5 צפייה בגלריה
אדם לוין בהאטי פרינסלו
אדם לוין בהאטי פרינסלו
הסערה רק מתחילה. אדם לוין ובהאטי פרינסלו
(צילום: GettyImages)
שערוריית אדם לוין ממשיכה להסעיר את הוליווד ואת מדורי הרכילות. סולן להקת "מארון 5", הנשוי לדוגמנית בהאטי פרינסלו אשר נמצאת בהיריון עם ילדם השלישי, הכחיש אתמול (ג') שניהל רומן עם כוכבת הרשת סאמנר סטרו, טען שרק התכתב איתה אבל הודה: "חציתי את הגבול". אם הוא קיווה שהכחשתו תרגיע את הסערה סביבו, הוא כנראה נחרד לגלות שהיא רק החלה: סטרו הגיבה בפוסט נוסף ובו עקצה את הזמר כשכתבה: "שמישהו ישיג לאיש הזה מילון" ושתי נשים נוספות, הדוגמניות מאריקה ואליסון רוז, חשפו שגם אליהן שלח הכוכב הודעות פלרטטניות ושיתפו צילומי מסך של השיחות.
מאריקה פרסמה את ההתכתבות תחת ההאשטאג "לחשוף את אדם לוין", והשיחה שפרסמה כוללת הודעות ששלח לה הכוכב בהן הוא בין היתר מחמיא לה על המראה שלה ומציע לה: "תעסיקי את עצמך בכך שתזד**ני איתי". בהודעות אחרת הוא כותב: "הגוף שלך מגוחך" ו"דברים הופכים כאן לקשים, והווידאו שלך לא עוזר למצב", בנוסף שלח לה לוין תמונות של עצמו וסרטון בו הוא אומר: "אני טיפש", לצידו כתבה מאריקה: "נכון".
נראה שחלק מההתכתבות בין השניים נערכו בחודש יולי האחרון, אז חגגו לוין ופרינסלו את יום נישואיהם השמיני. במהלך השיחה ביניהם שאלה אותו מאריקה מה לגבי אשתו, ולוין ענה: "זה מסובך". בהמשך הוא סיפר לה שאשתו בהיריון ואף בישר לה: "יהיה לנו בן, ונקרא לו זיאה. הוא יהיה קשוח". נראה שהכוכב שמח לשתף את ידידותיו הפוטנציאליות בהתלבטויות לגבי שמו של העובר: באחת משיחותיו עם סטרו, כוכבת הרשת שחשפה ראשונה את ההתכתבויות של הכוכב איתה, הוא שאל אותה אם יהיה בסדר מצידה שיקרא לבנו על שמה.
5 צפייה בגלריה
מאריקה
מאריקה
האשטאג "לחשוף את אדם לוין". מאריקה
(צילום: אינסטגרם)
כאמור, סטרו ומאריקה לא היו היחידות שסיפרו על מעלליו של הכוכב, אישה נוספת בשם אליסון רוז סיפרה שגם איתה הוא שוחח, ובסרטון טיק טוק פרסמה צילומי מסך של ההתכתבות ביניהם, שם בין היתר כתב לה: "את יודעת שאני לא אמור לדבר איתך, נכון?". בהמשך היא אמרה לו שהיא מוזרה כי היא אוהבת מוזיקה מטאל והוא השיב לה בהומור: "אף בחורה לוהטת חוץ ממך לא אמרה זאת מעולם".
רוז סיפרה שיש המשך להתכתבות ביניהם, אך לא הייתה מעוניינת לחשוף אותו: "הרבה מהדברים שנאמרו שם לא היו הולמים, לא הרגשתי בנוח לפרסם הכל", הסבירה. יחד עם זאת עודדה נשים אחרות שייתכן והיו במצבה: "אם יש עוד מישהי שחוותה את זה איתו, אני חושבת שאתן צריכות לפרסם את זה. אני מרגישה רע עבור אשתו, זה לא מגיע לאף אחת". למרות הפצרותיה היא מחקה מאוחר יותר את הסרטון, אבל אתם יודעים איך זה – מאוחר מדי, הרשת מתעדת הכל.
