3 צפייה בגלריה
אדל ריץ' פול
אדל ריץ' פול
חתן וכלה. אדל וריץ' פול
(צילום: Kevin Mazur/Getty Images)
הזמרת אדל (35) אישרה במהלך הופעה של אלן קאר כי היא ובן זוגה בשנים האחרונות, ריץ' פול, מיסדו את הקשר ונישאו. "הייתי במופע של אלן קאר בלוס אנג'לס ואדל הייתה בקהל", סיפר אחד הצופים שנכח. "אלן שאל אם מישהו התחתן לאחרונה ואדל צעקה שהיא".
צופה נוסף שהיה נוכח במופע סיפר את אותה הגרסה בדיוק ואף הוסיף כי אדל ישבה ממש מאחוריו יחד עם עוד חברה, כשצוות האבטחה של הזמרת נכנס לעיתים רק כדי להביא לה חטיפים. "לא עניין אותה שאנשים ידעו שהיא שם".
3 צפייה בגלריה
אדל ריץ' פול
אדל ריץ' פול
"איך אתה עם הכינוי בעלולי?"
(צילום: Harry How/Getty Images)
פול ואדל מנהלים זוגיות צמודה כבר קרוב לשנתיים. בחודש אוקטובר האחרון נשאל סוכן השחקנים לגבי השמועות בדבר מיסוד הקשר של השניים והסתפק בלהחמיא לבת זוגו. "היא נהדרת", הכריז. "אני במקום טוב, אנחנו במקום טוב, שמח. היא מדהימה, היא הייתה מדהימה עבורי, היינו מדהימים אחד בשביל השנייה".
שמועות על הנישואים הסודיים צצו בחודש ספטמבר האחרון, במהלך מופע של הזמרת בלאס וגאס, כשמעריצה מהקהל צעקה לכיוון אדל "האם תחתני איתי?", ואדל ענתה: "אני לא יכולה, אני סטרייטית ואהובי, בעלי, כאן".
אדל ופול נפגשו לראשונה במסיבה של חבר משותף לפני כמה שנים, אך הפכו לזוג רק לאחר שהזמרת התגרשה לפני כשנתיים. הם נצפו לאחר מכן ביחד במספר אירועים פומביים ואישרו את הזוגיות באופן רשמי כמה חודשים מאוחר יותר, בספטמבר 2021, בעזרת פוסט אינסטגרם.
במאי 2022 הם לקחו את מערכת היחסים שלהם צעד נוסף קדימה כשעברו לגור ביחד – וגם על כך בישרו באינסטגרם, בעזרת תמונה שבה הם נראים עומדים מחוץ לביתם החדש, אוחזים במפתחות. "הזמן עף", כתבה אדל, וזכתה ליותר מ-5 מיליון לייקים.
בפברואר 2023 דיווחו אתרי הרכילות בעולם כי השניים התארסו. "מעולם לא הייתי מאוהבת בצורה כזו. אני אובססיבית אליו. אני בהחלט רוצה עוד ילדים", אמרה בריאיון למגזין ELLE. לזמרת ילד אחד, אנג'לו, בנה מנישואיה הקודמים לסיימון קונקי. השניים התגרשו בשנת 2021 אחרי 3 שנות נישואים ו-10 שנות זוגיות.
3 צפייה בגלריה
אדל ריץ' פול
אדל ריץ' פול
ברכות לזוג הטרי
(צילום: GettyImages)