השיר "סאמרטיים סאדנס" כנראה פחות רלוונטי ללנה דל ריי כרגע: אתמול (ה') היא התחתנה עם בן זוגה, מדריך הטיולים ג'רמי דופרן - חודש בלבד אחרי שנודע שהם יוצאים ביחד.
השניים התחתנו אתמול בלואיזיאנה, במפרץ שבו דופרן מעביר את סיורי השייט שלו, שבאחד מהם גם הכיר את אשתו הטרייה.
אתר Daily Mail הגדיל לעשות, הצליח לצלם את החתונה מהאוויר ופרסם קטעי וידאו ותמונות של הזמרת בשמלת חתונה צועדת עם אביה לכיוונו של החתן.
דל ריי ובעלה הטרי וויתרו על חתונה יוקרתית ונוצצת, והסתפקו באירוע צנוע יחסית. אחרי הטקס, האורחים עברו לנמל הציבורי הסמוך, שבו הציבו שולחנות ואוהלים. מלבד אביה של דל ריי, בחתונה נכחו גם אמה פטרישיה אן, אחותה קרוליין ואחיה צ'ארלי.
שמועות על חתונה מתקרבת של בני הזוג החלו בתחילת השבוע, כשנודע שהם הוציאו רישיון נישואים. לא היה ברור מתי יתרחש היום המיוחד אך כפי שניתן לראות, השניים לא בזבזו זמן ומיהרו לעשות את הצעד הבא והחשוב.
השניים נפגשו לראשונה בשנת 2019 כשדל ריי לקחה חלק באחד מהסיורים של דופרן, אך ככול הידוע הם הפכו לזוג רק לאחרונה. לפני כחודש הם נצפו ביחד לראשונה באנגליה ולאחר מכן תועדו מבלים כזוג כמה פעמים נוספות.
3 צפייה בגלריה
לנה דל ריי
לנה דל ריי
מי חשב שתתחתנו יום אחד? לנה דל ריי וג'רמי דופרן, בשנת 2019
(צילום: אינסטגרם)
מקורב סיפר לאתר Daily Mail: "לנה רצתה לעשות סיור שייט כי זה עניין גדול בלואיזיאנה, אבל היא לא ציפתה להתאהב במדריך. כשהיא הייתה באיזור בחודש מאי האחרון, שניהם היו רווקים ונוצר ביניהם קשר. הוא ניצל את ההזדמנות, הציע לה לצאת איתו ומאז הם ביחד. היא אוהבת גברים מבוגרים יותר".
כשנודע על הקשר הטרי שלהם, הגולשים לא הסתירו את מורת רוחם ומצאו סיבות מעט תמוהות להתלונן עליהן: "אני לא נרגע מהעובדה שככה נראה בן הזוג החדש של לנה דל ריי. ג'רמי, גרוש פלוס שניים, מדריך סיורי שייט בלואיזיאנה. זו אישה שהטעם שלה בגברים הוא פרפורמנס ארט", צייץ גולש, ואחר כתב: "לא יכול לדבר עכשיו, חייב לברר אם זה באמת החבר החדש של לנה דל ריי". אחד נוסף היה בוטה יותר: "לנה דל ריי סועדת עם החבר החדש והמכוער שלה בלונדון".
נישואים זוגיות הכנסה רלוונט
ובין כל הטינופים, היו גם כמה מפרגנים: "החדשות הטובות הן שהוא לא צריך להיות מושך בעיני אף אחד אלא רק בעיניה. אני שמחה שהיא מאושרת".
יש לציין שגם מקורביה של דל ריי חששו, אבל מסיבות לגיטימיות יותר: "החברים ואנשי הצוות שלה חשבו שהוא עלול לנצל אותה, אבל העסקים שלו מצליחים והוא לא רוצה או צריך את הכסף שלה", אמר מקורב והוסיף: "הם רואים שהוא מתייחס אליה כמו שצריך והוא לא דורש ממנה הרבה. הוא נותן לה את מה שהיא מחפשת בבן זוג והוא מאוד רומנטי".
3 צפייה בגלריה
לנה דל ריי
לנה דל ריי
הגולשים פחות התלהבו
(צילום: אינסטגרם)
אלו נישואיה הראשונים של הכוכבת (ונאחל לה כמובן שגם היחידים), בעוד שדופרן הוא גרוש פלוס שני ילדים. יחד עם זאת, בעבר היא כבר הייתה קרובה לחתונה עם כמה וכמה בני זוג: בשנת 2013 היו שמועות שהיא מאורסת לבן זוגה דאז המוזיקאי בארי ג'יימס אוניל, אך הם נפרדו כשנה לאחר מכן. לאחר מכן היא יצאה עם פרנצ'סקו קרוזיני, העורך דאז של "ווג איטליה", הראפר ג'י איזי וכוכב הריאליטי שון לרקין.
בהמשך היא הייתה עם המוזיקאי קלייטון ג'יימס, שגם איתו התארסה לפי הדיווחים, אך הם נפרדו ואחריו היא יצאה עם המוזיקאים ג'ק דונהיו ואוון וויניקר.
3 צפייה בגלריה
 לנה דל ריי
 לנה דל ריי
העיקר שאת מאושרת!
(צילום:Gettyimages IL/ Amy Sussman)