6 צפייה בגלריה
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
ג'ניפר לופז
(צילום: אינסטגרם)
ארבעה חודשים חלפו מאז שג'ניפר לופז ובן אפלק החליפו נדרים והפכו את סיפור האהבה שלהם לרשמי, וכעת בריאיון למגזין "ווג", הכוכבת מדברת על החיים לצידו של אפלק ועל הגאווה שהרגישה כששינתה את שמה ולקחה את שם משפחתו. "אנשים עדיין יקראו לי ג'ניפר לופז, אבל שמי החוקי יהיה גברת אפלק כי אנחנו מחוברים. אנחנו בעל ואישה. אני גאה בזה". כשנשאלה לופז מדוע לא רצתה שאפלק יהיה זה שייקח את שם המשפחה שלה, ענתה כי "אין בזה שום רומנטיקה". לופז הוסיפה: "זה מרגיש כאילו זה יהיה מהלך כוחני. אני מאוד שולטת בחיי ובגורל שלי ומרגישה מועצמת כאישה וכאדם. אני יכולה להבין שלאנשים יש את הרגשות השונים שלהם לגבי זה, וזה בסדר. אבל אם אתה רוצה לדעת מה אני מרגישה - אז אני מרגישה שזה רומנטי".
בגיל 53 ועם הילה זוהרת מעליה, לופז מגיעה לסט הצילומים מלאת ביטחון. בשנה האחרונה כיכבה לופז על המסך הגדול בסרט "חתונה בהפתעה" לצידו של אוון וילסון וגם בסרט דוקומנטרי על חייה. היא רגילה למצלמות ומוכנה לקראת כל השאלות. "בתחילת דרכי הייתי בדעה שאני יכולה להגיד ולעשות הכל. הייתי מהברונקס, ומי לא אמר מה שהוא חושב שם?" סיפרה ג'יי לו והודתה שמהר מאוד גילתה שזה לא המצב ואת החוויה הקשוחה עם התקשורת עברה בפרק הראשון של הזוגיות שלה עם אפלק, לפני עשרים שנה. "היינו כל כך צעירים וכל כך מאוהבים באותה התקופה. היינו חסרי דאגות, בלי ילדים. כלום. פשוט חיינו את החיים שלנו. לא הרגשנו שאנחנו צריכים להתחבא או להיות דיסקרטיים, פשוט חיינו ונהנו מכל רגע - ומסתבר שזה פשוט חזר אלינו בבומרנג. היו הרבה עניינים מתחת לפני השטח, אנשים שלא רצו שנהיה יחד. אנשים שחשבו שאני לא האישה המתאימה עבורו".
6 צפייה בגלריה
מאוהבים כמו לפני 20 שנה. בן אפלק וג'ניפר לופז
מאוהבים כמו לפני 20 שנה. בן אפלק וג'ניפר לופז
מאוהבים כמו לפני 20 שנה. בן אפלק וג'ניפר לופז
(צילום: Mega)
נעצור לרגע כדי להזכיר כי מערכת היחסים בין לופז לאפלק החלה לראשונה בשנת 2001, אז נפגשו השניים על הסט של הסרט "אהבה מחוץ לחוק", והקליק היה מיידי. לופז הייתה נשואה בשעתו לבעלה השני, הרקדן כריס ג'אד, אך השניים לא הצליחו להתכחש לכימיה ביניהם. "הרגשתי כאילו... אוקיי, זה זה!" אמרה בריאיון עבר למגזין People.
את הגט מג'אד קיבלה לופז רק בשנת 2003 אך הרומן שלה ושל אפלק כבר היה בשיאו. "זה התחיל לקרות בינינו בדיוק עם לידתם של הצהובונים וזה היה בקטע של 'אלוהים ישמור', היה עלינו המון לחץ", סיפרה. בנובמבר 2002 אפלק כרע ברך והציע ללופז נישואים. השניים היו אמורים להחליף נדרים בטקס עמוס סלבס ב-14 בספטמבר 2003, אך ארבעה ימים בלבד לפני התאריך המיוחל, החתונה בוטלה בטענה של יותר מדי תשומת לב תקשורתית. "בשל הסיקור התקשורתי המוגזם סביב החתונה שלנו החלטנו לדחות את המועד. כשמצאנו את עצמנו שוקלים ברצינות להעסיק שלוש כלות 'מזויפות'' ולמקם אותן בשלוש נקודות שונות, הבנו שמשהו לא בסדר", כך מסרו בהצהרה הרשמית בשעתו. את דרכם זה לזרועותיה של זו מצאו השניים לפני שנה וחצי. תחילה הם ביקרו אחד את השנייה בפרטיות ביתם, אך לבסוף הקשר נחשף ויצא לאור. "אף פעם לא התחמקתי מהעבודה שתמיד הרגשתי שהייתה שם אהבה אמיתית. אנשים בחיי יודעים שהוא אדם מאוד מיוחד עבורי, וכשהתחברנו שוב מחדש הרגשות האלה היו עדיין מאוד אמיתיים".
