כוכבים שיוצאים עם נשים צעירות מהם זה עניין שבשגרה, בעוד שנשים שיוצאות עם גברים צעירים עדיין זוכות לא פעם להרמת גבה ולעג. אחת מהן היא הזמרת שר בת ה-77, שבן זוגה אלכסנדר אדוארדס הוא בן 38.
השבוע ביקרה הכוכבת בתוכנית האירוח של ג'ניפר הדסון והסבירה למה היא יוצאת עם צעירים, ולמען האמת ההסבר די הגיוני: "הסיבה שבגללה התחלתי לצאת עם גברים צעירים היא שגברים בגילי או מבוגרים יותר – ובכן, הם מתים", אמרה.
3 צפייה בגלריה
יש לה סיבה טובה. שר
יש לה סיבה טובה. שר
יש לה סיבה טובה. שר
(צילום: GettyImages)
יש לציין שהרזומה הרומנטי של שר מוצף בצעירים ממנה, גם כשהולכים כמה עשורים אחורה: בעוד שעם בעלה הראשון סוני בונו היא התחילה לצאת כשהוא היה בן 28 והיא רק בת 16 (הם התגרשו בשנת 1975 אחרי 11 שנות נישואים), לאורך שנות השמונים היא יצאה עם השחקן ואל קילמר הצעיר ממנה ב-13 שנה, המפיק ג'וש דונן הצעיר ממנה בתשע שנים, טום קרוז הצעיר ממנה ב-16 שנה וריצ'י סמבורה הצעיר ב-13 שנה.
עד שהגיע אדוארדס, הפרש השנים הגדול ביותר שהיה לה עם בן זוג היה כשבגיל 40 היא יצאה עם רוב קמילטי בן ה-22, שאותו גם לקחה כדייט לטקס האוסקר שבו זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר על הסרט "מוכת ירח". הם נפרדו בשנת 1989 אחרי שלוש שנות זוגיות.
שר הסבירה למה הסתובבה עם צעירים גם אז: "גם בעבר, המבוגרים תמיד חששו לגשת אליי. הצעירים יותר גדלו אצל אימהות כמוני". הדסון אמרה: "הם נועזים יותר", ושר הסכימה אבל הודתה: "אני נורא ביישנית ליד גברים". היא גם חשפה שבתחילת דרכה היא דחתה את חיזוריו של הזמר אלביס, בגלל המוניטין שיצא לו כרודף שמלות ושובר לבבות ובגלל "האנשים שאיתם נהג להסתובב".
3 צפייה בגלריה
שר
שר
"אני נורא ביישנית ליד גברים"
(צילום: Gettyimages)
שר ואדוארדס הפכו לזוג לפני קרוב לשנתיים, נפרדו לזמן קצר במהלך שנה שעברה ועשו קאמבק. אחרי שהייתה אצל הדסון, הזמרת התארחה גם בתוכנית של קלי קלרקסון וסיפרה על הזוגיות: "על הנייר זה נראה מגוחך, אבל אנחנו מסתדרים מצוין. הוא נהדר ואני לא אומרת את זה על גברים אם זה לא מגיע להם".
היא גם אמרה: "אם לא הייתי יוצאת עם צעירים ממני, אז לעולם לא הייתי יוצאת לדייט כי גברים מבוגרים יותר פשוט לא התעניינו בי", והוסיפה: "לגברים צעירים לא אכפת אם את מצחיקה או שערורייתית או רוצה לעשות דברים טיפשיים או שיש לך אישיות חזקה. אני לא משנה את עצמי עבור אף אחד".
3 צפייה בגלריה
שר אלכסנדר אדוארדס
שר אלכסנדר אדוארדס
לא משנה את עצמי עבורו! שר ואלכסנדר אדוארדס
(צילום: Backgrid)