7 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
מצב כלכלי איום או תוכנית גאונית? טורי ספלינג
(צילום: Splashnews)
בחודש מאי האחרון ואחרי שנים של שמועות, טורי ספלינג ובעלה ב-17 שנים האחרונות דין מקדרמוט הודיעו כי הם נפרדים. "בעצב גדול ובלב כבד מאוד, אחרי 18 שנים ביחד וחמישה ילדים מדהימים, אני וטורי החלטנו ללכת לדרכים נפרדות ולהתחיל במסע חדש משלנו. נמשיך לשתף פעולה כהורים אוהבים ולעזור לילדינו במהלך התקופה הקשה הזו", כתב מקדרמוט בפוסט עליו התחרט כמה שעות לאחר מכן.
לאחר הפרידה נודע כי ספלינג וחמשת ילדיה עזבו את ביתם ועברו להתגורר במוטל זול - הרחק מהאחוזה הענקית של הוריה, אהרון ספלינג המנוח וקנדי, הכוללת 123 חדרי שינה ומוערכת בשווי של 150 מיליון דולר. הסיבה לכך, לדבריה של טורי, הייתה שהיא וילדיה חולים מאוד ולא מצליחים להחלים בעקבות עובש חמור בביתם. "הבית שלנו הורג אותנו לאט לאט לאט כבר במשך שלוש שנים", אמרה בסטורי שפרסמה באינסטגרם.
למרות שמקורות מעבר לים סיפרו כי אמה של טורי, קנדי, הבטיחה לעזור לבתה ולחמשת נכדיה, אחרי שנים ארוכות שבהן לא תמכה בה כלכלית, ואף מצאה להם בית - טורי סירבה להצעה של אמה ותמונות פפראצי חדשות מסוף השבוע האחרון חשפו כי כוכבת "בוורלי הילס 90210" המיליונרית במיל' מתגוררת בקרוואן יחד עם חמשת ילדיה, ליאם (16), סטלה (15), האטי (11), פין (10) ובו (6), באזור קמפינגים במחוז ונטורה. "קנדי בילתה שעות על גבי שעות בניסיון למצוא להם בית, אבל טורי סירבה מכיוון שהיא רוצה להתגורר באזור מסוים. זה בלגן אחד גדול", סיכם מקורב לשחקנית.
7 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
לא מוותרת על הקפה של הבוקר
(צילום: Splashnews)
המעבר לקרוואן היה כמעט בלתי נמנע עבור ספלינג, שנאבקת כלכלית במשך שנים רבות - אך למרות זאת מבזבזת מאות אלפי דולרים בחודש על קניות והוצאות נוספות. "חשבונות משק הבית שלה ושל דין הגיעו ל-100 אלף דולר בחודש, הילדים לומדים בבתי ספר פרטיים, אין סוף להוצאות שלהם", אישר חבר של המשפחה בריאיון ל-Page Six, והוסיף כי לטורי יש בעיית קניות קשה. "בשנת 2016 היה לה חדר בבית שהיה עמוס בקופסאות ושקיות, מהרצפה ועד התקרה. דברים שהיא אפילו לא פתחה. בגדים עם תווי מחיר עליהם".
ולא רק קניות: אותו מקורב סיפר כי ההוצאות הרבות כוללות גם את הטיפול בחיות המחמד שלהם. "הבית של דין, טורי והילדים עמוס בבעלי חיים, מכלבים דרך חמוסים ונחשים ועד חזירים".
7 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
בתמונה: טורי וחזיר המחמד שלה
(צילום: אינסטגרם)
ובכל זאת, אותו חבר טוב דאג לציין כי צריך לזכור שטורי צריכה לספק לעצמה קווי עלילה ברורים כדי להישאר רלוונטית ואולי אפילו לקבל תוכנית ריאליטי נוספת, כך לדבריו היה בשנת 2013. "טורי ודין המציאו סיפור שלם שדין בגד בה עם מישהי בת 28 בשם אמילי גודהאנד. ההאשמות על הבגידה הציפו את אתרי הרכילות והטלוויזיה, אך אף פעם לא ראינו ולו תמונה אחת של המאהבת, לכאורה. כל מה שאתם רואים מבוים על ידי טורי. הבחורה לא הייתה קיימת. הם עשו את זה כדי לקבל פרסום, שניהם מטעים את התקשורת כל הזמן, הם בונים סיפור, הכול שקר. היא משוכנעת שהיא מוכשרת ויצירתית כמו אביה".