לופז סיפרה כי גם היא וגם אפלק היו המומים מכך שהצליחו לשחזר את האהבה שלהם ולזכות בסוף מהאגדות. "שנינו איבדנו אחד את השנייה ואז מצאנו. לא צריך להכפיש שום דבר שקרה בין לבין כי גם כל הדברים האלה היו אמיתיים. כל מה שרצינו אי פעם זה להגיע למקום של שלווה בחיינו, מקום שבו נוכל לחוות את האהבה שהייתה שהיינו מאוד צעירים ואת תוהה אם תוכלי לקבל את זה שוב. אם זה קיים ואמיתי. אלה שאלות שכולם שואלים את עצמם. את עוברת מערכות יחסים ומחפשת, מתחברת, מתנתקת - זה כמו קרוסלה, רכבת הרים. ואז הכל מסתדר. המסע הזה הוא התעלומה של החיים".
6 צפייה בגלריה
זכו בסוף מהאגדות
זכו בסוף מהאגדות
זכו בסוף מהאגדות
(צילום: onthejlo.com)
בריאיון סיפרה הזמרת על המסע שעברה בשנים האלה ללא אפלק, על דרכה כאמא לתאומים, ההצלחה המוזיקלית וההבנה שהקהל שלה צריך יותר מגע אנושי ממנה. "זה היה כזה 'וואו, כל מה שהייתי צריכה זה להיות אני?'" אמרה והתייחסה לתוכנית "אמריקן איידול", שם שימשה כשופטת וכאמור חשפה צד יותר נגיש. "מעולם לא עשיתי ריאליטי ולקהל שלי היה רק את מה שהם שמעו עליי מהתקשורת. אהבתי לפגוש את המתמודדים, כל כך הזדהיתי עם החלומות שלהם. אהבתי את זה. אנשים ראו במהלך התוכנית את הלב שלי, את זה שאני אדם מגניב, מצחיק ונחמד".
עם ההבנה שהקהל שלה צריך קצת יותר "חום ממנה", החלה הזמרת גם תהליך של הרהור עצמי בכל הנוגע לאימהות. מערכות היחסים הכושלות שהיו לה בדרך גרמו לה, לטענתה, אוטומטית לשיבוש. "לא הבנתי מה זה לדאוג לעצמי, לא לשים את הרגשות והצרכים של מישהו אחר לפניי - את הצורך שיאהבו אותי. את שמה את עצמך במקום השני וחושבת שזה דבר אצילי - אבל זה לא. בשלב מסוים את אומרת לעצמך 'רגע, זה לא מרגיש טוב. למה אני אף פעם לא שמחה?' באמת הרגשתי ככה במשך הרבה זמן. ובסוף הבנתי שאני צריכה להבין את עצמי כדי שאוכל לדאוג לתינוקות שלי".
ללופז שני ילדים, תאומים, שהביאה לעולם עם בעלה לשעבר הזמר מארק אנתוני - אמה ומקסימיליאן (14). השניים גדלו תחת העין הציבורית ולופז מספרת על הפעמים שהם רצו לצאת לטייל - בלעדיה. "אחד הילדים שלי ניגש אליי יום אחד ואמר שהוא רוצה ללכת לשוק הפשפשים. שאלתי אותו אם הוא רוצה שבן ואני נצטרף והוא ישר אמר שאני יודעת מה קורה כשבן ואני בסביבה. זה כאב לי מאוד, אבל אני מבינה את זה. הם רוצים זמן עם החברים שלהם, בלי שייצפו בהם, יעקבו אחרים ויצלמו אותם. אף אחד מאיתנו לא מתלונן על כך, אבל זה רצון אמיתי".
