרת ושניצל את הקשר והפרידה שלהם על מנת לקדם את הקריירה שלו. למרות זאת, לאורך השנים ספירס דווקא פירגנה לו, כתבה באינסטגרם שהיא אוהבת את שיריו ופרסמה סרטונים שלה רוקדת לצלילי השירים שלו.
לפני כשלוש שנים, לאחר שסיפור חייה של ספירס עלה לכותרות הודות לסרטים דוקומנטריים שנעשו על תנאי האפוטרופסות שבה הייתה נתונה, טימברלייק לקח אחריות על מעשיו והתנצל באינסטגרם: "אני מבין שלא נהגתי כראוי ושהרווחתי ממערכת שמקדשת שוביניזם וגזענות", כתב בין היתר.
2 צפייה בגלריה
מערכות יחסים בריטני ספירס
מערכות יחסים בריטני ספירס
בריטני כפרה, ממש אין לך על מה להתנצל
(צילום: Gettyimage)