2 צפייה בגלריה
כריסי טייגן
כריסי טייגן
כריסי טייגן
(צילום: אינסטגרם)
כריסי טייגן פרסמה אמש (א') תמונת עירום של עצמה באמבטיה – אבל בניגוד למה שאולי תחשבו, מדובר בתמונה מרגשת על טהרת האימהות ואפשר גם לכנות אותה תמונת ביוטי לא שגרתית.
טייגן נראית בתמונה רוחצת את בתה אסתי מקסין בת ה-3 חודשים. לצד התמונה, היא כתבה טקסט קצר ומעצים על הפגמים (כביכול) שבגופה: "שד אחד שאיכשהו נופל הצידה וצלקות סגולות וישנות, אבל את מושלמת מדי מכדי להיות מוטרדת בגלל זה".
בנוסף היא שיתפה בסטורי תמונות של התינוקת עם ידה בפיה וכתבה: "התינוקת מגלה את האצבעות".
יותר ממיליון וחצי גולשים עשו לייק לתמונה החשופה של טייגן ורבים פירגנו בתגובות: "זה לא מה שאנחנו רואים כשאנחנו מסתכלים על התמונה היפהפייה הזו", הגיבה אחת הגולשות וזכתה לאלפי לייקים. "הגוף המשתנה שלנו מזכיר לנו את החיים שיצרנו, הוא מזכיר לנו את כל מה שיש לנו", כתבה אמא אחרת וצברה גם היא אלפי לייקים לתגובתה. עוד אחת כתבה: "צלקות החיים של אמא ואישה יפהפייה. זו הוכחה לכך שאנחנו חזקות, אמיצות וטובות. תתגאי בהן". נוספת כתבה: "אנחנו תותחיות, בגלל שאנחנו נושאות את האנשים הקטנים והמושלמים האלו".
בין המגיבות והמלייקקות היו גם כמה חברות מפורסמות גם לילי ג'יימס, דמי מור, טיפאני תיסן, קיילי קווקו, ג'ני גארת', אמריקה פררה, וויטני קמינגס, קלי רולנד וביזי פיליפס.
לטייגן ובעלה ג'ון לג'נד (44) יש 3 ילדים: לונה (7), מיילס (4) ואסתי, שנולדה בחודש ינואר. ילדם הרביעי - ג'ק, נולד למרבה הצער בלידה שקטה לפני כ-3 שנים. לפני כשנה שיתפה טייגן שהיא נמצאת בתהליך של הפריה חוץ גופית, וסיפרה על הקשיים שכרוכים בכך: "הזריקות לא מטרידות אותי אבל הנפיחות נוראית, ולכן אני מבקשת מכם להפסיק לשאול אותי אם אני בהיריון. אני יודעת ששואלים אותי את זה בהתרגשות ומתוך כוונה טובה, אבל זה מבאס לשמוע מכיוון שאני בדיוק ההפך מלהיות בהיריון". למרבה השמחה – כמה חודשים לאחר מכן היא בישרה שהנסיונות הצליחו ושהיא ולג'נד מצפים לילדם הרביעי.
טייגן אמרה לאחרונה למגזין People שבשלב הזה היא כבר די מתורגלת בכל מה שקשור לאימהות: "מבחינת הביטחון העצמי שלי, זה כבר הרבה יותר קל והאמת שלרוב הביטחון הוא מה שחשוב. את כבר לא לחוצה ודואגת כל כך, וגם פחות אכפת לך מה אחרים חושבים". היא הוסיפה: "אני כבר לא מקבלת עצות לגבי הורות כמו פעם ואני לא מוכנה שיעבירו עליי ביקורת. הרבה אנשים חושבים שהם יודעים הכל, אבל כשיש לך 3 ילדים את כבר יודעת מה את עושה. ראינו כבר הכל, התמודדנו עם הכל, הייתה לנו בוהן שכמעט יצאה מהמקום, עצמות שבורות, ראינו הכל. זה בסדר".
2 צפייה בגלריה
כריסי טייגן ג'ון לג'נד
כריסי טייגן ג'ון לג'נד
ילד שלישי זה כבר קלי קלות? כריסי טייגן, ג'ון לג'נד והילדים
(צילום: אינסטגרם)