5 צפייה בגלריה
אליסון רוז
אליסון רוז
"מרגישה רע עבור אשתו". אליסון רוז
(צילום: אינסטגרם)
באופן מפתיע (או שלא?), מי שחטפה הרבה אש מהגולשים בגלל הסקנדל הייתה דווקא סטרו ולאו דווקא לוין. סטרו הואשמה בין היתר בכך שניסתה להרוס את משפחתו של לוין ושהסכימה להיות איתו בידיעה שהוא נשוי, על כך הגיבה מאוחר יותר וסיפרה שחשבה שהם פרודים.
אתמול כאמור הגיב לוין על ההתרחשויות ואמר: "הפעלתי שיקול דעת גרוע בכך שדיברתי מישהי שהיא לא אשתי בצורה פלרטטנית. לא ניהלתי רומן, אבל בכל זאת חציתי את הגבול". דבריו עומדים כמובן בסתירה לאלו של סטרו, שטענה כי הכוכב נהג להיפגש איתה. עוד אמר: "לעולם לא אעשה זאת שוב. אני לוקח אחריות מלאה, אנחנו נעבור את זה ונעבור את זה ביחד".
5 צפייה בגלריה
סאמנר סטרו
סאמנר סטרו
חטפה אש מהגולשים. סאמנר סטרו
(צילום: אינסטגרם)
בדרך כלל כשסלב נתפס עם המכנסיים למטה, חבריו לביצה נמנעים מלהגיב אך נראה שהפעם העניין העלה את חמתן של כמה כוכבות ששיתפו את דעתן בנושא. כרישסל סטאוס, כוכבת סדרת הריאליטי "מסמנים את סאנסט", צייצה "כשאנשים מתנצלים באופן פומבי על בגידה, אני שונאת שהם אומרים 'נעבור את זה ביחד'. אל תדבר בשמה, עשית מספיק".
השחקנית שרה פוסטר סיפרה שמשפחתה התפרקה בגלל בגידה והאשימה את לוין וגם את סאמנר: "בגידה היא דבר כל כך מגעיל. הוא חזיר, אבל האישה הזו, שאפילו לא התנצלה אבל בחרה לפרסם סרטון טיק טוק שכל העולם יראה, שאישה בהיריון תראה, בזמן שהיא יכלה לכתוב לה באופן פרטי... אנחנו לא מרגישים רע עבורך. ידעת שהוא נשוי ובכל זאת עשית את זה. אם גבר נשוי פונה אלייך, הייתי רוצה לחשוב שחינכו אותך מספיק טוב כדי להגיד לו 'מצטערת אבל לא, אתה נשוי'. הבחורה הזו עושה לנשים שם רע".
בניגוד אליה, הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי (שנפרדה לאחרונה מבעלה) חשה שלוין הוא האשם היחיד בסיטואציה: "אני לא מבינה למה אנחנו ממשיכים להאשים נשים בגלל טעויות של גברים, במיוחד כשמדובר בנשים בשנות העשרים שלהן, שמתמודדות עם גברים בעמדות של כוח שגילם כפול משלהן. אם אתה במערכת יחסים – אתה זה שצריך להיות נאמן, כך שלהאשים את האישה זה לא בסדר וזה בדיוק מה שמפלג בין נשים".
5 צפייה בגלריה
פסטיבל קאן
פסטיבל קאן
תפסיקו להאשים את הנשים. אמילי רטאייקאוסקי
(צילום: Gettyimage)
בזמן כל ההמולה, לוין ואשתו ניסו לשדר עסקים כרגיל ותועדו על ידי צלמי הפפראצי בזמן שאספו את ילדיהם מבית הספר בסמוך לביתם שבעיר מונטסיטו בקליפורניה. השניים נראו במצב רוח מרומם ועם חיוכים על פניהם. אותנטי או הצגה למצלמות? תחליטו אתם.
רק לפני כמה ימים הודיעו בני הזוג שהם מצפים לילדם השלישי. זו אמורה להיות תקופה משמחת עבור פרינסלו אך חשיפת מעלליו של בעלה ללא ספק העכירה את האווירה.