6 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
הילדים לפני הכל
(צילום: Mega)
פרט לילדים שלה, יש עוד שלושה ילדים בבית (לסירוגין): ילדיו של אפלק מנישואיו לג'ניפר גרנר. לא פעם קורה שכל החמישה מבלים יחדיו בביתם של אפלק ולופז, שמעודדת את הילדים לעמוד על שלהם. "הדור הזה מודע להפליא ואמיץ. אני רוצה שהילדים שלי יעמדו על שלהם ועל הדברים שאיכפת להם. אני רוצה שכל הילדות הקטנות בעולם ישמיעו את קולן, יגידו את דעתן ולא יפחדו לומר שמשהו לא בסדר. אני פחדתי הרבה זמן. פחדתי לא לקבל את העבודה, פחדתי לעצבן, פחדתי שאנשים לא יאהבו אותי".
לופז הוסיפה והתייחסה לאשתו לשעבר של אפלק, וסיפרה כי הם עובדים ממש טוב ביחד, בניגוד אליה ולאנתוני, אב ילדיה, שגר בחוף המזרחי. "המעבר הזה הוא תהליך שצריך לטפל בו בזהירות רבה. יש להם כל כך הרבה רגשות, לילדים, הם בני נוער. אבל עד כה זה הולך ממש טוב. מה שאני מקווה שיקרה זה שהילדים של בן יראו בי כבת ברית חדשה - מישהי שבאמת אוהבת אותם ודואגת להם, ושהילדים שלי יראו בבן - בן ברית חדש".
6 צפייה בגלריה
אפלק ובתה של לופז, אמה
אפלק ובתה של לופז, אמה
אפלק ובתה של לופז, אמה
(צילום מסך)
בדיוק כמו אצלנו בישראל, המצב הפוליטי מעסיק מאוד גם את אזרחי ארצות הברית. בימים האחרונים פורסם כי רגע לפני בחירות האמצע, נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ מתכנן לצאת עם בשורה ולהכריז על ריצה לנשיאות ארצות הברית בשנת 2024. לופז מצידה סיפרה כי בתחילת הקריירה ניסתה להימנע משיחות על פוליטיקה, אך כאמור כעת זה כבר לא מתאפשר. "אנשים נהגו לשאול אותי על פוליטיקה אבל תמיד הרגשתי שהם לא באמת רוצים לשמוע את דעתה של שחקנית או זמרת פופ. זה הרגש לי כמו 'תשתקי ותרקדי'. לא היה לי את הביטחון ולא רציתי לטעות", אמרה. "אבל אז את מגיעה לנקודה בחייך שבה את מבינה שמשהו לא בסדר ואם את לא עושה משהו בנדון אז את סוג של שותפה לזה. בין אם זה ילדים שנעצרו או ילדים שנורו ברחוב על ידי המשטרה. מה לעזאזל קורה כאן? מתי איבדנו את הדרך? זה ממש עצוב וזה לא אמור להיות ופליטי, זה להיות אדם טוב, לאהוב את רעך. כל הדברים שנבחרי הציבור אומרים שהם מייצגים אבל אז קשה להם להתרגש למישהו שלא זהה להם, למישהו בעל נטייה מינית או זהות מגדרים או אפילו צבע וגזע אחר. כאילו, באמת. אי אפשר פשוט להיות אתה ולהיות מאושר בחלקך ולתת למישהו גם להיות גם כן מאושר בחלקו?"
לריאיון הצטרף אפלק, שלא פספס הזדמנות לשבח את אשתו הטרייה: "יש משהו מולד, קסום, טוב ומלא אהבה בג'ניפר. היא בדיוק האדם שאני זוכר מלפני 20 שנה. אולי היא רואה את השינויים שהיא עברה אבל לרוב אני רק רוצה מישהי, שכנגד כל הסיכויים, שמרה בעצמה את הדבר הזה שתמיד עשה אותה כל כך מדהימה בעיניי - לב חסר גבולות מאהבה. היא הדמות של האדם שאני רוצה להיות".
6 צפייה בגלריה
בן אפלק ג'ניפר לופז
בן אפלק ג'ניפר לופז
זוג מנצח!
(צילום: Splashnews)