3 צפייה בגלריה
כרישל סטאוס
כרישל סטאוס
נשואות. כרישל סטאוס ו-G Flip
(צילום: Gettyimages)
"אהבה לא תמיד הולכת כמתוכנן, לפעמים זה טוב הרבה יותר". כרישל סטאוס (41), כוכבת הריאליטי "מסמנים את סאנסט" ואשתו לשעבר של כוכב הסדרה "החיים עצמם" ג'סטין הארטלי, נישאה לבת זוגה בשנה האחרונה - המוזיקאית האוסטרלית G Flip.
סטאוס פרסמה סרטון בחשבון האינסטגרם שלה בו ניתן לראות אוסף תמונות של השתיים, כשאת הסרטון חותמת תמונה שלהן נשואות. "אם אי פעם יהיה לכם העונג לפגוש את G דעו לכם שאתם פוגשים את אחד האנשים החביבים, המצחיקים והמוכשרים ביותר", כתבה סטאוס, וחתמה ב"אני אוהבת אותך כל כך".
במאי 2022, סטאוס חשפה באחד מפרקי הסדרה שהיא נמצאת במערכת יחסים חדשה, הפעם עם אישה. "לאחרונה ביליתי הרבה זמן עם מישהי שמאוד חשובה לי", אמרה. "גם אני, בדיוק כמו כולם, הופתעתי אבל שום דבר לא באמת השתנה עבורי, אני עדיין מאוד נמשכת לאנרגיה גברית ולאנשים טובים".
"שתינו נפרדנו מבני הזוג הקודמים שלנו ופשוט התחלנו לדבר", סיפרה הזמרת האוסטרלית כשהתארחה בפודקאסט PEOPLE Every Day. "מצאנו הרבה קווי דמיון - למרות שאנשים יחשבו שאנחנו הכי שונות בעולם, אנחנו כל כך דומות לפעמים".
כמה חודשים לאחר מכן שיתפה סטאוס את עוקביה באינסטגרם כי היא עדיין לא ויתרה על החלום להיות אמא וביקשה מהם להפסיק לשאול אותה אם היא רוצה להביא ילדים לעולם. "אני מבינה שלהיות חלק מ'מסמנים את סאנסט' מאפשר לאנשים לשאול אותי שאלות ישירות על חיי האישיים - אבל נמאס לי מהשאלה הזו". סטאוס הוסיפה כי היא רוצה ילדים ובכוונתה לאמץ, אך ראשית היא צריכה למצוא את הפרטנר המתאים, שירצה ילדים בדיוק כמוה.
בחודש פברואר האחרון, במהלך ריאיון זוגי ל"ווג אוסטרליה", נזכרו השתיים בנשיקה הראשונה שלהן: "זה קרה במסיבה בביתה של כרישל בלוס אנג'לס. היא עדיין הייתה בטוחה אז שהיא סטרייטית", סיפרה G Flip. "המשיכה שהרגשתי ל-G הייתה חזקה. באותו הרגע התפיסה שלי החלה להשתנות. זה גרם לי להבין שאני נמשכת לאנרגיה - אין לי טיפוס מסוים", סיכמה סטאוס.
3 צפייה בגלריה
כרישל סטאוס G Flip
כרישל סטאוס G Flip
"אנחנו כל כך דומות לפעמים"
(צילום: אינסטגרם)
לטובת מי שלא בקיא בפרטים נזכיר כי סטאוס היא כאמור אשתו לשעבר של הארטלי, ש"זרק" אותה בהודעת טקסט בנובמבר 2019, בטענה של "חוסר התאמה ופערים בלתי ניתנים לגישור", אחרי 5 שנות זוגיות מתוכן היו נשואים במשך שנתיים. כמו שאפשר להבין, הפרידה לא הייתה ברוח טובה במיוחד וסטאוס סיפרה שהארטלי בישר לה שהגיש מסמכי גירושים בהודעת סמס. "גיליתי על כך כשהוא סימס לי שהמסמכים הוגשו. 45 דקות אחר כך, כל העולם ידע".
הארטלי וסטאוס החלו את הרומן המתוקשר בשנת 2014 ושנה לאחר מכן הודיעו כי הם מאורסים. באוקטובר 2017, אחרי שלוש שנים של זוגיות מתוקשרת, נישאו השניים לעיני משפחה וחברים קרובים. "כבר לא מייצרים גברים כמוהו. אין מאושרת ממני להיות רשמית גברת הארטלי", צייצה אז הגברת סטאוס לאחר החתונה.
3 צפייה בגלריה
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס ג'סטין הארטלי
מסמנים את סאנסט כרישל סטאוס ג'סטין הארטלי
איו יור פייס, ג'סטין. הארטלי וסטאוס
(צילום: Gettyimages)