דראה דה מתאו, כוכבת "הסופרנוס", הצטרפה ל-OnlyFans בחודש אוגוסט האחרון וכעת, בריאיון ל"דיילי מייל", היא מספרת איך הצעד השנוי במחלוקת שינה את חייה.
"האתר הזה הציל אותי, המעריצים הצילו את חיי", הצהירה. "אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל זה באמת הציל אותנו".
השחקנית בת ה-52 סיפרה שלפני שקיבלה את ההחלטה להצטרף ל-OnlyFans, היא נשארה עם 10 דולר בבנק וכמעט איבדה את ביתה. מתאו הוסיפה כי מאחר וסירבה לקבל חיסון נגד קורונה, זה הקשה עליה להתקבל לעבודות בהוליווד ולא נותרה לה ברירה. "עיקלו לי את הבית ובמקביל איבדתי את אמא שלי ולאמא השנייה שלי, שסובלת מדמנציה, נגמר הכסף עבור המטפלת שלה. לא ידעתי מה לעשות", סיפרה.
3 צפייה בגלריה
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
מ-10 דולר ל-4 מיליון בחצי שנה. דראה דה מתאו
(צילום: Jamie McCarthy\GettyImages)
זה היה השלב שבו מתאו החליטה להצטרף לאתר הפרובוקטיבי - וציינה שתוך חמש דקות מהרגע שפרסמה כמה תמונות נועזות, הצליחה להחזיר את עצמה לתלם ולהשיב את הבית שלה. "קיבלתי חום מזה שזה נהיה כל כך ויראלי. אנשים יצאו מדעתם", סיפרה.
"כל מי שרוצה לבקר אותי על כך - לכו על זה. אני רק אאחל לכם שלעולם לא תמצאו את עצמכם במצב שהגעתי אליו בזמן שיש לי ילדים לטפל בהם". למתאו יש שני ילדים, אלבמה (16) ו-ווילון (12) מבן הזוג לשעבר, המוזיקאי שוטר ג'נינגס.
3 צפייה בגלריה
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
"אאחל לכם שלעולם לא תמצאו את עצמכם במצב שהגעתי אליו"
(צילום: אינסטגרם)
לאורך השנים מתאו הייתה מאוד גלויה בכל הנוגע לכספים שלה. בשנת 2021, בריאיון ל-Page Six, סיפרה כי בתחילת דרכה בסדרה "הסופרנוס", היא הרוויחה רק 500 דולר לפרק: "בסופו של דבר זה עלה והרווחתי כמה אלפים, אבל הכסף הזה בא - ומיד הלך".
לסיום נציין כי על פי האתר Celebrity Net Worth ולפי נתונים שהתעדכנו ממש אתמול (ג'), חשבון העובר ושב של מתאו עומד על 4 מיליון דולר. וזה בדיוק הקיו שלנו לעזוב הכל ולרוץ לפתוח פרופיל ב-OnlyFans.
3 צפייה בגלריה
דראה דה מתאו
דראה דה מתאו
נשמח לטיפים!
(צילום: AP)