חודשים ספורים לתוך הרומן החדש, ונראה שג'ושוע ג'קסון לגמרי מאוהב: כוכב "דוסון קריק" נתפס בעדשת הפפראצי במהלך חופשה מנקרת עיניים בפוארטו אסקונדידו שבמקסיקו ביחד עם בת הזוג הטרייה, השחקנית לופיטה ניונגו. השניים תועדו כשהם מטיילים על חוף הים ועוצרים כל כמה צעדים לטובת נשיקה לוהטת.
על פי הדיווחים, ג'קסון וניונגו חגגו במהלך החופשה את יום הולדתה ה-41 של השחקנית. "הם נראו מאוהבים בטירוף ופשוט לא שבעו אחד מהשנייה", סיפר עובר אורח בר מזל שצפה בזוג המאוהב בלייב.
שמועות על הזוג החדש החלו להציף את אתרי הרכילות זמן קצר לאחר בקשת הגירושים שהגישה אשתו לשעבר, הדוגמנית ג'ודי טרנר סמית'. בחודש דצמבר האחרון השניים כבר תועדו מבלים ביחד ומחזיקים ידיים, בפארק הלאומי בקליפורניה.
"הקשר ביניהם הפך לאט לאט לרומנטי", סיפר מקורב לשניים ל"דיילי מייל", והוסיף: "הם חברים טובים כבר הרבה מאוד זמן וג'ושוע לא רצה להרוס את זה, אבל ככל שהם בילו יותר ביחד בזמן שהתמודדו עם פרידות, זה חיזק את הקשר שלהם, שהפך לפיזי וכעת הם זוג".
בבקשת הגירושים טענה סמית' לפערים שלא ניתנים לגישור - אך אותם "פערים" התחלפו במהרה בשמועות על כך שג'קסון ניהל רומן מאחורי גבה. לשניים יש ילדה אחת משותפת.
1 צפייה בגלריה
ג'ושוע ג'קסון ג'ודי טרנר סמית'
ג'ושוע ג'קסון ג'ודי טרנר סמית'
עם אשתו לשעבר, ג'ודי טרנר סמית'
(צילום: אינסטגרם)