4 צפייה בגלריה
מערכות יחסים בריטני ספירס
מערכות יחסים בריטני ספירס
רק צרות הוא עושה לה. בריטני ספירס וקווין פדרליין
(צילום: Gettyimage)
בזמן שבריטני ספירס מתאוששת ומתרגלת לחיים שאחרי האפוטרופסות שנכפתה עליה בידי אביה – בעלה לשעבר ואב שני ילדיה, קווין פדרליין, ממשיך למצוא דרכים להישאר בכותרות, והנסיבות לא מחמיאות במיוחד.
לפדרליין בן ה-45 יש 6 ילדים מ-3 נשים שונות: קורי (20) וקיילב (18) מבת זוגו לשעבר השחקנית שאר ג'קסון, שון פרסטון (17) וג'יידן (16) מספירס ועוד שתי בנות, ג'ורדן (12) ופייטון (9), עם אשתו הנוכחית ויקטוריה פרינס (40).
לאחרונה נודע שבית ספר נוצרי-פרטי בו לומדות שתי הבנות הצעירות, תובע את פדרליין ופרינס על סכום של 15 אלף דולר בטענה שלא שילמו את שכר הלימוד עבור בנותיהם. לפי אתר Page Six, בית הספר טוען שבני הזוג הפרו את החוזה עליו חתמו בשנת 2018, עם תחילת לימודיהן של הבנות: "לא שילמו עבור שירותים שסופקו להם מראש, לפי בקשתם והתעקשותם", נכתב במסמכי התביעה.
עוד טוען בית הספר שפנה אל השניים בבקשה לשלם, אך "הם סירבו שוב ושוב להסדיר את יתרת החוב שלהם". בנוסף לשכר הלימוד המבוקש, דורש בית הספר מבני הזוג לשלם גם 10 אחוז עמלות עבור כל שנת לימודים החל משנת 2019, בנוסף למימון הוצאות המשפט.
4 צפייה בגלריה
קווין פדרליין
קווין פדרליין
קווין פדרליין והילדים
(צילום: אינסטגרם)
עד כה לא התקבלה תגובתם של פדרליין ופרינס – הם כנראה עסוקים בהכנות לקראת המעבר שלהם. מוקדם יותר השבוע בישרו מדורי הרכילות שבני הזוג מתכננים להעתיק את מקום מגוריהם מלוס אנג'לס להוואי – אך לא הצליחו לקבל אישור מספירס. מכיוון שילדיהם המשותפים שלה ושל פדרליין עדיין קטינים, ספירס צריכה לאשר לאביהם לעבור לגור איתם במדינה אחרת, ולפי עורך דינו של פדרליין מארק וינסנט, ספירס לא נענתה לבקשה למרות שפדרליין פנה אליה בעניין כבר לפני כחודש והבהיר לה שיש לחץ של זמן מכיוון שהמעבר מתוכנן ל-1 באוגוסט, אז אמורה פרינס להתחיל שם עבודה חדשה: "מדובר בהזדמנות טובה עבור קווין ואשתו, וגם הילדים רוצים לעזוב את אזור לוס אנג'לס", אמר עורך הדין וינסנט. בנוסף הזכיר וינסנט שלפדרליין יש חזקה מלאה על הילדים, ושספירס לא ראתה את ילדיה כבר למעלה משנה (מתוך בחירה של הילדים, יש לציין).
וינסנט אף איים שאם ספירס לא תגיב עד סוף השבוע הקרוב – הוא יפנה לבית המשפט. ובכן, הצעד הקיצוני הזה ייחסך ממנו, מכיוון שעורך דינה של ספירס מתיו רוזנגרט הודיע שהיא נתנה לפדרליין ולבניה את האישור המיוחל. רוזנגרט אף תקף את פדרליין ועורך דינו כשאמר שהפציר בהם "לשמור על פרטיותם והגינותם של כל הצדדים המעורבים לרבות הילדים". הוא הוסיף: "חששתי מהעניין מכיוון שהלקוח שלך הפר את פרטיותם, כמו גם את פרטיותה של בריטני, כשפירסם סרטונים שלה ושל הילדים והתראיין איתם לתוכנית רכילות בטלוויזיה".
התוכנית המדוברת כללה ריאיון עם פדרליין והילדים בו סיפרו על יחסיהם עם הזמרת, העבירו עליה ביקורת וחשפו פרטים אישיים על התנהלותה איתם. המשדר זכה להרבה ביקורת ותרעומת מצד הצופים וכלי התקשורת, נגנז בארה"ב אך שודר באוסטרליה.
4 צפייה בגלריה
קווין פדרליין
קווין פדרליין
קווין פדרליין
(צילום מסך)
עוד אמר רוזנגרט: "כמו כן התאכזבנו לגלות שדיברת על הנושא עם כלי התקשורת, ובכך יצרת דרמה לא נחוצה וסכסוך מזויף. כשהתקשרתי אליך אתמול להביע את כעסי בעניין, הכחשת את הדברים. כנראה שלא ידעת שהכתבה שפורסמה באתר TMZ באותו יום כללה ציטוטים ישירים שלך". עוד אמר רוזנגלט שהריאיונות של קפלן "לא נעשו מתוך רצון טוב" והיו "לא מכובדים, שפלים ולא נחוצים".
רוזנגלט לא הסתפק בדברים אלו והמשיך לתקוף את עורך דינו של פדרליין כשאמר: "האירוניה היא שכשפנית אלינו לפני כחודש, טענת שמטרת המעבר להוואי היא 'לגונן על הילדים מפני כלי התקשורת החטטניים'. זו מטרה נעלה. אך הריאיונות שנתת מאז כלל לא הגנו על פרטיותם, אלא הגדילו את עניין התקשורת בנושא".
הוא סיים את דבריו במחמאות ללקוחה שלו: "היא כוכבת אהובה ומכובדת בידי מיליונים ברחבי העולם, אמא תומכת ואוהבת, למרות המרחק שלה מילדיה".
בעוד שבנה הבכור של ספירס צפוי לסיים את לימודי התיכון שלו עוד לפני המעבר, בנם הצעיר ימשיך את לימודיו במגוריהם החדשים.
אגב, בהוואי תשלומי המזונות עבור ילדים שרשומים ללימודים גבוהים נמשכים עד גיל 23 - ולא 18 כפי שנהוג במקומות אחרים. גולשים ברשת טוענים שזו הסיבה שפדרליין ואשתו החליטו לעבור לשם, מכיוון שאם היו נשארים בלוס אנג'לס, החל מעוד שנתיים ספירס לא הייתה מחויבת לשלם יותר מזונות עבור שני הילדים.
4 צפייה בגלריה
בריטני ספירס
בריטני ספירס
בריטני ספירס והילדים
(צילום: אינסטגרם)