2 צפייה בגלריה
בהאטי פרינסלו אדם לוין
בהאטי פרינסלו אדם לוין
הורים לשלושה. בהאטי פרינסלו ואדם לוין
(צילום: Gettyimages)
אדם לוין (43) ובהאטי פרינסלו (34) הביאו לעולם את ילדם השלישי, כך מדווח הערב (ב') אתר People. לבני הזוג יש 2 בנות, דסטי רוז (6) וג'יו גרייס (4), ונכון לכתיבת שורות אלו לא ברור אם התווספה למשפחה בת נוספת או בן ראשון.
סולן להקת מארון 5 ודוגמנית העל בישרו על ההיריון בחודש ספטמבר, זמן קצר לפני שלוין היה מעורב בשערורייה צהבהבה במיוחד – כשהתגלה שהתכתב עם 4 נשים אחרות ושלח להן הודעות רומנטיות ופלרטטניות. לאחת מהן אף הציע שיקרא לתינוק שבדרך על שמה.
למרות הגילויים המביכים, פרינסלו החליטה לעמוד לצד בעלה והוא התנצל בפניה ברשתות החברתיות: "עשיתי טעות בכך שדיברתי עם מישהי אחרת מלבד אשתי, בצורה שהייתה פלרטטנית", כתב. בנוסף הוא הבהיר: "יחד עם זאת, לא ניהלתי רומן. חציתי את הגבול במהלך תקופה מצערת בחיי וברגעים מסוימים זה הפך להיות לא הולם. שוחחתי על כך עם אשתי ונקטתי בצעדים כדי לשקם את משפחתי. אשתי וילדיי הם האנשים החשובים ביותר בעולם עבורי. להיות תמים וטיפש כל כך עד שסיכנתי את הדבר היחיד שבאמת חשוב לי, הייתה הטעות הגדולה ביותר שהייתי יכול לעשות. לא אעשה זאת שוב לעולם. אני לוקח את מלוא האחריות. נתגבר על זה ונתגבר על זה ביחד".
מקורב לדוגמנית סיפר אז: "היא כועסת, אבל מאמינה לו שלא בגד בה באופן פיזי. היא האמינה שהם נשואים באושר והייתה המומה לגלות מה עשה מאחורי גבה. אין תירוץ להתנהגות שלו, הוא מאוכזב מעצמו וכועס על כך שפגע במשפחה שלו. זו קריאת השכמה עבורו להבין שהוא צריך לעבוד על עצמו".
2 צפייה בגלריה
אדם לוין בהאטי פרינסלו
אדם לוין בהאטי פרינסלו
פרינסלו עמדה לצדו לאחר שפרצה השערורייה
(צילום: GettyImages)
בני הזוג נישאו בשנת 2014 לאחר שנה של זוגיות. בשנה שעברה סיפרה פרינסלו שלמרות שבתחילה תכננו להסתפק בשני ילדים בלבד, עם השנים הרצון למשפחה רחבה יותר גבר: "כשהבאנו לעולם 2 ילדים בתוך פחות משנתיים, לא רציתי לחשוב על עוד אחד. אבל עכשיו אני רוצה חמישה. אנחנו רוצים משפחה גדולה, אבל נשאיר את זה לידי הגורל ומה שיקרה יקרה. אין לזה הגבלה".