בניגוד לאותו חבר רואה שחורות, מקורב אחר מספר כי טורי בסך הכול מנסה לבלות עם ילדיה את חופשת הקיץ - בתקציב שמתאים לה. "טורי יודעת שהיא תמשוך הרבה מאוד תשומת לב סביב החופשה שלה במתחם קרוואנים, אבל היא מציאותית. זה כל מה שהיא יכולה להרשות לעצמה כרגע". מקורב שלישי של השחקנית הוסיף כי "היא עושה הכול על מנת להתרחק מהסצנה ההוליוודית. היא עושה את מה שאפשר, בתקציב המתאים לכיס שלה. היא לא במקום טוב מבחינה כלכלית, היא לא ידעה להתנהל עם הכסף שלה לאורך השנים והיא מבינה שהיא צריכה לדאוג לעתיד המשפחה שלה".
שעות ספורות לאחר פרסום התמונות של טורי ניגשת להתרחץ במקלחות הציבוריות שבאזור הקמפינג, מקורבים לבעלה בנפרד מיהרו לספר ל"דיילי מייל" על תחושותיו. "דיו מיואש לגמרי, כך גם כל חבריה של טורי. הם לא מצליחים להבין למה היא עושה את זה - יש לה כסף". אותו מקורב הוסיף כי "דין זועם על טורי שמאלצת את ילדיה לעבור את החוויה הזו. דין לא חושב שהילדים צריכים לחיות ככה והוא כועס, בעיקר כועס על טורי, שמתנהגת כמו ילדה".
7 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
משפחה של בזבזנים
(צילום: Gettyimage)
נעצור לרגע כדי לעשות סדר במספרים: נכון לכתיבת שורות אלה ולפי האתר Celebrity Net Worth הונה האישי של טורי עומד על 250 אלף דולר בלבד, כשאמה של טורי, קנדי, מוערכת בשווי של 600 מיליון דולר, ואילו אחיה הצעיר של טורי, רנדי, מתחזק עובר ושב בשווי 10 מיליון דולר. לאחר מותו של אביה, הבמאי האגדי אהרון ספלינג, אמה של טורי החליטה להעביר לבתה רק 800 אלף דולר מהונו של האב. בריאיון עבר סיפרה שאביה באמת האמין שהסכום הזה יספיק לה לכל חייה, ושבהתחשב בעושר הרב שהיה לו, ואולי בדיוק בגלל זה – לא ידע להעריך נכון כסף ועניינים פיננסיים.
7 צפייה בגלריה
טורי ספלינג קנדי ספלינג רנדי ספלינג
טורי ספלינג קנדי ספלינג רנדי ספלינג
משדרים שלום ואחווה? רנדי, קנדי וטורי ספלינג
(צילום: אינסטגרם)
אבל אולי לא זו הסיבה לסכום האומלל שקנדי החליטה לתת לבתה לאחר מותו של אהרון, זאת מאחר שלאורך השנים האשימה את טורי בכך שתרמה למותו של אביה: "הוא עשה למענה הכול וברגע שכבר לא היה מסוגל להמשיך לעשות זאת, היא ניתקה איתו קשר. זה מה שהרג אותו, הוא לא רצה לחיות ככה". בהמשך אמרה גם: "הוא היה מאוד חולה, הפסיק לאכול ולשתות. הוא התקשר לטורי בכל יום והיא לא ענתה לו. הוא כל הזמן שאל אותנו אם היא התקשרה בחזרה, ונאלצנו להגיד לו שלא".
7 צפייה בגלריה
טורי ספלינג קנדי ספלינג אהרון ספלינג
טורי ספלינג קנדי ספלינג אהרון ספלינג
מתחשבן מהעולם הבא. טורי, אביה אהרון ואמה קנדי
(צילום: Mega)
אז האם המעבר של טורי לקרוואן זה חלק מתוכנית מתוחכמת ובקרוב נזכה לסדרה ריאליטי חדשה "טורי ספלינג והמקלחות הציבוריות" או שאולי מצבה הכלכלי באמת עד כדי כך חמור, שאמה תיאלץ לסלוח ולהציל את בתה ונכדיה? כנראה שנגלה ממש בקרוב. נמשיך לעקוב!
7 צפייה בגלריה
טורי ספלינג
טורי ספלינג
מה תגיד על זה דונה מרטין?
(צילום: Getty images)