3 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
צרות באות בשלשות. טורי ספלינג
(צילום: Momodu Mansaray/GettyImages)
החיים ממשיכים לתת לטורי ספלינג לימונים - ועד כה כוכבת "בוורלי הילס 90210" עוד לא הצליחה להפוך אותם ללימונדה עסיסית.
אמש (א') חשפה השחקנית כי היא מאושפזת כבר ארבעה ימים בבית החולים כשהסיבה לאשפוז לא ברורה. "אני כל כך מתגעגעת לילדים שלי", כתבה באינסטגרם לצד תמונה של ידה מחוברת לעירוי, והוסיפה: "אני אסירת תודה וכל כך גאה בילדיי החזקים, הטובים והאמיצים שנשארים חיוביים לא משנה מה".
על פי הדיווחים, ספלינג אושפזה ביום חמישי שעבר. למרות שכאמור היא לא פירטה את הסיבות לאשפוז, לאחרונה היא התלוננה על כך שבביתם התגלה הרבה עובש - מה שהוביל לשלל קשיים בריאותיים. "הבית שלנו הורג אותנו לאט לאט כבר שלוש שנים", כתבה מוקדם יותר החודש וציינה שלמזלם יש להם אחד את השני.
3 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
רק בריאות!
(צילום: אינסטגרם)
ימים ספורים לפני שאושפזה, ספלינג נתפסה בעדשת הפפראצי כשהיא בדרך למקלחות ציבוריות באזור קמפינג במחוז ונטורה, שם היא מתגוררת עם חמשת ילדיה בקרוואן - לאחר שנפרדה כביכול מבעלה דין מקדרמוט.
התמונות הגיעו שלושה חודשים לאחר שמקדרמוט הודיע באינסטגרם שהם נפרדים, אך מחק לאחר מכן את הפוסט ומאז שמרו הוא וספלינג על שתיקה בנושא. בנוסף מתמודדת המשפחה עם מאבק הכלכלי מתמשך. למרות היחסים המעורערים של טורי עם אמה קנדי, מקורבים מספרים כי היא ניסתה לסייע לבתה - שסירבה. "קנדי בילתה שעות על גבי שעות בניסיון למצוא להם בית, אבל טורי סירבה מכיוון שהיא רוצה להתגורר באזור מסוים. זה בלגן אחד גדול".
בזמן שחברים קרובים של ספלינג סיפרו כי היא מנסה לעשות הכל כדי להתרחק מהסצנה ההוליוודית ולבנות את חייה מחדש - חבר אחר טען שזו דרכה לקבל פרסום ואולי אפילו לפלס את עצמה לסדרה חדשה על חייה. "כל מה שאתם רואים מבוים על ידי טורי. היא משוכנעת שהיא מוכשרת ויצירתית כמו אביה".
מי שפחות משועשע מהסיטואציה הוא מקדרמוט, כך טוענים מקורבים. "דיו מיואש לגמרי, כמו כל חבריה של טורי. הם לא מצליחים להבין למה היא עושה את זה - יש לה כסף". אותו מקורב הוסיף כי "דין זועם על טורי שמאלצת את ילדיה לעבור את החוויה הזו. דין לא חושב שהילדים צריכים לחיות ככה והוא כועס, בעיקר כועס על טורי, שמתנהגת כמו ילדה".
3 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
באמת שאנחנו דואגים לך
(צילום: Splashnews)