3 צפייה בגלריה
שר
שר
מכחישה כל קשר. שר
(צילום: Gettyimages)
הזמרת שר (77) ידעה לא מעט שערוריות וכותרות צהובות במהלך עשרות שנות הקריירה הענפה שלה, אבל לפני כחודש היא עמדה במוקד של סיפור הזוי במיוחד, לאחר שאתר Daily Mail טען שבשנה שעברה היא שכרה אנשים על מנת שיחטפו את בנה אלייז'ה בלו אלמן (47), במטרה לאלץ אותו להיכנס למוסד גמילה.
בסוף השבוע היא סוף סוף הגיבה והכחישה את מעורבותה - בערך. בריאיון למגזין New York Post נשאלה הכוכבת האם היא אכן הייתה אחראית לחטיפה והיא השיבה: "את לעולם לא מפסיקה להיות אמא, את הולכת עד הסוף, עושה הכול כדי להציל את ילדייך. לא עשיתי את זה וגם אם כן, לא הייתי אומרת".
למקרה שמישהו בכל זאת הטיל ספק או ניסה לקרוא בין השורות, כפי שעשה אתר TMZ שפנה שוב אל הכוכבת, נציגיה נאלצו להבהיר לאחר מכן: "זה לא נכון, תודה ששאלתם".
בחודש שעבר דווח שהזמרת שכרה ארבעה גברים על מנת שיחטפו את בנה מחדר המלון שלו בניו יורק בנובמבר 2022. אלמן היה מכור לסמים, ובליל החטיפה כביכול, נפגש עם אשתו בנפרד מריאנג'לה קינג בחדר המלון שבו התגורר באותו הזמן, בניסיון להתפייס. זמן קצר לאחר מכן, קינג סיפרה לבית המשפט בלוס אנג'לס בזמן דיון בנושא הגירושים שלהם: "ב-30 בנובמבר 2022, בליל יום הנישואים שלנו, הגיעו ארבעה גברים לחדר שלנו במלון והוציאו ממנו את אלייז'ה בכוח. אחד מהם אמר לי שהם נשלחו על ידי אמא שלו", סיפרה.
קינג אמרה בהצהרתה שאלמן אכן נלקח ושהיא איננה יודעת היכן הוא נמצא. אתר Daily Mail מספר שבימים אלו הוא ככל הנראה שוהה במכון גמילה בפסדינה, קליפורניה.
3 צפייה בגלריה
שר אלייג'ה
שר אלייג'ה
"את לעולם לא מפסיקה להיות אמא". שר ובנה אלייז'ה בלו אלמן
(צילום: Vince Bucci/Gettyimages)
במהלך הריאיון דיברה שר גם על בנה הטרנסג'נדר צ'אז בונו (54), ועל ההתמודדות שלה עם התהליך שעבר: "זה היה מוזר, בגלל שהייתי אמורה לקבל את זה בשלווה. יש לי חברים טרנסג'נדרים אבל זה מאוד הפחיד אותי. הייתי צריכה לעכל את זה. לקח לי קצת זמן וצ'אז המתין בסבלנות. חששתי כי אני מפורסמת, ידעתי שהוא יקבל הרבה תשומת לב ופחדתי מהתגובות שהוא יקבל. זה היה קשה, קשה להיות הילד שלי".
בעבר דיברה שר עם אתר People על האימהות: "אני אמא. זה תפקידי, לעזור לילדיי בכל דרך אפשרית. את עושה הכול עבור ילדייך, בכל זמן שאת יכולה לעזור להם את עושה את זה בגלל זו ההגדרה של להיות אמא. אבל זה אושר, גם לצד כאב הלב. בדרך כלל כשאת חושבת על ילדייך את פשוט מחייכת ואוהבת אותם ומנסה להיות שם עבורם".
עוד סיפרה הכוכבת על הזוגיות עם אלכסנדר אדוארדס (37), שהחלה לפני כשנה כשהכירו דרך מכר משותף: "אמרתי לו 'אני לא מתאימה לך. קודם כל, אני מבוגרת ממך בערך במאה שנה. דבר שני, החברים שלך לא יחשבו שאתה מגניב אם תהיה איתי'. הוא אמר לי, 'למה שלא תתני לי להחליט?' ואז זה פשוט קרה".
3 צפייה בגלריה
שר אלכסנדר אדוארדס
שר אלכסנדר אדוארדס
"אני מבוגרת ממך בערך במאה שנה". שר ואלכסנדר אדוארדס
(צילום: Backgrid)